  • 191. Data: 2018-06-28 08:20:53
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-28 o 01:06, LordBluzg(R) pisze:

    Nie mam zamiaru komentować twoich debilnych wypowiedzi, bo widać, że i
    tak nie jesteś w stanie przyswoić jakiejkolwiek wiedzy.

    > ...debilu :)

    > Kurwiu głupi

    Tak zapewne mówisz do swoich rodziców?
    Nie?
    ... a powinieneś.

  • 192. Data: 2018-06-28 09:34:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-28 o 08:20, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 2018-06-28 o 01:06, LordBluzg(R) pisze:
    >
    > Nie mam zamiaru komentować twoich debilnych wypowiedzi, bo widać, że i
    > tak nie jesteś w stanie przyswoić jakiejkolwiek wiedzy.

    Jak narazie, nie podałeś żadnego linku do objaśnień, żadnych wyliczeń a
    jedynie swoje dyrdymały i wydłubane z nosa babole :)

    Zero merytoryki, zero wiedzy, zero doświadczenia.

    Możesz spokojnie VYKURVIAĆ z VERVĄ bez podskoków :]

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 193. Data: 2018-06-28 10:04:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-28 o 09:34, LordBluzg(R) pisze:

    > Jak narazie, nie podałeś żadnego linku do objaśnień, żadnych wyliczeń
    > a jedynie swoje dyrdymały i wydłubane z nosa babole :)

    Dokładnie tak samo jak ty. Tylko, że w porównaniu do ciebie ja miałem
    normalnych rodziców, którzy wychowując mnie, zaszczepili mi szacunek do
    innych osób.

    > Zero merytoryki, zero wiedzy, zero doświadczenia.

    Wyjątkowo dużo się już napisałem w tym wątku, wyjaśniając co jak i
    dlaczego. Nie mam zamiaru się powtarzać i tłumaczyć kolejnemu
    nierozgarniętemu, który ma braki w wiedzy i nie jest w stanie żadnej
    wiedzy przyswoić.
    Chyba, że piszesz o sobie?

    > Możesz spokojnie VYKURVIAĆ z VERVĄ bez podskoków :]

     Prosiłbym, abyś przetłumaczył to na język polski, bo ja nie rozumiem
    twojego języka.

  • 194. Data: 2018-06-28 10:33:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-28 o 10:04, Uzytkownik pisze:

    > Dokładnie tak samo jak ty.

    Łżesz jak bura suka :)
    Linki podałem, podałem obliczenia.
    Od samego początku poleciałeś z (chuj wie skąd) z tezą że można
    uszkodzić podczas omawianego połączenia, regulator.

    Wynik jest prosty. Zerowy brak wiedzy podaje również taką tezę ale próba
    jej obrony na podstawie podanego przeze mnie schematu (link) z
    objaśnieniem, to już nie jest brak wiedzy. To czysty debilizm, co przez
    jakiś czas czyniłeś:)
    Objaśnienia spowodowały (czyli nadal brak wiedzy u ciebie) że
    zrozumiałeś conieco...ale wątpię, żebyś rozumiał chociaż trochę lub
    potrafił bez problemu stosować prawo Ohma, Kirchhoffa "w locie" czy
    umiał obliczać na bieżąco (szacunkowo) wszelakie moce, powierzchnie
    radiatorów, temperaturę roboczą i znał krytyczną elementów lub działanie
    zwykłego tranzystora.
    Wiesz że to istnieje ale nawet wiedzy technicznej w tym temacie NIE
    POSIADASZ, nie pisząc o inżynierskiej czy wyższej :]

    > Tylko, że w porównaniu do ciebie ja miałem
    > normalnych rodziców,

    Ja nadal mam rodziców, wspaniałych.

    > którzy wychowując mnie, zaszczepili mi szacunek do
    > innych osób.

    Na szacunek trzeba sobie zasłużyć. Za głupiznę nie ma u mnie nagrody :)

    >  Prosiłbym, abyś przetłumaczył to na język polski, bo ja nie rozumiem
    > twojego języka.

    OK, znaczy: możesz myśleć z uśmiechem o zbliżającej się podróży, która
    oddali cię z tego miejsca w miejsce przyjemne i spokojne :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 195. Data: 2018-06-28 11:35:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-28 o 10:33, LordBluzg(R) pisze:

    > Łżesz jak bura suka :)

     Czyli jak twoja matka? :)

    > Linki podałem, podałem obliczenia.

