  • 91. Data: 2019-04-24 15:42:28
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Kartka się nie liczy, a co grupa, to grupa. Nie zawsze grupy były na
    > serwerach news. Przed Internetem były m.in BBS-y, więc głosuję, że też
    > się liczy ;)

    Ano. Potem powstały fora, które jeszcze trzymały poziom, a teraz wszystko
    jest na fejsie i poziomu nie ma praktycznie w ogóle.

  • 92. Data: 2019-04-24 15:45:26
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    PiotRek <b...@g...pl> wrote:

    > TiR2000! :-)

    Przerażające, że dziś byłoby to uznane za rok urodzenia. Jeszcze bardziej
    przerażające, że urodzeni w tym roku kończą teraz 19 lat.

    > To w Harendzie? Pamiętam! :-)

    Yes ;) Nadal mam foty.

    > Ale trzeba by sprecyzować, co to znaczy "spotkanie grupowe". Ilu
    > grupowiczów musi być na spotkaniu, żeby nazwać je grupowym?

    Hmm, chyba spotkanie ogłoszone na grupie. Zakładam, że skrzyknięcie się
    kilku osób na piwo bez wiedzy reszty grupy się nie kwalifikuje :)

    > Kojarzę spotkanie w Rybitwie, gdzie byłeś Ty, Sławek, Konrad (KDC) -
    > który zresztą zjawił się tam przypadkiem, w celu zjedzenia rybki - i ja.

    Chyba jeszcze megan była, jeśli dobrze pamiętam. A teraz Rybitwy nie ma...

    > Zdaje się, że później wylądowaliśmy u Ciebie (ale bez Kondrada)...

    Tak, to też pamiętam :) Strasznie dawne czasy.

    > "e" w nicku miał jakieś dziwne, ale tak - HeSK.

    Pamiętam, że Sławek miał na niego wyjątkową alergię :)

  • 93. Data: 2019-04-24 15:54:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Yes ;) Nadal mam foty.

    ...i przypomnę:
    https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.misc.t
    elefonia/Relacj%C4%99$20z$20niego$20pewnie$20napisze
    $20vicehrabia$20Rico$2C$20ale$20dla$20niecierpliwych
    $2C%7Csort:date/pl.misc.telefonia/TQ7kLDOUb-U/xwSHQd
    YOlHUJ

    :)

  • 94. Data: 2019-04-24 17:27:08
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    ..

    > Tak... mój pierwszy post był, zdaje się, w 2000 r. To jeszcze, ledwo co,
    > łapię się na wiek ubiegły.

    Spoko, przełom wieków podaję jedynie, jako "punkt odniesienia".

    > Ja w 2002 r. Chyba to było jednocześnie moje ostatnie :)

    No, tego nie powiem, nie pomnę. Kojarzę natomiast "sesję" w knajpce p.
    Tereski...
    Ale cuś mi mąci, że z tobą byłem na co najmniej 2 spotkaniach grupowych.
    Inna rzecz, czy cała grupa, czy jej część...
    (kurwa, ale hałasują diaksami, mam na osiedlu remont galerii... Nie mogę
    myśli pozbierać)

    > SG?

    uciekłomi zdanie z wątku i diaxy nie dają mi przypomnieć sobie, w wolnej
    chwili, jak skończę odzysk systemu, sprawdzę, co wymyśliłem...

    > A jak już o FAQ mowa -- ktoś wie, co z Remim?

    Ktoś mi mówił, że się coś niemiłego zadziało

    > Tak... ja Grzexsa pamiętam odkąd tu byłem :)

    Często pisywał... w ogóle chętnie powitam każdego, kto będzie miał, co
    powiedzieć, pokażmy innym, że nam fejzbuk nie jest do tego potrzebny.

    > HeSK? ;)

    A któż by inny? :) Zresztą, jak było można, tj. sprzed RODO i GIODO,
    zrobiłem RevDNS z jego telefonu (na centrali Pentaconta), ale nie podam
    wyniku, normalnie, w Biurze Numerów podali, jak jeszcze w Ciechanowie nie
    było. Zresztą, nie ma takiej potrzeby. Ech, te spory i kłótnie, z bądź co
    bądź, kolegą z radia (SP4LEL). Kilka lat temu przypominam sobiie, ponownie
    się pojawił i przez jakiś czas pisał, już nie tak agresywnie, nie tak
    napastliwie, dało się znieść, więcej meritum.

  • 95. Data: 2019-04-24 17:29:14
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    ..

    > Tylko czy wszystkie na raz?
    >
    > Z drugiej strony ludzie nie klaszczą na raz, a całą salę słychać głośniej
    > niż pojedynczą osobę...

    Nakładają się odbicia dźwięku, sam dźwięk jest "gęstszy".

