  • 31. Data: 2018-01-15 10:28:03
    Temat: Re: Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 15 Jan 2018 01:15:25 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

    > Toyota avensis po uderzeniu z predkoscia 64 km/h
    >
    > http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/euroncap-7-razy-
    po-5-gwiazdek/jrt716

    > Audi po uderzeniu w drzewo z predkoscia 30 km/h
    >
    > https://m.salon24.pl/bbd3ccee7c3e1e21e9b6fc985ab0480
    1,750,0,0,0.jpg

    > nawet uwzgledniajac ze drzewo to przeszkoda nieodksztalcalna wersja bieglych
    przekona tylko wybranych :-)

    No ale na prawdę, to widzisz tu jakąś rozbieżność?
    To Audi wcale nie jest mocno uszkodzone.
    Ono tylko wygląda brzydko.

    Tam została wykorzystana sama "stłuczkowa" strefa zgniotu - przednia belka
    i crashboxy.
    Dopiero tam zaczynałyby się podłużnice, rama pod silnikiem, sam silnik i
    reszta tawrdej strefy zgniotu.

    Tu masz crashtest przy 64km/h największego Audi dla jakiego jest crashtest.
    Zderzenie o podobnym charakterze - twardą przeszkodą na wysokości
    przedniego reflektora.
    https://www.youtube.com/watch?v=dfG4SqPYcSA

    A to że w chwili uderzenia prędkość nie była już duża (co oczywiście nijak
    nie określa prędkości z którą Audi jechało przed zderzeniem z Seicento)
    świadczy to, że niemłoda i pewnie niezbyt wysportowana Szydło, jadąc bez
    pasów, skończyła z jakimiś tam minimalnymi obrażeniami, a nie na Powązkach.

  • 32. Data: 2018-01-15 10:28:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Jan 2018 01:15:25 -0800 (PST), w
    <2...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > https://m.salon24.pl/bbd3ccee7c3e1e21e9b6fc985ab0480
    1,750,0,0,0.jpg

    > nawet uwzgledniajac ze drzewo to przeszkoda nieodksztalcalna wersja bieglych
    przekona tylko wybranych :-)

    Ich to przekona nawet ich stwierdzenie, że Audi wpadło w poślizg na studzience
    kanalizacyjnej :)

  • 33. Data: 2018-01-15 10:30:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 10:25, p...@g...com pisze:

    > no i kwestia obrazen czy mozna je odniesc siedzac na siedzeniu pasazera (w drugim
    rzedzie) przy predkosci 30 km/h ?

    Jak nie masz zapiętych pasów, to zależy głównie od miękkości fotela
    przed tobą. Pierdolnięcie 30km/h w coś twardego to jak najbardziej można
    sobie coś złamać.

    Shrek

  • 34. Data: 2018-01-15 10:30:25
    Temat: Re: Jest winny,
    Od: "Przewielebny" <t...@f...pl>

    > Przyzwyczajacie się - suweren tak ponoc wybrał.
    >
    > Shrek

    Suweren nie wybierał dyktatury w Polsce.
    Suweren wybrał obiecanki cacanki, a głupiemu radość.

  • 35. Data: 2018-01-15 10:35:19
    Od: p...@g...com

    --Jak nie masz zapiętych pasów, to zależy głównie od miękkości fotela przed tobą.
    Pierdolnięcie 30km/h w coś twardego to jak najbardziej można sobie coś złamać.

    Początkowo premier została przewieziona karetką do szpitala w Oświęcimiu, gdzie
    została przebadana tomografem. Szydło czuła dolegliwości bólowe, ale - jak podał
    wicedyrektor placówki - "istotnych skarg nie zgłaszała". Rzecznik rządu mówi o
    "stłuczeniach i otarciach". Premier była zapięta w pasy

    masz prawo do korekty wypowiedzi :-)

  • 36. Data: 2018-01-15 10:35:46
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-15 o 10:26, p...@g...com pisze:
    > --Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego
    przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.

    > to jest szkoda calkowita :-) rekord swiata przy predkosci 30 km/h wiec fabryka
    plakala jak zdjecia ogladali :-)

    Nie - uderzenie było w drzewo, a nie płaską ścianę. Nawet wydaje mi się,
    że po uderzeniu samochód prześliznął się bokiem po tym drzewie. A że
    bydlę ciężkie, to przód zniszczony. Choć sądzę, że prędkość była nieco
    większa, ale nie jakaś nadzwyczajna. Widziałem kiedyś tył auta
    zniszczonego przez pachołek (przy cofaniu). Też dobrze to nie wyglądało,
    a prędkość była jak to przy cofaniu...
    T.

  • 37. Data: 2018-01-15 10:37:06
    Od: p...@g...com

    --więc jak stref zgniotu nie wzmocnili specjanie na tą okazję to będą się giąć
    bardziej.

    mysle ze Audi przyjmie ta konstruktywna krytyke i w przyszlosci poprawi swoje bledy
    :-)

  • 38. Data: 2018-01-15 10:39:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-15 o 10:30, Shrek pisze:

    > Jak nie masz zapiętych pasów, to zależy głównie od miękkości fotela
    > przed tobą. Pierdolnięcie 30km/h w coś twardego to jak najbardziej można
    > sobie coś złamać.
    >
    > Shrek

    Ja kiedyś tryknąłem łbem w łączenie dachu i szyby - to jeszcze w Maluchu
    było, jak nie było bezwładnościowych pasów. Nie wyhamowałem do końca -
    stuknięcie przy prędkości podejrzewam ok. 10 km/godz. Poduszek toto
    oczywiście nie miało :-)
    Śliwa spora i 10 dni zwolnienia neurologicznego...
    T.

  • 39. Data: 2018-01-15 10:49:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Jan 2018 01:35:19 -0800 (PST), w
    <0...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    wicedyrektor placówki - "istotnych skarg nie zgłaszała". Rzecznik rządu mówi o
    "stłuczeniach i otarciach". Premier była zapięta w pasy

    Ale ten drugi to chyba coś sobie połamał.

  • 40. Data: 2018-01-15 11:00:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 10:35, p...@g...com pisze:

> [...]
    wicedyrektor placówki - "istotnych skarg nie zgłaszała". Rzecznik rządu mówi o
    "stłuczeniach i otarciach". Premier była zapięta w pasy

    Ja to im w ani jedno słowo nie wierzę. Piszę tylko, że IMHO samochód po
    pierdolnieciu 30 w drzewo ma prawo tak wyglądać i przy 30 i niezapiętych
    pasach można wyjść zarówno bez szwanku jak i się połamać ewentualnie
    skończyć w czarnym worku w zależności od szczęścia bądź jego braku.

    Shrek