  • 111. Data: 2019-04-25 20:05:16
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    news:ed429254-0cc1-4b86-828a-fd6d41e4ce77@trust.no1.
    ..

    > A tego to nie kojarzę :)

    W stopce dawałeś link polecający :) Po mnie zresztą...

    > Tak, ale zdaje się że drugim razem to nie był zlot p.m.t. tylko Loży, w
    > sumie były osoby z kilku grup.

    Po tylu laach szczegóły pozacierane... Jasne atem, że trzeba je
    poodświeżać...

  • 112. Data: 2019-04-25 21:41:20
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-04-24 o 17:27, HF5BS pisze:
    > "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    ..

    > Ktoś mi mówił, że się coś niemiłego zadziało

    Tutaj:
    https://www.couchsurfing.com/people/remisch
    jest napisane, że ostatnio logował się 16 dni temu. Oczywiście o ile to
    *ten* Remi, ale wydaje mi się, że kiedyś go widziałem na jakiejś fotce i
    że to właśnie ta osoba.

    --
    P.

  • 113. Data: 2019-04-26 03:08:31
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "PiotRek" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > jest napisane, że ostatnio logował się 16 dni temu. Oczywiście o ile to
    > *ten* Remi, ale wydaje mi się, że kiedyś go widziałem na jakiejś fotce i

    Może spróbować by go odnaleźć i zorientować się, czy jeszcze chciałby się
    odezwać? Coś mi mąci w pamięci, że zadziało się coś, że Remi niekoniecznie
    chciałby się pokazywać publicznie, ale może by dał się namówić do powrotu na
    newsy, na p.m.t.? Kojarzę, że był na spotkaniu pod Kielcami i chyba też na
    jakimś zlocie w Poznaniu... Fajnie by było podtrzymać kontakt, choćby z
    czyimś pośrednictwem.

  • 114. Data: 2019-04-27 22:40:24
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > Coś chyba napisałem nt. TPSA, w której zresztą ówcześnie pracowałem. Skąd -
    > proste - "callbook". Szczegółów nie pomnę, 20 lat z hakiem minęło.

    To niezły świr, jak go coś takiego zapiekło.

  • 115. Data: 2019-04-27 22:41:30
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > W stopce dawałeś link polecający :) Po mnie zresztą...

    Poważnie? Co to dokładnie było?

    Kojarzę, że miałem (wzorem Bylinka) w sygnaturce "Chcesz zarobić? Idź do
    pracy".

  • 116. Data: 2019-04-27 22:43:35
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    PiotRek <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > jest napisane, że ostatnio logował się 16 dni temu. Oczywiście o ile to
    > *ten* Remi, ale wydaje mi się, że kiedyś go widziałem na jakiejś fotce i

    Pewnie ten. Imię i nazwisko rzadkie. Na FB też jest (inna fota, ale ta
    sama twarz). Btw, wydawało mi się, że był starszy...

  • 117. Data: 2019-04-27 22:48:16
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > Coś mi mąci w pamięci, że zadziało się coś, że Remi niekoniecznie
    > chciałby się pokazywać publicznie, ale może by dał się namówić do powrotu na
    > newsy, na p.m.t.?

    Może nawet pod ksywą.

    Nie bez powodu sam nie piszę tu już pod nazwiskiem (choć nie zadziało się
    nic, po prostu zacząłem doceniać pseudo-anonimowość; pseudo-, bo tylko dla
    Googla, celowo nie zmieniałem nagłówków).

    A jeśli już o starych bywalcach mówimy to fajnie byłoby ściągnąć też
    variego (varicap piaski). Strasznie dawno nigdzie go nie widziałem,
    ostatnio widzieliśmy się na zlocie pewnego forum kilka lat temu.

  • 118. Data: 2019-04-27 22:52:14
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > To jakaś premium... ja eter mam takzarzygany, zapierdziany przez
    > przetwornice, że samo stwierdzenie "implsówka" podnosi mi ciśnienie. Do
    > zasilenia kompa jest super. Ale jak nie jest sinusoidą, to DX-ami przydusi.

    W mieście i tak odbiór DX-ów nie ma większego sensu. Tu sieje wszystko.
    Mała impulsówka do Atarynki o mocy ładowarki do telefonu krzywdy nie
    zrobi.

    > Jakiś problem zapodać przekładkę między uzwojenia?

    Finansowy. Przy milionach sztuk robi się dla chińskiego księgowego
    konkretny pieniądz. To ma być tanie a nie bezpieczne.

    > Odchyl to choć kapinkę od sinusoidy i będę miał czym wypełnić osiedlowy
    > fajans.

    Ale to z samej natury jest odchylone od sinusoidy. Nie sądzę żeby ktoś
    robił przetwornice impulsowe, które zasilają trafo czystym sinusem (choć
    może jednak?).

  • 119. Data: 2019-04-27 23:35:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 20:52:14 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > W mieście i tak odbiór DX-ów nie ma większego sensu. Tu sieje wszystko.
    > Mała impulsówka do Atarynki o mocy ładowarki do telefonu krzywdy nie
    > zrobi.

    A propos - daje sie sluchac Warszawe I 225kHz ?

    Bo moje stare radio przestalo i nie wiem - radio sie popsulo, czy za
    duzo przetwornic ?

    > Ale to z samej natury jest odchylone od sinusoidy. Nie sądzę żeby ktoś
    > robił przetwornice impulsowe, które zasilają trafo czystym sinusem (choć
    > może jednak?).

    Troche sie kloci z ideą przetwornicy, bo co mialoby te sinusoide
    generowac - tranzystor ? Straty duze.

    Ale sa pomysly rezonansowe, ZVS/ZCS.

    Tylko ... na jakiej czestotliwosci ma pracowac ?

    No i nie wiem, czy to norm jakos nie narusza - w sensie, ze bedze
    emitowac ostry pik o duzej amplitudzie, a inne jak sie dobrze rozmyje,
    to szeroki, ale niski.

    J.

  • 120. Data: 2019-04-29 00:48:48
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-04-27 o 22:48, Queequeg pisze:
    > A jeśli już o starych bywalcach mówimy to fajnie byłoby ściągnąć też
    > variego (varicap piaski). Strasznie dawno nigdzie go nie widziałem,
    > ostatnio widzieliśmy się na zlocie pewnego forum kilka lat temu.

    O, widzieliście się IRL? Czytałeś "Sygnał czasu"?

    Vari odezwał się tutaj ok. rok temu; zadał jakieś pytanie.

    A co do starych bywalców - Telesfor (Tele2001), Rico, Maciek Bębenek...
    Wszyscy byli na co najmniej jednym spotkaniu pmt.

    Czasem odzywa się Piotr C. (mam z nim kontakt na priv), ale rzadko.

    --
    P.