  • 21. Data: 2010-06-15 23:56:39
    Temat: Re: [KTO MA RACJ? POLICJA vs JA] Skr?t w prawo na zielonej strza?ce
    Od: "Rafał Gil" <d...@g...pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > na zielonej strzaĹ&#65533;e

    Widzę, że są tam kamerki. Podrzucisz mi nagranie, na którym strzałka gaśnie po
    zajęciu przeze mnie lewego pasa ?

    6008

  • 22. Data: 2010-06-15 23:57:08
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret wprawo na zielonej strza?ce
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zielona strzałka nie jest przypisana do konkretnych pasów, a ogólnie do
    > skrętu.
    >
    > Jazda w prawo z lewego pasa to jedna sprawa.
    > Przejechanie na czerwonym świetle bez zatrzymania się przed sygnalizatorem
    > (czego wymaga zielona strzałka), to druga sprawa - taki sam mandat należy
    > się za skręt w prawo z prawego pasa bez zatrzymania się.

    Przecież się zatrzymał.
    Tyle że musiał OMINĄĆ stojącą nie wiadomo dlaczego przeszkodę.
    I tak bym się tłumaczył.

  • 23. Data: 2010-06-15 23:57:17
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:53:35 +0000, osobnik zwany
    Rafał Gil wystukał:

    > A jak sobie wyobrażasz 2 strzałki na jednym sygnalizatorze ?

    "Rozumiem, że nigdy nie widziałeś tego typu skrzyżowania z 2 pasami i 2
    strzałkami w prawo ..."

    to kto sobie te wie strzałki wyobraża?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2010-06-15 23:57:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Rafał Gil pisze:

    > Ależ zatrzymałem się.

    A to co innego.
    Bo z pierwszego opisu wynikało że się nie zatrzymałeś.

    IMO jeżeli zatrzymałeś się przed sygnalizatorem na lewym pasie i
    ruszyłeś skręcając w prawo, to mandat za "czerwone" się nie należy.
    Jedynie za skręt ze złego pasa.

    > A nie rzucę okiem, bo lecę na marnym gprs.

    § 96. 1. Nadawany przez sygnalizator S-2 sygnał czerwony wraz z sygnałem
    w kształcie zielonej strzałki oznacza, że dozwolone jest skręcanie w
    kierunku wskazanym strzałką w najbliższą jezdnię na skrzyżowaniu, z
    zastrzeżeniem ust. 3.

    3. Skręcanie lub zawracanie, o których mowa w ust. 1 i 2, jest dozwolone
    pod warunkiem, że kierujący zatrzyma się przed sygnalizatorem i nie
    spowoduje utrudnienia ruchu innym jego uczestnikom.

    > A ! Żeby było wesoło - na wezwaniu na komendę mam 2 par. kw.: 97 (zrozumiałe)
    > i (sic!) 90 kw !!! No żesz w mordę ;)

    Art. 90. Kto tamuje lub utrudnia ruch na drodze publicznej lub w strefie
    zamieszkania, podlega karze grzywny albo karze nagany.

    Art. 97. Kto wykracza przeciwko innym przepisom o bezpieczeństwie lub o
    porządku ruchu na drogach publicznych, podlega karze grzywny do 3.000
    złotych albo karze nagany.

  • 25. Data: 2010-06-15 23:58:10
    Od: "Rafał Gil" <d...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Rafal powinien o tym wiedziec, bo juz sie kiedys pytal czy dobrze
    > czyni na Ruskiej we wrocku :-)

    Na ruskiej masz lewy sygnalizator dla lewego pasa, i prawy dla prawego.

    Na prawym sygnalizatorze jest strzałka, na lewym nie ma. Sprawa jest jasna.
    Tu jest inaczej.

    6008

  • 26. Data: 2010-06-15 23:58:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:52:41 +0000, osobnik zwany
    Rafał Gil wystukał:

    > Czytałem.

    ale nie zrozumiałem

    > Ustosunkowałem się równie rzeczowo jak Ty do "buraka".
    >
    > Przykro mi, że wywołało to takie rozżalenie u uczestnika dyskusji.

    dla mnie ten co objeżdża stojacy autobus wbrew pord jest burakiem i tyle

  • 27. Data: 2010-06-16 00:01:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 23:58, Rafał Gil pisze:

    > Na ruskiej masz lewy sygnalizator dla lewego pasa, i prawy dla prawego.
    >
    > Na prawym sygnalizatorze jest strzałka, na lewym nie ma. Sprawa jest jasna.
    > Tu jest inaczej.

    Weź jutro za dnia machnij fotkę tej sygnalizacji, tak dla potomnych.
    Tylko nie tosterem, na litość. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 28. Data: 2010-06-16 00:04:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Jun 2010 21:56:39 +0000, osobnik zwany
    Rafał Gil wystukał:

    > Widzę, że są tam kamerki. Podrzucisz mi nagranie, na którym strzałka
    > gaśnie po zajęciu przeze mnie lewego pasa ?

    sam podzruć, to ty chcesz udowonić, że nie jechałeś jak burak

    PS: skonfiguruj sobie czytnik

  • 29. Data: 2010-06-16 00:19:27
    Od: "Rafał Gil" <d...@g...pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > "Rozumiem, Ĺźe nigdy nie widziaĹ&#65533;Ĺ&#65533;tego typu skrzyĹźowania z 2 pasami
    i 2
    > strzaĹ&#65533;ami w prawo ..."
    > to kto sobie te wie strzaĹ&#65533;i wyobraĹźa?

    Widziałem (rzuć beretem, albo czytnikiem wstecz), i żądałem nawet, żeby we
    Wrocławiu na jeden sygnalizator dodać strzałkę. No ale tam jest *jeden
    sygnalizator nad jednym pasem i drugi sygnalizator nad drugim pasem* Pytam się
    ja ciebie zaś, jak to zrobić na jednym sygnalizatorze ? Jedna strzałka nad
    drugą ? czy obok siebie, tak by się w pociąg bawiły ?

    6008

  • 30. Data: 2010-06-16 00:21:44
    Od: "Rafał Gil" <d...@g...pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > ale nie zrozumiaĹ&#65533;m

    A co mnie to czy Ty zrozumiałeś ?

    > dla mnie ten co objeĹźdĹźa stojacy autobus wbrew pord jest burakiem i tyle

    A gdzie była mowa o autobusie ?
    Piszemy w tym samym wątku ?

    (BUS ... DOSTAWCZAK ... DUCATO ... pewnie z węglem. Pewnie jechałeś z dostawą
    węgla, bo wiesz dokładnie jak wyglądał ten pojazd)

    6008