    From: Piotr Rezmer <i...@d...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Kabal msata-sata
    Date: Sun, 22 Apr 2018 19:31:54 +0200

    Cześć,

    Właśnie chciałem zamontować dysk SSD 2,5 w HP 260 Mini ale okazało się
    po otwarciu obudowy że nia ma tam "osprzętu" do podłączenia dysku. Są
    jedynie plastikowe "sanki" do zamocowania dysku, brakuje jednak kabla do
    dysku. Na płycie główniej jest zamontowany dysk M.2 32GB i jest też
    wolne złącze mSATA ( tak podejrzeam patrząc na rozmiary i liczbę pinów).

    Problem w tym że nie mogę nigdzie znaleźć kabla zakończonego z jednej
    strony wtyczką mSATA (strona płyty głównej) i gniazdo SATA (strona
    dysku). Czy możecie podpowiedzieć gdzie coś takiego znajdę?

    --
    pozdrawiam
    Piotr