  • 31. Data: 2019-04-17 07:52:44
    Temat: Re: Kierunkowskazy na parkingu
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-16 o 20:44, JDX pisze:
    > On 2019-04-16 11:30, p...@g...com wrote:
    >> i podsumowujac :-)
    >>
    >> https://infostrow.pl/motoryzacja/co-grozi-za-niepopr
    awne-uzywanie-swiatel-awaryjnych/cid,80234,a
    > Swoją drogą to przecież żyła złota dla budżetu gdyby tak rząd zatrudnił
    > więcej policjantów do drogówki, aby kasowali po stówce od łebka za
    > nadużywanie awaryjnych czy niewłączanie kierunkowskazów. W sumie za
    > kierunkowskazy to i po dwie dychy by wystarczyło - wystarczyłoby
    > ,,podłączyć się" pod autko, które raz nie włączyło kierunkowskazu i
    > przejechać za nim kilka(naście) km. I już kilka stówek by się zebrało.

    Lepiej niech kasują za źle ustawione lub przerobione światła mijania.
    Co drugi/trzeci samochód wali po oczach.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2019-04-17 07:57:03
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-16 o 12:59, Budzik pisze:
    > ROTFL
    > Podejrzewasz debila wchodzacego za cofającego busa o przemyslenia których
    > on nie jest w stanie ogarnąć.

    Niejedna babcia została tak przejechana dostawczym busem pod sklepikiem
    na osiedlu... Albo przez kuriera.

    O awaryjnych nie wspominają.
    http://tychy.naszemiasto.pl/artykul/tragedia-w-tycha
    ch-kurier-cofajac-busem-potracil-kobiete,4704119,art
    gal,t,id,tm.html
    http://gazetaolsztynska.pl/274883,Cofajac-potracil-m
    ezczyzne-z-pieciomiesiecznym-dzieckiem-w-wozku.html
    https://echodnia.eu/swietokrzyskie/wypadek-w-powieci
    e-skarzyskim-cofajac-potracil-piesza/ar/12791778

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2019-04-17 08:07:43
    Od: p...@g...com

    smiertelne potracenie pieszego przy cofaniu to raczej pewne pudlo, o tym patolu co
    odwalil numer na chodniku to juz nie wspomne

  • 34. Data: 2019-04-17 13:32:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >smiertelne potracenie pieszego przy cofaniu to raczej pewne pudlo,

    tyle, ze w zawiasach.

    Nasze sady lagodnie traktowaly trzezwych kierowcow, a tu raczej nie
    maja powodu, zeby jakos zle traktowac.

    J.

  • 35. Data: 2019-04-17 13:45:20
    Od: p...@g...com

    --tyle, ze w zawiasach.

    http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,218
    31566,weekend-13-latka-potracona-na-pasach-wazny-wyr
    ok-dla-wszystkich.html

    --Nasze sady lagodnie traktowaly trzezwych kierowcow, a tu raczej nie
    maja powodu, zeby jakos zle traktowac.

    zapisz sie do partii, moze prezio ulaskawi :-)

    PS w Niemczech jakbys utrupil pieszego w strefie 30 to sedzia podejrzewalby zamach
    czyli 25 latek na dzien dobry :-)

  • 36. Data: 2019-04-17 13:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

> [...]
    > http://tychy.naszemiasto.pl/artykul/tragedia-w-tycha
    ch-kurier-cofajac
    > -busem-potracil-kobiete,4704119,artgal,t,id,tm.html

    Wiesz, ja cofam na tyle wolno ze w razie "w" trzebaby raczej mowic o
    puknieciu niemniej nie zdarzyło mi sie jeszcze.
    Mowie tylko ze jak ktos wchodzi za cofajacego busa to jest debilem.
    I tyle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 37. Data: 2019-04-17 14:05:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >PS w Niemczech jakbys utrupil pieszego w strefie 30 to sedzia
    >podejrzewalby zamach czyli 25 latek na dzien dobry :-)

    Jakbys jechal po tej strefie 70.

    A jakbys cofal busem ?

    J.

  • 38. Data: 2019-04-17 16:40:24
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 16.04.2019 o 20:44, JDX pisze:

> [...]
    > ,,podłączyć się" pod autko, które raz nie włączyło kierunkowskazu i
    > przejechać za nim kilka(naście) km. I już kilka stówek by się zebrało.

    laweciarze protestujący na A2 i w Warszawie dostali zarzuty z art. 54
    Prd tj. bezpodstawne używanie świateł żółtych błyskowych
    https://www.lublin112.pl/protestowali-na-autostradzi
    e-teraz-sa-wzywani-na-policje/

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 39. Data: 2019-04-17 19:08:14
    Od: p...@g...com

    Może być debilem ale poczujesz się lepiej jeśli pójdziesz siedzieć za profesora
    uniwersytetu ? 2 z 3 podanych przypadków to starowinki które trudno podejrzewać o
    nadmierną lotność umysłu ;-)

  • 40. Data: 2019-04-17 22:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Może być debilem ale poczujesz się lepiej jeśli pójdziesz siedzieć
    > za profesora uniwersytetu ? 2 z 3 podanych przypadków to starowinki
    > które trudno podejrzewać o nadmierną lotność umysłu ;-)

    Ja? A dlaczego ja miałbym pojsc siedziec?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???