  • 91. Data: 2011-10-07 18:45:44
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-07 18:36, MZ pisze:

    > Ciiii ... no i wygadałeś no:P Ale akurat chodziło mi o przejście kawałek
    > wcześniej, na wysokości Płyty Czerniakowskiej.

    http://www.zumi.pl/,,,21.04091495,52.2312854,3,1b,na
    mapie.html?userMapPointText=O+to+chodzi%B3o?&userMap
    PointX=21.0408872&userMapPointY=52.231398999999996

    > To pomiędzy mostem i tunelem chyba ma sygnalizator?

    Nie.

  • 92. Data: 2011-10-07 18:48:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-06 12:35:31 +0000, Grejon <g...@g...com> said:

    > Ja miałem swego czasu 20-dzieścia 1-eden, ale teraz mam 0-ro.

    :)))

    --
    Bydlę

  • 93. Data: 2011-10-07 19:36:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-10-07 16:15, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > I bywa tak, że na prostej drodze spotyka się z naprzeciwka dwóch
    > bardzo rozsądnych i przepisowych ale jednego z nich wyprzedza naćpany
    > TIRman i zabija drugiego. I pozostaje pytanie: czy aby nie lepiej było
    > trochę przyśpieszyć i nie dać TIRmanowi okazji do spowodowania
    > wypadku? Ja osobiście, posiadając pełną rację miałbym straszliwe
    > wyrzuty sumienia w takiej sytuacji.

    Teraz zamień TIRmana na młodego gniewnego w byle czym i mu przyspiesz
    jak się do Ciebie zbliża - rezultat *może* być taki sam.
    Demagogia i gdybanie - w skrócie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 94. Data: 2011-10-07 19:42:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Friday, October 7, 2011, 7:36:36 PM, you wrote:

    > Teraz zamień TIRmana na młodego gniewnego w byle czym i mu przyspiesz
    > jak się do Ciebie zbliża - rezultat *może* być taki sam.

    W życiu. Młody, gniewny w osobówce po prostu wyprzedzi i pojedzie. TIR
    nie ma rezerwy ani mocy ani prędkości do sprawnego wyprzedzania.

    > Demagogia i gdybanie - w skrócie :)

    To co piszes - na pewno. Cieszy mnie to, że się do tego przyznajesz :P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 95. Data: 2011-10-07 19:52:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-10-07 19:42, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > W życiu. Młody, gniewny w osobówce po prostu wyprzedzi i pojedzie. TIR
    > nie ma rezerwy ani mocy ani prędkości do sprawnego wyprzedzania.

    No przecież napisałem "i mu przyspiesz" - *Żaden* młody gniewny nie
    wyprzedzi Cię "po prostu" :-P

    > To co piszes - na pewno. Cieszy mnie to, że się do tego przyznajesz :P

    Demagogia na demagogię :)

  • 96. Data: 2011-10-07 19:53:23
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-07 18:45, Artur Maśląg pisze:

    > http://www.zumi.pl/,,,21.04091495,52.2312854,3,1b,na
    mapie.html?userMapPointText=O+to+chodzi%B3o?&userMap
    PointX=21.0408872&userMapPointY=52.231398999999996
    No nie no następna konfitura no:P Tak, dokładnie o to przejście mi
    chodziło. Jak tam jutro zobaczę patrol to ... :)

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 97. Data: 2011-10-07 19:56:07
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-07 18:45, Artur Maśląg pisze:

    > http://www.zumi.pl/,,,21.04091495,52.2312854,3,1b,na
    mapie.html?userMapPointText=O+to+chodzi%B3o?&userMap
    PointX=21.0408872&userMapPointY=52.231398999999996

    Zresztą nawet na tej fotce z Google jest kandydat w białej ciężarówce do
    8 punktów. Ma szczęście że nie widać numerów:) Niemniej właśnie o takich
    absurdach pisałem wcześniej.

  • 98. Data: 2011-10-07 19:57:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Oct 2011 15:16:26 +0200, Mirek Ptak napisał(a):
    > Jeszcze na studiach trafiłem na taką imprezkę w akademiku, gdzie
    > *wszyscy* oprócz mnie i kumpla palili. Popijaliśmy sobie piwko i
    > obserwowaliśmy, jak reszta towarzystwa (zresztą nasi dobrzy znajomi)
    > czuła się niezręcznie paląc, a tą niezręczność, nie bez złośliwości,
    > potęgowaliśmy kasłaniem :) - uważasz, że powinienem wtedy dla ich
    > komfortu zapalić i jeszcze namówić do tego kumpla?

    A nie ?
    Skoro wszyscy pala, to chyba trzeba sprobowac, moze to dobre jest ? :-)

    J.

  • 99. Data: 2011-10-07 20:05:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 07 Oct 2011 13:33:01 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nawet jeśli, to było to takie częste? Wątpię.

    No wiesz, jesli dzisiaj jest 180 tys, to podejrzewam ze i wtedy bylo 180
    tys rocznie :-)

    > Nawet jeśli, to nie zmienia to faktu, że egzamin powinien byś taki
    > sam, no chyba, że prawnie wprowadza jakąś formę zaostrzoną dla
    > recydywistów.

    Powienien, i formalnie moze nawet jest, ale co zrobisz ? :-)

    > Tyle, że nie wiem czy może być podana przyczyna utraty.

    No i dlatego dawniej mogl sie egzaminator domyslec: pijak.
    A dzis: pijak lub pirat. A on moze jest katolik i nie lubi obydwu :-)

    J.

  • 100. Data: 2011-10-07 20:38:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Friday, October 7, 2011, 7:52:19 PM, you wrote:

    [...]

    > No przecież napisałem "i mu przyspiesz" - *Żaden* młody gniewny nie
    > wyprzedzi Cię "po prostu" :-P

    Ale po co miałbym przyśpieszać przed osobówką? Ja jadę swoim tempem,
    on jedzie swoim tempem. Chce wyprzedzać - pomogę mu jeszcze, na
    margines się przesunę, pedalarza do rowu wrzucę ;), a niech sobie
    jedzie, skoro szybszy.
    Tak rzadko mnie ktokolwiek wyprzedza, że takie święto trzeba czcić ;)

    > Demagogia na demagogię :)

    E, tam. Po prostu nie uznaję art. 20 za panaceum na wszelkie
    zagrożenia na drodze.

    Dla mnie wyznacznikiem jest art. 19 przede wszystkim. Dlatego potrafię
    na A4 zapierdalać niemal 200 ale bywa też tak, że przepisowi (ci od
    art. 20) jadą 130 a ja jadę poniżej 100 zgodnie z art. 19. Ale na
    wszelki wypadek trochę szybciej od TIRów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl