  • 21. Data: 2019-04-16 11:14:53
    Temat: Re: Kierunkowskazy na parkingu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-15 o 23:49, r...@k...pl pisze:
    > 15 Apr 2019 15:59:58 GMT, w <X...@1...0.0.1>,

    > Może zwracają uwagę na awaryjne :)

    Raczej tak.
    Awaryjne oznaczają, że pojazd stoi i będzie stał, więc ludzie
    przechodzą, a inny pojazd może wjechać w miejsce, które sobie Budzik
    upatrzył do zaparkowania.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2019-04-16 11:30:44
    Od: p...@g...com

    i podsumowujac :-)

    https://infostrow.pl/motoryzacja/co-grozi-za-niepopr
    awne-uzywanie-swiatel-awaryjnych/cid,80234,a

  • 24. Data: 2019-04-16 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Raczej tak.
    > Awaryjne oznaczają, że pojazd stoi i będzie stał, więc ludzie
    > przechodzą, a inny pojazd może wjechać w miejsce, które sobie Budzik
    > upatrzył do zaparkowania.

    ROTFL
    Podejrzewasz debila wchodzacego za cofającego busa o przemyslenia których
    on nie jest w stanie ogarnąć.
    BTW awaryjki informuja tez ze ja cofam nie widzac wszystkiego za soba -
    ja za takie samochody nie wchodze, a juz na pewno nie robie tego
    beztrosko nie obserwujac co taki bus robi.
    Ale w sumie nikomu zabronic nie mozna - ktos te nagrody darwina musi
    dostawac :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 23. Data: 2019-04-16 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > i podsumowujac :-)
    >
    > https://infostrow.pl/motoryzacja/co-grozi-za-niepopr
    awne-uzywanie-swi
    > atel-awaryjnych/cid,80234,a

    Przeszedł mnie dreszcz :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 25. Data: 2019-04-16 13:13:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    16 Apr 2019 10:59:57 GMT, w <X...@1...0.0.1>,

> [...]
    > BTW awaryjki informuja tez ze ja cofam nie widzac wszystkiego za soba -
    > ja za takie samochody nie wchodze, a juz na pewno nie robie tego

    Bardzo oryginalna taktyka :)
    Chyba średnio działa skoro i tak wchodzą.

  • 26. Data: 2019-04-16 18:48:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2019 o 08:28, Miroo pisze:

    > W zasadzie tylko jak mam innych użytkowników drogi w zasięgu wzroku. Po
    > co migać dla samego siebie? ;)

    Z przyzwyczajenia?

    Shrek

  • 27. Data: 2019-04-16 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Bardzo oryginalna taktyka :)
    > Chyba średnio działa skoro i tak wchodzą.

    Inteligentnych odsiewa. :)0)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 28. Data: 2019-04-16 20:44:10
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-04-16 11:30, p...@g...com wrote:
    > i podsumowujac :-)
    >
    > https://infostrow.pl/motoryzacja/co-grozi-za-niepopr
    awne-uzywanie-swiatel-awaryjnych/cid,80234,a
    Swoją drogą to przecież żyła złota dla budżetu gdyby tak rząd zatrudnił
    więcej policjantów do drogówki, aby kasowali po stówce od łebka za
    nadużywanie awaryjnych czy niewłączanie kierunkowskazów. W sumie za
    kierunkowskazy to i po dwie dychy by wystarczyło - wystarczyłoby
    ,,podłączyć się" pod autko, które raz nie włączyło kierunkowskazu i
    przejechać za nim kilka(naście) km. I już kilka stówek by się zebrało.

  • 29. Data: 2019-04-17 07:32:17
    Od: p...@g...com

    --Swoją drogą to przecież żyła złota dla budżetu gdyby tak rząd zatrudnił
    więcej policjantów do drogówki, aby kasowali po stówce od łebka za
    nadużywanie awaryjnych czy niewłączanie kierunkowskazów.

    nie to droga donikad ale moge sobie wyobrazic policyjny soft ktory monitoruje zmiane
    pasa i za brak kierunku nalicza 50 pln :-)

  • 30. Data: 2019-04-17 07:50:20
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-16 o 18:48, Shrek pisze:

    > Z przyzwyczajenia?