    Gówno podałeś. To co wskazałeś dotyczy tylko mikroskopijnej części
    zagadnienia teoretycznego, a ponadto bez uwzględnienia najważniejszego
    czynnika - chłodzenia i środowiska pracy.

    > Ja nadal mam rodziców, wspaniałych.

    Nie wierzę, aby ktoś normalny mógł spłodzić coś takiego jak ty.

    > Na szacunek trzeba sobie zasłużyć. Za głupiznę nie ma u mnie nagrody :)

    Rozumiem. Twoja matka alkoholiczka i prostytutka z ojcem pojebanym
    alkoholikiem zapewne też ciebie nie darzyli szacunkiem i cały czas
    tłukli po głowie, mszcząc się za to, że nie pozwolono cię wyskrobać.
    Dlatego też uważasz, że szacunek to nagroda, a nie coś co się domyślnie
    należy każdemu człowiekowi.

  • 196. Data: 2018-06-28 11:38:07
    Temat: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-27 o 23:35, LordBluzg(R) pisze:

    > Bzdura. Maksymalny prąd jaki płynie pomiędzy akumulatorami (w zależności
    > od pojemności aku) to ok 10-15A wynika to ze zmiennej rezystancji
    > wewnętrznej w przypadku rozładowanego aku. Im bardziej rozładowany, tym
    > rezystancja większa to prąd mniejszy.

    Widziałem akumulatory, w których doszło do wygięcia płyt i zwarcia
    wewnętrznego. Widziałem Toyotkę HDJ, w której szedł taki prąd, że
    izolacja zaczęła spływać z przewodu, bo właściciel do starego
    akumulatora chciał dołożyć drugi, nowy.

    Wiem o oporze wewnętrznym, prawo Ohma i Kirhoffa znam, troszkę w tym też
    robiłem. Ale też pisałem, że tylko w specyficznych sytuacjach można tak
    akumulator uszkodzić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 197. Data: 2018-06-28 12:00:15
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Regulator napięcia nie ucierpi, bo fizycznie NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI
    > :) Już to pisałem. Spójrz sobie na schemat elektryczny i spróbuj mi
    > wyjaśnić JAKIM cudem ma się spalić regulator, skoro podłączony jest do
    > OSOBNEGO uzwojenia (wzbudzenie) które jest obwodem zamkniętym i żaden
    > prąd, powyżej tego co krąży w tym obwodzie nie ma prawa go uszkodzić.
    >
    > http://www.auto-wiedza.pl/wp-content/uploads/2014/03
    /alternator9.jpg

    Jeżeli zapoznasz się z zasadą działania alternatora, to bedziesz wiedział
    dlaczego prąd regulatora jest sciśle powiazany z prądem wyjsciowym
    alternatora, tzn. im większe obciążenie alternatora tym większy prąd
    regulatora.

    > jeśli nie istnieje dobry "bufor" prądowo
    > napięciowy w postaci sprawnego akumulatora dawcy to obciążenie
    > (praktycznie zwarcie) rozrusznikiem biorcy i jego wydojonym aku weźmie
    > więcej energii niż w stanie "normalnym" gdzie alternator nie jest
    > obciążony "zwarciem" rozrusznika, bo nie pracuje (standardowy moment
    > rozruchu).
    > --
    > LordBluzg(R)
    > ?Sukces WOŚP klęską PiS?

    Sam przyznajesz, że: cytat "jeśli nie istnieje dobry "bufor" prądowo
    napięciowy: to
    alternator, obciążony rozrusznikiem innego samochodu , dając
    cytat :"więcej energii niz w stanie "normalnym"" - mój wniosek :
    jest narazony na uszkodzenie.

    Prąd krążący w obwodzie regulatora moze go uszkodzić,
    bo moze być większy niż dopuszczalny w zwiazku z rozruchem silnika
    innego samochodu.

  • 198. Data: 2018-07-03 00:17:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-28 o 12:00, Malkoit pisze:

> [...]
    > dlaczego prąd regulatora jest sciśle powiazany z prądem wyjsciowym
    > alternatora, tzn. im większe obciążenie alternatora tym większy prąd

    Tak kurwa do nieskończoności? DEBILU, im większe obciążenie alternatora,
    tym mniejszy prąd z alternatora.
    Weź się kurwiu kłóć z Ohmem:

    I=U:R :]
    Tadam
    ...im mniejsze napięcie (obciązenie) tym mniejszy prąd wzbudzenia=
    mniejszy prąd wyjściowy.