  • 96. Data: 2019-04-24 17:39:40
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "PiotRek" <b...@g...pl> wrote in message

    > TiR2000! :-)

    A ja się wtedy bawiłem w grę "uważaj, ryzykujesz, że zarobisz!" (choć w
    jednym GPTR wyklikałem trzy wyplaty...)

> [...]
    > zresztą zjawił się tam przypadkiem, w celu zjedzenia rybki - i ja. Zdaje
    > się, że później wylądowaliśmy u Ciebie (ale bez Kondrada)...

    Nie daaje mi spokoju myśl, że Rybitwę spotkaniowo zaliczałem dwa razy...

    > Straż Grupowa?

    Nie pomnę, co skróciłem do SG, nie mam treści akapitu, w któym go użyłem...
    Być może Starszyzna Grupowa, albo mi się palec obsunął i miało być coś
    innego.

    > Ja również pamiętam Grzexsa. :)

    > "e" w nicku miał jakieś dziwne, ale tak - HeSK.

    He@Sk, w takiej postacii,gdzie w Unikodzie,na mieejscu małpki, była litera R
    w kółku, niekiedy widziana jako "z" z daszkiem do dołu, jak czeskie "ż".
    Czasem było samo "HeSk", bez znaczka w środku.

  • 97. Data: 2019-04-24 17:43:41
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    ..

    > Pamiętam, że Sławek miał na niego wyjątkową alergię :)

    Podał publicznie, bez mojej zgody, mój adres, imię i nazwisko. A nie
    chodziło o wysłanie zabłąkanej karty QSL...

  • 98. Data: 2019-04-24 17:52:15
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    (Quoted Printable...)
    <i...@p...pl> wrote in message
    ps.com...
    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 20:20:08 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:
    > A od jakiego wieku zaczyna się ,,stara gwardia"?

    > Powiem uszczypliwie - od ubiegłego. Pierwszy mój post na p.m.t puściłem 12
    > grudnia 1997 rok, chyba tylko futszaK jest dłużej na grupie ode mnie..

    Oj, oj, oj... ja swój pierwszy post znajduję z przed 12 grudnia 1997
    (wygrałem?:))i głowę dam sobie uciąć, że pisałem już wcześniej niż archiwum
    znajduje :)

    Ircys

    ===========

    Ja się oparłem na tym, co wobec mnie znalazło, nie pamiętam, czy też
    wczśniej nie skrobnąłem. Czysto DOSowy NetTamer 1.12.1 (jakoś tak) moim
    przyjacielem, na nim zacząłem przygodę z email i newsami, a ściągnąłem chyba
    z jakiegoś BBSa telefonicznego. Nie pamiętam, kiedy futszaK był pierwszy
    raz, nie wiem, czy z nim wygrałeś, ale ze mną najpewniej tak.

  • 99. Data: 2019-04-24 18:09:02
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > E, tam.
    > Kartka się nie liczy, a co grupa, to grupa. Nie zawsze grupy były na
    > serwerach news. Przed Internetem były m.in BBS-y, więc głosuję, że też się
    > liczy ;)

    Może być:)
    Pewnie pamiętasz pocztę QWK? Bardzo sympatyczny, wygodny wynalazek.Sciągnąć
    z BBSa, rozzipować (chyba automatycznie, także w drugą stronę,robił to
    klient ofline), przepracować, zzipować odpowiedzi i własne wiadomości,
    odesłać.
    Sam zresztą OIDP 1998-2000 prowadziłem swojego BBSa, ale radiowego, pod
    poprednim swoim znaakiem, SP5SJT. nawet przez pewien czas rozdzielałem
    pocztę między dwa BBSy klubu SP5PNA, było to trochę wyzwaniem, bo trzeba
    było precyzyjnie ustawić trasowanie. FTP, bo jeszcze chyba nawwet Windows
    Commandera nie było, a korzystanie z całkiem niezlgo WS_FTP jakoś mi
    uciekło... załatwiałem NetTamer-em.FTPem szła poczta z-do Warszawy i okolic,
    pobierałem ją i odsyłałem chyba z Poznaniem dzięki uprzejmości i pomocy
    m.in. YL - Alinyy SP8XGK (tak, wiem, Poznań, to okręg 3), którą serdecznie
    pozdrawiam, Przez ten czas udało mi się nie wyechać z Warszawy na dłużej niż
    tydzień, dzięki czemu nie miałem chyba przepadku nieodebranej poczty.

    sorki za literówki...

    --
    Ss

  • 100. Data: 2019-04-24 18:13:05
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Ojtam ojtam.
    >
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.telefonia/X5
    9vA47Ay44/RchMxftdMwQJ

    No to super, choć nnie zajrzę, bo musiałeem na jakiś czas swoim W10 na tym
    kompie wyyłączyć swapa i nie odpalę przegladaki (karta ulegla awarii...).
    Im więcej naas się ujawni, tym bardziej grupa ożyje znowu i może kiedyś
    grupa spotka się znów?