  • 81. Data: 2019-04-22 20:19:12
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    HF5BS <v...@i...pl> wrote:

    > Powiem uszczypliwie - od ubiegłego. Pierwszy mój post na p.m.t puściłem 12
    > grudnia 1997 rok, chyba tylko futszaK jest dłużej na grupie ode mnie..,

    Tak... mój pierwszy post był, zdaje się, w 2000 r. To jeszcze, ledwo co,
    łapię się na wiek ubiegły.

    > a pierwsze spotkanie grupowe odbyłem w sierpniu '98 nad jeziorem pod
    > Kielcami...

    Ja w 2002 r. Chyba to było jednocześnie moje ostatnie :)

    > gdy był duży ruch na grupie i SG powiedzmy

    SG?

    > Mam tez udział w tworzeniu FAQ, nie wiem, czy nie warto by
    > zaktualizować...

    A jak już o FAQ mowa -- ktoś wie, co z Remim?

    > Ciebe sprzed lat pamiętam że pisałeś na newsach, czuj się wiec
    > zaproszony do powrotu i udziału.

    Tak... ja Grzexsa pamiętam odkąd tu byłem :)

    > (Białystok kojarzę, he he...)

    HeSK? ;)

  • 82. Data: 2019-04-22 22:29:29
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Subiektywnie, pojedynczy wybierak jakoś specjalnie głośny nie jest, ale
    > jak działa ich 10, 100 czy 1000 to już inaczej wygląda.

    Tylko czy wszystkie na raz?

    Z drugiej strony ludzie nie klaszczą na raz, a całą salę słychać głośniej
    niż pojedynczą osobę...

  • 83. Data: 2019-04-23 00:02:39
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-04-22 o 20:19, Queequeg pisze:

    > Tak... mój pierwszy post był, zdaje się, w 2000 r. To jeszcze, ledwo co,
    > łapię się na wiek ubiegły.

    TiR2000! :-)
    Mój pierwszy post też chyba został wysłany w 2000 roku (wcześniej raczej
    nie).

    > Ja w 2002 r. Chyba to było jednocześnie moje ostatnie :)

    To w Harendzie? Pamiętam! :-)

    Ale trzeba by sprecyzować, co to znaczy "spotkanie grupowe". Ilu
    grupowiczów musi być na spotkaniu, żeby nazwać je grupowym?
    Kojarzę spotkanie w Rybitwie, gdzie byłeś Ty, Sławek, Konrad (KDC) -
    który zresztą zjawił się tam przypadkiem, w celu zjedzenia rybki - i ja.
    Zdaje się, że później wylądowaliśmy u Ciebie (ale bez Kondrada)...

    > SG?

    Straż Grupowa?

    > Tak... ja Grzexsa pamiętam odkąd tu byłem :)

    Ja również pamiętam Grzexsa. :)

    > HeSK? ;)

    "e" w nicku miał jakieś dziwne, ale tak - HeSK.

    --

    P.
    (adres w nagłówku nadal nieaktualny)

  • 84. Data: 2019-04-23 00:15:29
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-04-22 o 22:29, Queequeg pisze:

    > Tylko czy wszystkie na raz?

    Wszystkie to na pewno nie naraz, ale w centrali na 10 000 numerów (nie
    wiem, ile NN miała wspomniana wyżej CA w Torzymiu) to spokojnie kilkaset
    wybieraków naraz może działać (w GNR, czyli godzinach największego
    ruchu). Dorzuć do tego dźwięki wywoływane przez szukacze - i naprawdę
    będzie głośno. :-)

    > Z drugiej strony ludzie nie klaszczą na raz, a całą salę słychać głośniej
    > niż pojedynczą osobę...

    Jeden "klask" to nie jest ułamek sekundy, tylko dłużej. Do tego dochodzi
    echo.

    --
    P.

  • 85. Data: 2019-04-23 20:22:41
    Od: i...@p...pl

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 20:20:08 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:
    > A od jakiego wieku zaczyna się ,,stara gwardia"?

    > Powiem uszczypliwie - od ubiegłego. Pierwszy mój post na p.m.t puściłem 12
    > grudnia 1997 rok, chyba tylko futszaK jest dłużej na grupie ode mnie..

    Oj, oj, oj... ja swój pierwszy post znajduję z przed 12 grudnia 1997 (wygrałem?:))i
    głowę dam sobie uciąć, że pisałem już wcześniej niż archiwum znajduje :)

    Ircys

  • 86. Data: 2019-04-23 22:15:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-23 o 20:22, i...@p...pl pisze:

    > Oj, oj, oj... ja swój pierwszy post znajduję z przed 12 grudnia 1997 (wygrałem?:))i
    głowę dam sobie uciąć, że pisałem już wcześniej niż archiwum znajduje :)

    A czy pisanie na grupy FidoNet na przełomie lat 80/90 liczy się?

    Część grup usenet wyewoluowała z FidoNet.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 87. Data: 2019-04-23 22:32:03
    Od: i...@p...pl

    ee..no chyba nie, bo zaraz ktoś zapyta, czy napisanie kartki z kolonii letniej w
    latach 70/80 też może być ?

    Ircys

  • 88. Data: 2019-04-24 01:36:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-23 o 22:32, i...@p...pl pisze:
    > ee..no chyba nie, bo zaraz ktoś zapyta, czy napisanie kartki z kolonii letniej w
    latach 70/80 też może być ?

    E, tam.
    Kartka się nie liczy, a co grupa, to grupa. Nie zawsze grupy były na
    serwerach news. Przed Internetem były m.in BBS-y, więc głosuję, że też
    się liczy ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 89. Data: 2019-04-24 11:55:52
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 23.04.2019 o 20:22, i...@p...pl pisze:

    > Oj, oj, oj... ja swój pierwszy post znajduję z przed 12 grudnia 1997 (wygrałem?:))i
    głowę dam sobie uciąć, że pisałem już wcześniej niż archiwum znajduje :)

    > Ircys

    Ojtam ojtam.

    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.telefonia/X5
    9vA47Ay44/RchMxftdMwQJ

    MJ

  • 90. Data: 2019-04-24 15:41:11
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    (wygrałem?:))i głowę dam sobie uciąć, że pisałem już wcześniej niż archiwum znajduje
    :)

    > A czy pisanie na grupy FidoNet na przełomie lat 80/90 liczy się?

    A była grupa o telefonii? :)

    Btw, ja do Fido dołączyłem później niż do Usenetu, ale załapałem się
    jeszcze na zmierzch.