  • 41. Data: 2018-01-15 11:09:12
    Temat: Re: Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
    Od: p...@g...com

    --Ale ten drugi to chyba coś sobie połamał.

    Poszkodowani funkcjonariusze BOR są w dobrym stanie. Kierowca prawdopodobnie dziś
    opuści szpital. Funkcjonariusz ochrony premier ma złamaną nogę

    z nieoficjalnych doniesien wynika ze akurat cwiczyl joge co tlumaczy zlamanie
    konczyny przy 30 km/h :-)

  • 42. Data: 2018-01-15 11:10:45
    Od: p...@g...com

    --ewentualnie skończyć w czarnym worku w zależności od szczęścia bądź jego braku.

    i to wszystko przy 30 m/h ? od dzis jezdze wolniej bo nie mozna tak ryzykowac zyciem
    :-)

  • 43. Data: 2018-01-15 11:22:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 11:10, p...@g...com pisze:

    > i to wszystko przy 30 m/h?

    30km/h - 30m/h to chyba ponad 100;) Przy niezapiętych pasach tak. Zależy
    od tego w dynką przypierdolisz. Jak w coś twardego, to jak najbardziej
    możesz skończyć jako warzywko albo w czarnym worku.

    Jeśli się nie pierduknałem to 30km to z grubego palca wychodzi upadek z
    9 metrów. Można się zabić - raczej można;)

    Shrek

  • 44. Data: 2018-01-15 11:24:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 11:22, Shrek pisze:

    > 30km/h - 30m/h to chyba ponad 100;)

    No nie 30 metrów na godzinę, to jakiś szybki slimak. To rzeczywiście
    powinno dać się przeżyć:)

    Shrek

  • 45. Data: 2018-01-15 11:36:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Jeśli się nie pierduknałem to 30km to z grubego palca wychodzi upadek
    >z 9 metrów. Można się zabić - raczej można;)

    Pomyliles sie, 30km/h to jest 8.3m/s i 3.5m upadku.
    Tyle szybki biegacz-amator rozwija, bez problemu rowerem przez chwile,
    czy na nartach.

    Mozna sie zabic ... no mozna, ale trzeba miec pecha. Przywalic w cos
    twardego ... ale w co, w tym eksluzywnym audi :-)

    No dobra, nie zabili sie, tylko drobne polamania.

    J.

  • 46. Data: 2018-01-15 11:49:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 11:36, J.F. pisze:

    > Pomyliles sie, 30km/h to jest 8.3m/s i 3.5m upadku.
    > Tyle szybki biegacz-amator rozwija, bez problemu rowerem przez chwile,
    > czy na nartach.

    No właśnie coś mi się nie zgadzało. Widać zbyt uprościłem sprawę.

    Tak czy inaczej nie chciałbym spaść choćby z sufitu i uderzyć o coś głową.

    Shrek

  • 47. Data: 2018-01-15 11:59:29
    Od: p...@g...com

    --No dobra, nie zabili sie, tylko drobne polamania.

    przy zapietych pasach ? pewnie tylko kierowca mial zapiete -> brak obrazen no i czy
    ktos widzial te dwie pozostale wybuchniete poduszki ? jak nie wybuchly tzn ze pasow
    nie zapieli :-)

  • 48. Data: 2018-01-15 14:43:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale mnie interesuje koncepcja, ze po tym, jak przepuścisz samochód
    >uprzywilejowany to włączasz się do ruchu i masz obowiązek przepuścić
    >buraków jadących na przykład za karetką;)

    Panowie jechali bez syren tylko na swiatlach, wiec nie byli pojazdem
    uprzywilejowanym, wiec jesli postanowiles sie zatrzymac i ich
    przepuscic, to juz z wlasnej nieprzymuszonej woli, wiec przy ruszaniu
    nastepuje wlaczenie :-P

    Poza tym ... samo ruszenie to by tu chyba nijak nie zagrozilo,
    krytyczny byl skret w lewo przez pojazd wyprzedzany/omijany.

    A tu chyba od ~20 lat nawet SN nie potrafi dojsc do wniosku - kierowca
    skrecajacy jest winny, czy nie jest winny.
    Za to chyba nigdy nie negowano winy wyprzedzajacego - ciekawe, czy i
    jemu postawiono zarzuty :-)

    Koledze tak kiedy maluch skrecil w czasie wyprzedzania, policjanci w
    ogole nie mieli watpliwosci kto tu winien, ale pewnie dlatego, ze
    kierowca znikl od razu - zostali tylko pijani pasazerowie. No i
    skrecal w jakas polna droge ...

    J.

  • 49. Data: 2018-01-15 14:45:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2018-01-12 o 20:11, Lisciasty pisze:
> [...]
    -zakonczylo-sluzbe-w-bor/0006E2APX9FEQJJ1-C122-F4.jp

    >Widać podniesioną maskę, zniszczony zderzak i kawałek błotnika. Do
    >tego przekoszona chłodnica. To aż takie zniszczenia? Nawet szyba jest
    >cała.

    Nawet ?
    Ta szyba ma wytrzymac ostrzal z kalasza :-)

    J.

  • 50. Data: 2018-01-15 14:53:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 14:43, J.F. pisze:

> [...]
    > uprzywilejowanym, wiec jesli postanowiles sie zatrzymac i ich
    > przepuscic, to juz z wlasnej nieprzymuszonej woli, wiec przy ruszaniu

    Ale biegli (ponoć) napisali, że był uprzywilejowany i dlatego nastąpiło
    włączenie do ruchu.

    > Poza tym ... samo ruszenie to by tu chyba nijak nie zagrozilo, krytyczny
    > byl skret w lewo przez pojazd wyprzedzany/omijany.

    No ale biegli ponoć napisali, ze włączenie się do ruchu i to mnie
    interesuje.

    Shrek