    No już widzę debilku jak się kłócisz z Ohmem :D:D:D

> [...]
    > alternator, obciążony rozrusznikiem innego samochodu , dając
    > cytat :"więcej energii niz w stanie "normalnym"" - mój wniosek :

    Ojej, DEBILU. Stan "normalny" to stan, kiedy w obwodzie napięcia CAŁEGO
    samochodu mamy ok 14V i alternator napierdala kilka amper, żeby sobie
    doładowć akumulator oraz napędzić resztę...czyli "pluje" średnio ok 15A
    na całość (światła, ładowanie, radio cokolwiek)

    Obciążony alter, daje na wzbudzenie ok 2A MAX i maksymalny prąd jaki z
    niego wyłazi to dokładnie tyle ile ma napisane na obudowie. NIGDY WINCYJ!!!

    > Prąd krążący w obwodzie regulatora moze go uszkodzić,
    > bo moze być większy niż dopuszczalny w zwiazku z rozruchem silnika
    > innego samochodu.

    Kurwo gupia. PRĄD regulatora jest MAXYMALNY dopuszczony 2A bo tyle może
    regulator podać na cewkę wzbudzenia...bo skąd ma wziąć większy prąd
    skoro go NIE MA? Z pizdy Twojej starej? Pisałem już że czytanie schematu
    to dla ciebie hebrajski więc możesz tylko wypierdalać. Przy okazji...
    powiec, mi powiec, jak może dostać (skąd) ten prąd, skoro obciążenie
    alternatora wywłołało spadek napiecia do 11-10V ze wzoru I=U:R po
    obciążeniu obwodu rozrusznikiem, gdzie R nagle wzrosło a napięcie (U)
    zmalało?
    Lezysz i robisz pod siebie.
    #Takaprawda

    Kłóć sie z Ohmem ale on nieżyje :/

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 199. Data: 2018-07-03 00:31:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-28 o 11:35, Uzytkownik pisze:

    >  Czyli jak twoja matka? :)

    Raczej tfoja :)

    > Gówno podałeś. To co wskazałeś dotyczy tylko mikroskopijnej części
    > zagadnienia teoretycznego, a ponadto bez uwzględnienia najważniejszego
    > czynnika - chłodzenia i środowiska pracy.

    Miałeś szansę podać współczynniki temperatur dla półprzewodników,
    powierzchnie radiatorów, cokolwiek. Zjebałeś i ZERO czegokolwiek a dane
    są w sieci. Może coś by mnie zastanowiło i byłby to dalszy cią dyskusji
    w sensie merytorycznym. Wybrałeś drogę debila. No to jedziem :]

    > Nie wierzę, aby ktoś normalny mógł spłodzić coś takiego jak ty.

    Czyli inteligentną osobę, która zdetektowała debila? :)

> [...]
    > tłukli po głowie, mszcząc się za to, że nie pozwolono cię wyskrobać.
    > Dlatego też uważasz, że szacunek to nagroda, a nie coś co się domyślnie

    Śliczne. Niby ci ci zaszczepili szacunek do innych osób ale nie do
    czyichś rodziców? Jakieś wyróżnienie czy dalej megadebilizm?

    Zakłamana, kurwo, hipokryto jebany w odbyt, PiSiorze...no jak byk,
    kłamiesz w jednym odezwaniu.
    Niby ci ktoś zaszczepił szacunek do innych osób a w piździe masz
    szacunek do moich rodziców :D:D:D

    Nie wierzę, że jesteś zakłamaną kurwą, obłudnym skurwysynem i należysz
    do 36% elektoratu PiS. Jesteś debilem. Możesz mi zaufać, to lepsze niż
    w/w i nie ma się co wstydzić. Dowody sam napisałeś więc możesz już
    bezpiecznie się oddalić :D

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 200. Data: 2018-07-03 04:02:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by uzyszkownik wiedzial jak dziala alternator to by cie zagial. Ale nie wie,
    ciesz sie chwila ze najmadrzejszy jestes.