  • 21. Data: 2018-01-15 00:20:38
    Temat: Re: Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Jan 2018 14:39:04 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    > Raport nie jest tajny
    > Z ustaleń biegłych wynika, że kierowca fiata na widok uprzywilejowanego samochodu
    zjechał do prawego krawężnika i zatrzymał się. Gdy ten samochód go minął, włączył się
    do ruchu i wtedy uderzyła w niego limuzyna Beaty Szydło.
    > Przy tym manewrze wymagane jest upewnienie się, czy droga jest wolna i nie ma
    znaczenia, czy nadjeżdżający pojazd jest uprzywilejowany. To zdaniem biegłych wynika
    wprost z przepisów o ruchu drogowym.

    A odkad to ruszenie po przepuszczeniu pojazdu uprzywilejowanego jest
    wlaczeniem sie do ruchu ?

    J.

  • 22. Data: 2018-01-15 01:02:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie pytasz czy ekspertow?

  • 23. Data: 2018-01-15 01:41:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Jan 2018 16:02:41 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    > Mnie pytasz czy ekspertow?

    Ciebie, ekspertow to niech pyta prokurator, adwokat, sedzia :-)

    J.

  • 24. Data: 2018-01-15 09:14:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 00:20, J.F. pisze:

    > A odkad to ruszenie po przepuszczeniu pojazdu uprzywilejowanego jest
    > wlaczeniem sie do ruchu ?

    Od wtedy, kiedy zlecający ekspertyzę jest stroną w postępowaniu.
    Przyzwyczajacie się - suweren tak ponoc wybrał.

    Shrek

  • 25. Data: 2018-01-15 09:57:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Jan 2018 00:20:38 +0100, w <o...@4...net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    wprost z przepisów o ruchu drogowym.

    > A odkad to ruszenie po przepuszczeniu pojazdu uprzywilejowanego jest

    To chyba przykrywka dla informacji, że Audi A8 walnęło w drzewo z prędkością
    30km/h :)

  • 26. Data: 2018-01-15 10:15:25
    Od: p...@g...com

    Toyota avensis po uderzeniu z predkoscia 64 km/h

    http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/euroncap-7-razy-
    po-5-gwiazdek/jrt716

    Audi po uderzeniu w drzewo z predkoscia 30 km/h

    https://m.salon24.pl/bbd3ccee7c3e1e21e9b6fc985ab0480
    1,750,0,0,0.jpg

    nawet uwzgledniajac ze drzewo to przeszkoda nieodksztalcalna wersja bieglych przekona
    tylko wybranych :-)

  • 27. Data: 2018-01-15 10:15:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-12 o 20:11, Lisciasty pisze:

    > A tak wygląda pancerna bryka po uderzeniu w drzewo przy 30 km/h? ;)
    >
    > http://i.iplsc.com/audi-a8-to-juz-kolejne-auto-ktore
    -zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jp

    > L.

    Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego
    przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.
    T.

  • 28. Data: 2018-01-15 10:25:09
    Od: p...@g...com

    --To chyba przykrywka dla informacji, że Audi A8 walnęło w drzewo z prędkością
    30km/h :)

    predkosc a wlasciwie przyspieszenie zostalo zapisane w sterowniku i rejestratorze ale
    tym nikt nie chce sie pochwalic no i kwestia obrazen czy mozna je odniesc siedzac na
    siedzeniu pasazera (w drugim rzedzie) przy predkosci 30 km/h ?

  • 29. Data: 2018-01-15 10:26:52
    Od: p...@g...com

    --Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do tego przekoszona
    chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest cała.

    to jest szkoda calkowita :-) rekord swiata przy predkosci 30 km/h wiec fabryka
    plakala jak zdjecia ogladali :-)

  • 30. Data: 2018-01-15 10:27:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 10:15, p...@g...com pisze:

    > https://m.salon24.pl/bbd3ccee7c3e1e21e9b6fc985ab0480
    1,750,0,0,0.jpg

    > nawet uwzgledniajac ze drzewo to przeszkoda nieodksztalcalna wersja bieglych
    przekona tylko wybranych :-)

    Akurat w to że samochód pancerny mógłby tak wyglądać po zderzeniu z
    drzewem nawet przy 30 to bym uwierzył. Strefy zgniotu od tego są żeby
    się giąć, buda cięższa niż standardowa, więc jak stref zgniotu nie
    wzmocnili specjanie na tą okazję to będą się giąć bardziej. Osobiście
    nie wierzę w tą 30, ale byłbym stanie uwierzyć, że jakby było 30 to
    wyglądałoby to mniej więcej podobnie.

    Ale mnie interesuje koncepcja, ze po tym, jak przepuścisz samochód
    uprzywilejowany to włączasz się do ruchu i masz obowiązek przepuścić
    buraków jadących na przykład za karetką;)

    Shrek