    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
    Date: Tue, 22 Aug 2017 15:50:14 +0200

    Dojrzałem do zakupu kamerki. Nie mam z tym żadnego doświadczenia i to
    będzie moja pierwsza. Ponieważ ma to być do auta firmowego, więc limit
    ceny mam ustalony na 600 zł.
    Nie chciałbym się uczyć na własnych błędach, więc pytam Kolegów lepiej
    znających temat: co radzicie kupić?
    Z tego, co czytam, to jakość obrazu powinna pozwolić na odczytanie
    numeru rejestracyjnego (także w gorszym oświetleniu) oraz przydatne są
    funkcje G-sensor.
    Podoba mi się rozwiązanie kamery w lusterku wstecznym, jak w modelu
    Xblitz Park View, ale czytam opinie, że ten model nie jest zbyt dobry.
    Podrzućcie jakieś propozycje.
    TIA
    Jacek