  • 121. Data: 2019-05-01 16:03:54
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A propos - daje sie sluchac Warszawe I 225kHz ?
    >
    > Bo moje stare radio przestalo i nie wiem - radio sie popsulo, czy za
    > duzo przetwornic ?

    Właśnie sprawdziłem w mieszkaniu, w którym nawet UVB-76 nie łapię, i gra
    (na antenie ferrytowej). W pokoju łapię w szumach, przy oknie łapię czysto
    (jak na AM). Obok pięć przetwornic (zasilacz do laptopa i cztery ładowarki
    5V zasilające różne rzeczy).

    > Ale sa pomysly rezonansowe, ZVS/ZCS.
    >
    > Tylko ... na jakiej czestotliwosci ma pracowac ?

    Rezonansowej :)

  • 122. Data: 2019-05-01 16:06:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    PiotRek <b...@g...pl> wrote:

    > O, widzieliście się IRL? Czytałeś "Sygnał czasu"?

    Widzieliśmy, nawet dokumentacja filmowa jest (ze zlotu i później z domu
    Variego) ale nie wiem, czy mogę rozpowszechniać :) Sygnał czasu czytałem.

    > A co do starych bywalców - Telesfor (Tele2001), Rico, Maciek Bębenek...
    > Wszyscy byli na co najmniej jednym spotkaniu pmt.

    Rico nadal jest aktywny na FB. Telesfor gdzieś mi zupełnie zniknął, Maćka
    zdaje się też widziałem na FB.

    > Czasem odzywa się Piotr C. (mam z nim kontakt na priv), ale rzadko.

    Piotr też mi zupełnie zniknął, ostatnio widziałem go w wątku o starych
    telefonach (bo w sumie o czym innym? :) ).

  • 123. Data: 2019-05-16 18:15:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 18 Apr 2019 20:20:08 +0200, "HF5BS" <v...@i...pl>
    wrote:

    >"Grzexs" <g...@u...pl> wrote in message

    >Powiem uszczypliwie - od ubiegłego.
    Poszperałem w głowie i myślę że pojawiłem się tu w 1998 r. lub
    wcześniej.
    Poszperałem w archiwum i znajduję najstarsze z 1999 (wtedy jako
    Dundee):

    https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.misc.t
    elefonia/dundee|sort:date/pl.misc.telefonia/J9A6zsJA
    7xg/8-_B2IVZ-X4J

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 124. Data: 2019-05-20 12:06:11
    Temat: Re: Jest tu kto? jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: Telesfor Baudot <T...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Obecny! Chociaż niezbyt często...

    Telesfor Baudot

  • 125. Data: 2019-05-23 09:03:40
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 12.04.2019 o 13:01, Robert Bylinowicz pisze:

    > Co to za offtopy? Ja tu impulsy na modemie liczę! Strowgera nie ma, skończyła się
    darmocha!

    Dzień dobry :-)

    --
    Ślązak

  • 126. Data: 2019-05-23 09:05:15
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...bezspamu.org.pl>

    W dniu 20.05.2019 o 12:06, Telesfor Baudot pisze:
    > Obecny! Chociaż niezbyt często...
    >
    > Telesfor Baudot

    Ło! A na steki do indiansteka to się nie przyszło ;-))

    Pozdrowienia :)

    --
    Ślązak

  • 127. Data: 2019-07-16 16:42:57
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>
    napisał w wiadomości news:5ce27c15$0$523$65785112@news.neostrada.pl...
    > Obecny! Chociaż niezbyt często...
    >
    > Telesfor Baudot

    Super. Ja wyskoczyłem z zawału mózgu, mój laptop wyskoczył z zawału dysku,
    W10 to kupa, bo mi wywalił spreparowanego OE (jechałem na zapasowym -
    shittopie Kiano SN 14.2 z jakimś posranym UEFI) nie komunikując tego (po
    jednej z poprawek) i dlatego mnie tak długo nie było, jesteśmy gotowi, więc
    czeka mnie przekminienie, aby się znów gdzieś spotkać. Tak myślę, czy w DC,
    czy w Pyrogrodzie, czy jeszcze gdzieś... Może wstępnie zagregować, gdzie i
    kiedy kto może, wtedy coś wymyślić...?

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 128. Data: 2019-09-22 12:44:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Daje, ale często kiepsko.

    -----

  • 129. Data: 2019-09-24 03:33:39
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

  • 130. Data: 2019-09-24 03:33:54
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 maja 2019 07:06:19 UTC-7 użytkownik Queequeg napisał:

    > Piotr też mi zupełnie zniknął, ostatnio widziałem go w wątku o starych
    > telefonach (bo w sumie o czym innym? :) ).

    Jestem, sporadycznie zaglądam. Faktycznie bardziej działam w "starych telefonach" -
    http://telesfor99.org. Nie mogłem znaleźć żadnego czynnego serwera nntp działającego
    z USA.

    Przykra sprawa ze Sławkiem. Młody facet - 51 lat! Widzieliśmy się chyba dwa razy - na
    zlocie 7.2002 w Lwówku (notabene, pisałeś że masz zdjęcia - nie podrzuciłbyś?) oraz
    bardziej kameralnie w Poznaniu 2003 r. w jakiejś restauracji, stamtąd mam zdjęcia.
    Siedziałem koło Sławka właśnie :(

    W ogóle nie kojarzę Cię po mailu, a z pewnością się znamy.

    P.