    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgusj9$9si$4@news.mixmin.net>
    <5b336136$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <ph05p7$d2v$3@news.mixmin.net>
    <5b33b37b$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b34031c$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3418bc$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b347e46$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b348f91$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3496a2$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b349da1$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b34ac01$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 3 Jul 2018 00:31:38 +0200

    W dniu 2018-06-28 o 11:35, Uzytkownik pisze:

    >  Czyli jak twoja matka? :)

    Raczej tfoja :)

    > Gówno podałeś. To co wskazałeś dotyczy tylko mikroskopijnej części
    > zagadnienia teoretycznego, a ponadto bez uwzględnienia najważniejszego
    > czynnika - chłodzenia i środowiska pracy.

    Miałeś szansę podać współczynniki temperatur dla półprzewodników,
    powierzchnie radiatorów, cokolwiek. Zjebałeś i ZERO czegokolwiek a dane
    są w sieci. Może coś by mnie zastanowiło i byłby to dalszy cią dyskusji
    w sensie merytorycznym. Wybrałeś drogę debila. No to jedziem :]

    > Nie wierzę, aby ktoś normalny mógł spłodzić coś takiego jak ty.

    Czyli inteligentną osobę, która zdetektowała debila? :)

    > Rozumiem. Twoja matka alkoholiczka i prostytutka z ojcem pojebanym
    > alkoholikiem zapewne też ciebie nie darzyli szacunkiem i cały czas
    > tłukli po głowie, mszcząc się za to, że nie pozwolono cię wyskrobać.
    > Dlatego też uważasz, że szacunek to nagroda, a nie coś co się domyślnie
    > należy każdemu człowiekowi.

    Śliczne. Niby ci ci zaszczepili szacunek do innych osób ale nie do
    czyichś rodziców? Jakieś wyróżnienie czy dalej megadebilizm?

    Zakłamana, kurwo, hipokryto jebany w odbyt, PiSiorze...no jak byk,
    kłamiesz w jednym odezwaniu.
    Niby ci ktoś zaszczepił szacunek do innych osób a w piździe masz
    szacunek do moich rodziców :D:D:D

    Nie wierzę, że jesteś zakłamaną kurwą, obłudnym skurwysynem i należysz
    do 36% elektoratu PiS. Jesteś debilem. Możesz mi zaufać, to lepsze niż
    w/w i nie ma się co wstydzić. Dowody sam napisałeś więc możesz już
    bezpiecznie się oddalić :D

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?