  • 11. Data: 2010-05-20 13:21:45
    Temat: Re: Jakie lampy
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Plac chce oświetlic tak jak na ulicy zeby ludzie mogli spokojnie chodzić ,
    > wiec ile takich słupów lamp powinienem założyc i jakie zeby mnie prąd nie
    > zjadł ?
    >
    > --

    Dostałeś jedyną słuszną darmową poradę. Kto chce zaprojektować. Ja mogę to
    zrobić według projektu, oczywiście też odpłatnie. Jeśli nie masz uprawnień
    budowlanych rozszerzonych o projekty instalacji elektrycznych. I nie masz
    uprawnień na wykonywanie instalacji elektrycznych to możesz żarówki wymieniać i
    wciskać pstryczki w bezpiecznikach. Amen

  • 12. Data: 2010-05-20 13:55:20
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 19 May 2010 19:25:34 +0200, "Przemo" <K...@w...pl> wrote:

    Zobacz na stronę polskiego Philipsa. Masz tam do ściągnięcia programy
    (Calculux) które pomogą ci zaprojektować oświetlenie.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 13. Data: 2010-05-20 21:49:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemo" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2 jak wysokość i ile sztuk na taka powierzchnie , nadmienie ze z drugiej
    > strony sa domki kempingowe wiec tez wskazane swiatłao

    Te wszystkie tu zacytowane porady są bardzo cenne i słuszne, ale ja na
    Twoim miejscu zrobiłbym inaczej. Wieczorem się przejechał i pooglądał place
    w okoliczy. Znalazł taki, który Twoim zdaniem Ci odpowiada i zastosował
    oświetlenie podobne do tam zainstalowanego. To w końcu dość proste
    zagadnienie i nie sądzę, by wymagało jakiejś szczególnie skomplikowanej
    wiedzy.