  • 101. Data: 2018-06-24 19:28:40
    Temat: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Znasz jakiś przypadek w którym od manewrowania na parkingu zepsuł się
    > alternator?
    > Z tego co piszesz auto GAŚNIE bo odbiorniki biorą więcej niż przewidział
    > konstruktor.
    > Wg niektórych z tego wątku w takiej sytuacji powinno nastąpić
    > uszkodzenie alternatora. Manewrowanie na parkingu w wykonaniu
    > niedoświadczonego kierowcy może trwać kilka/kilkanaście razy dłużej niż
    > rozruch awaryjny.

    Dlaczego ich nie spytasz o takie przypadki? Pisza że alternatory
    padają to powinni takie przypadki znać. :-)
    Ja nie znam.

    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2018-06-24 19:55:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2018 09:42:31 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Nie masz wiekszych problemow? To sie spali. Na ulicach nie widac zeby co drugi sie
    palil czyli jakos zabezpieczyli sie przed taka sytuacja.

    Na ulicach nie ma tego problemu :-)
    Powstac moze w specyficznej sytuacji na parkingu.

    Ale tyle elektroniki teraz w samochodzie, ze pewnie sie zabezpieczyli.

    J.

  • 103. Data: 2018-06-24 19:56:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2018 18:32:07 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Znasz jakiś przypadek w którym od manewrowania na parkingu zepsuł się
    > alternator?

    Akurat tu nie o alternator sie trzeba bac, tylko o to serwo.

    Ale przeciez nie caly czas bedzie skrecal.

    J.

  • 104. Data: 2018-06-24 19:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > To stan dla sprawnego ale rozładowanego aku - też będzie mocno
    > spadać przy rozruchu - zwłaszcza, że rozładowany

    > gratulacje:)
    > kogutek jak się jebnie to przemilcza:)

    Nieprawda. Kiedys gadałem z nim przez 100 postów o kredytach frankowych
    po czym w 101 przyznał się ze własciwie to on nie rozumie, na czym to
    przewalutowanie polega...
    Moze nie wprost ale jednak...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 105. Data: 2018-06-24 20:59:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 19:56 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale przeciez nie caly czas bedzie skrecal.

    Manewruje i nie rusza kierownicy? - czyli co wg Ciebie wtedy robi?

    TG

  • 106. Data: 2018-06-24 21:19:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj linka bo nie pamietam.

  • 107. Data: 2018-06-24 22:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Daj linka bo nie pamietam.

    Sprawdzilem, nie mam cię w dowodzie. Sam sobie poszukaj :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 108. Data: 2018-06-24 23:32:16
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-24 o 22:59, Budzik pisze:

    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Sprawdzilem, nie mam cię w dowodzie. Sam sobie poszukaj :)))

     :)

  • 109. Data: 2018-06-25 00:13:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przypomnialem sobie inne zdarzenie. Byles chory i dostales lekarstwo w czopkach.
    Przez sto postow sie uzerales ze nie dziala w sto pierwszym napisales ze je lykasz.

  • 110. Data: 2018-06-25 00:20:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego uzytkownik mnie nie dziwi ze podoba ci sie jak ktos lze jak stara cyganka.
    Ale dlaczego podoba ci sie jak ktos kradnie ma mnie dziwic czy nie dziwic? Nie dosc
    ze klamal jak to ma czesto ten manipulator w zwyczaju to jeszcze ukradl moj tekst. Na
    polityce do wybaczenia bo tam sciek ale tutaj? Poprodukuj sie jeszcze z alternatorem,
    lepszy jestes niz kabarety w telewizji.