  • 11. Data: 2011-10-06 13:38:46
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Thursday, October 6, 2011, 1:26:33 PM, you wrote:

> [...]

    > jako takie, albo pojazdu zatrzymanego bezpośrednio przed tym
    > przejściem, lecz jechać z dostatecznie zmniejszoną szybkością
    > umożliwiającą natychmiastowe zatrzymanie pojazdu, jeżeli pieszy
    > znajduje się na przejściu. Żadne z postanowień niniejszego ustępu nie
    > powinno być interpretowane jako uniemożliwiające Umawiającym się
    > Stronom lub ich organom terenowym wprowadzenie zakazu wyprzedzania w
    > określonej odległości od przejścia dla pieszych lub nałożenia
    > surowszych wymagań na kierującego pojazdem, który zamierza wyprzedzać
    > inny pojazd zatrzymany bezpośrednio przed przejściem. "

    To nie ten przepis. Chodzi o dwa ciągi pojazdów a nie dwa lub trzy
    pasy w jedną stronę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-10-06 13:39:12
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-10-06 12:41, Mikolaj Jopczynski, Tychy Online pisze:

    > I przypadek, przez ktory zalapalem kumulacje:
    > skrzyzowanie, 3 pasy - lewo, prosto, prawo
    > - ustawiam sie na srodkowym, po czym zmieniam zdanie, przejezdzam
    > sygnalizator, ustawiam sie na pasie w lewo - nie przejezdzam
    > skrzyzowania, ruszam po zapaleniu zielonego
    > - na s1 jade lewym pasem szybciej, anizeli kierownik po prawej stronie -
    > przejezdzamy oboje przez przejscie dla pieszych
    >
    > Wersja policji:
    > - przejechalem na czerwonym przez skrzyzowanie
    > - 2x wyprzedzialem na przejsciu dla pieszych

    Jeżeli na tym przejściu były światła dla pieszych (no i - co za tym
    idzie - dla ciebie), to jest to przejście o ruchu kierowanym i
    wyprzedzać tam można.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2011-10-06 14:31:56
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:j6i4pg$70e$1@inews.gazeta.pl...
    > Witajcie,
    >
    > Stalo sie - zebralem komplecik i czeka mnie egz.
    >
    > Za moim czasow (11 l temu) zaczynaly sie debilne pytania i rowne debilne
    > odpowiedzi.

    teraz jest podobnie.
    moja rada:
    wejdź na stronę worda. znajdź ranking "szkół jazd" (moim zdaniem powinno sie
    to nazywać szkoła zdawania na PJ, ale to na inny temat). znajdź "najlpeszą"
    "szkołę"
    wykup 2h jazdy (i testy elektorniczne jeśli też musisz zdawać teorię)

    powodzenia!!
    Piotr

  • 14. Data: 2011-10-06 14:35:31
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-06 12:34, Marek P. pisze:

    > To samo powiedział mój szef. Zaczął nowy biznes, zaczął więcej jeździć (i
    > tak nie tyle co ja) i już ma 16-ście pkt.

    Ja miałem swego czasu 20-dzieścia 1-eden, ale teraz mam 0-ro.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 15. Data: 2011-10-06 15:28:14
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > To nie ten przepis. Chodzi o dwa ciągi pojazdów a nie dwa lub trzy
    > pasy w jedną stronę.

    To podeślij ten, który o tym stanowi.
    Ten artykuł przytoczony przez mnie ma tytuł: "Wyprzedzanie i jazda w
    rzędzie"

    --
    pzdr
    ML

  • 16. Data: 2011-10-06 17:42:05
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com> wrote in
    message news:j6k0lm$ku0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > jezdniowej, 2 pasmowej drodze gdzie nie bylo zadnego ruchu (dk94 na
    > wylocie z olkusza i dk7 na wylocie z bibic).

    Jakoś tak zawsze kierowca tracący prawo jazdy jest najbardziej pokrzywdzony.
    A to "Nie moja wina...", "Uwzięli się...", "Podpuścili mnie...", "Polskie
    drogi...", "Zle oznaczenie...", "Bo on sie wpychał...", "Zle ustawiona
    sygnalizacja świetlna...", "Bo co on nie widział, że zapierdalam...", "Kto
    tu panie jedzie 50?..", "Wszyscy tak jeżdżą...", "Ja mam prawo jazdy od 11
    lat i jestem mistrz...", "HWDP". A na koniec skamle "prosze tych punktów
    trochę mniej i lagodny wymiar kary..."
    A nie lepiej postawić sprawę po męsku i przyjąć karę z godnością? Nie to nie
    wypada - bo najpierw trzeba by sobie uświadomić i poukladać w głowie, że nie
    umiem dobrze jeździć, że jestem chamem drogowym i wydaje mi sie że będę
    szybszy, lepszy, bardziej zajebisty... A do świadomości już napewno nie moze
    dotrzeć, że jestem zagrożeniem na drodze i potencjalnym mordercą - no bo
    przecież jestem zajebisty.
    Po to zostal wymyslony system punktów, mandatow i kar, żeby skutecznie
    eliminować z ruchu kierowcow powodujących zagrożenia. Niestety w Polsce
    system ten jest jeszcze niewydolny, bo sankcja wedlug mnie jest zbyt malo
    dotkliwa. Sam egzamin sprawy nie zalatwia - wedlug mnie do egzaminu można by
    bylo przystapić dopiero po roku jazdy komunikacją miejska - wtedy kara
    odniosla by skutek.

    hk

  • 17. Data: 2011-10-06 17:45:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Heinzkalter

    > Jakoś tak zawsze kierowca tracący prawo jazdy jest najbardziej
    > pokrzywdzony.

    Bo tak zwykle jest. I zwykle jest to kwestią przypadku, pecha, ew. dużego
    rocznego kilometrażu.

  • 18. Data: 2011-10-06 17:55:35
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "to" <t...@x...abc> wrote in message
    > begin Heinzkalter

    > Bo tak zwykle jest. I zwykle jest to kwestią przypadku, pecha, ew. dużego
    > rocznego kilometrażu.

    Wydawalo mi się, że jest to kwestia jazdy niezgodnie z przepisami...

    hk

  • 19. Data: 2011-10-06 17:59:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-06 17:45, to pisze:
    > Heinzkalter

    > Bo tak zwykle jest.

    No pewnie, a jak inaczej?

    > I zwykle jest to kwestią przypadku, pecha,

    Taaa, jasne. Bardzo rzadko jest to kwestią przypadku - zazwyczaj
    to jednak kwestia braku rozsądku czy też jazdy wedle własnego uznania.
    Wedle własnego uznania to oczywiście z łamaniem przepisów i leczeniem,
    że nikt ich nie złapie. Jeszcze gorzej dla tych połapanych, ponieważ
    w Polsce dać się złapać i zebrać komplet to trzeba się naprawdę
    postarać. Na szczęście już niedługo.

    > ew. dużego
    > rocznego kilometrażu.

    Statystycznie to prawda, ponieważ nikt nie jest idealny i błędy się
    zawsze trafiają.

  • 20. Data: 2011-10-06 18:03:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-06 13:39, LEPEK pisze:

    > Jeżeli na tym przejściu były światła dla pieszych (no i - co za tym
    > idzie - dla ciebie), to jest to przejście o ruchu kierowanym i
    > wyprzedzać tam można.

    Aha, a za sygnalizator z czerwonym to wolno wjechać?