  • 101. Data: 2011-10-07 22:06:36
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Oct 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Gotfrydzie, tu nie chodzi o problem prawny, tylko o rzeczywistość.

    A mi dla odmiany chodzi o brak logiki w słownictwie.

    > Niebezpieczne zachowania na drogach, sprowokowane przez nadmiernie
    > "bezpiecznych" są powszechnością.

    Ale to jest właśnie (co najwyżej) prowokacja a w żadnym
    razie *wymuszenie*. Wymuszenie ma miejsce jeśli wymuszający
    stosuje groźbę (np. że Ci wjedzie w bok).
    Idzie mi wyłącznie o zupełnie bezzasadne nazewnictwo.

    > Nadmiernie "bezpiecznym"

    Ale Ty chyba pijesz nie do kierowców, tylko do zarządców
    dóbr wszelakich. To też inna sprawa :] (i się nie wtykam
    w tym wątku).

    pzdr, Gotfryd

  • 102. Data: 2011-10-07 22:12:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Oct 2011, J.F wrote:

    > Ale reszta czyni to nieswiadomie, i tych trzeba sprawdzic czy potrafia
    > jezdzic.
    > A poniewaz nikt nie ma na czole wypisane, wiec trzeba sprawdzic wszystkich.

    Ha, ze względu na mocną losowość wyboru należałoby to stosować
    dosłownie (znaczy "wszystkich", a nie "wszystkich którzy trafili
    szóstkę na fotoradarach").

    pzdr, Gotfryd

  • 103. Data: 2011-10-07 22:25:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-07, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Ciiii ... no i wygadałeś no:P Ale akurat chodziło mi o przejście kawałek
    > wcześniej, na wysokości Płyty Czerniakowskiej.

    Na wysokości Płyty to jest przejście podziemne. może miałeś na myśli
    to przy ulicy Wilanowskiej? No to się nie martw, tego przejścia już nie ma :)

    > To pomiędzy mostem i tunelem chyba ma sygnalizator?

    Na szczęście nie ma.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 104. Data: 2011-10-07 22:26:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-07, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > http://www.zumi.pl/,,,21.0359123,52.2369402,3,1a,nam
    apie.html?userMapPointText=Przej%B6cie&userMapPointX
    =21.035705&userMapPointY=52.237214

    >:)

    Dokładnie to miałem na myśli.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 105. Data: 2011-10-07 22:35:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-07, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Nawet jeśli, to nie zmienia to faktu, że egzamin powinien byś taki
    > sam, no chyba, że prawnie wprowadza jakąś formę zaostrzoną dla
    > recydywistów.

    Egzamin tak, ale lżej bym oceniał człowieka po kursie niż takiego z
    paroletnim stażem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 106. Data: 2011-10-07 22:37:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-07, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > W życiu. Młody, gniewny w osobówce po prostu wyprzedzi i pojedzie. TIR
    > nie ma rezerwy ani mocy ani prędkości do sprawnego wyprzedzania.

    Młody gniewny osobówkę z przyczepą będzie wyprzadzał bez względu na to
    czy ona pojedzie 70 czy 90. W tym pierwszym przypadku będzie miał
    łatwiej ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 107. Data: 2011-10-08 02:12:22
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > No wiesz, jesli dzisiaj jest 180 tys, to podejrzewam ze i wtedy bylo 180
    > tys rocznie :-)

    > Powienien, i formalnie moze nawet jest, ale co zrobisz ? :-)

    > No i dlatego dawniej mogl sie egzaminator domyslec: pijak.
    > A dzis: pijak lub pirat. A on moze jest katolik i nie lubi obydwu :-)
    >
    > J.

    a do tego jeszcze zlodziej
    bo kazdy pijak to zlodziej;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 108. Data: 2011-10-08 02:16:05
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > [...]
    >
    > Na razie odpowiadasz sam sobie...

    > Ależ jeździmy. I jak dostaniemy mandat, to płacimy a nie jęczymy na
    > grupie.

    > No to najwyższy czas zainwestować. W nawigację z odpowiednimi POI oraz
    > w CB. Wyjdzie taniej niż mandaty i egzaminy.

    a co mu po nawi czy cb?
    przycwaniakowal wjezdzajac przed czekajacych do skretu, a ze akurat
    przyuwazyli to sie za nim przejechali i jest kumulacja;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 109. Data: 2011-10-08 02:45:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Oct 2011 22:12:31 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ha, ze względu na mocną losowość wyboru należałoby to stosować
    > dosłownie (znaczy "wszystkich", a nie "wszystkich którzy trafili
    > szóstkę na fotoradarach").

    No to przeciez wszystkich, ktorzy popelnili duzo wykroczen drogowych.

    J.

  • 110. Data: 2011-10-08 06:57:07
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2011-10-08 02:16, tck pisze:

    > a co mu po nawi czy cb?
    > przycwaniakowal wjezdzajac przed czekajacych do skretu, a ze akurat
    > przyuwazyli to sie za nim przejechali i jest kumulacja;)

    Jaki Ty jestes mONdry i wszystko wiesz .... :)

    Akurat 8 pkt zarobilem na DK94 na prostym jak drut wylocie z olkusza,
    gdzie na 70 mialem oidp 115. Wiec nie cwaniakuj Ty...

    M.