    From: badworm <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Klawiatura do PC na mikrostykach
    Date: Sun, 21 Jan 2018 10:39:05 +0100

    Jakiś czas temu (to już pewnie będzie parę lat...) przy okazji dyskusji
    o wciąż działających klawiaturach do komputera mających po kilkanaście
    lat pojawiła się tutaj informacja, że podobne sprzęty (zbudowane nie ma
    folii przewodzącej czy gumkach lecz indywidualnych mikrostykach dla
    każdego klawisza) są wciąż do kupienia. Cena oczywiście była spora,
    rzędu kilkuset złotych, ale powiedzmy że jestem taką klawiaturą
    zainteresowany. Gdzie ich szukać? Dell, którego używam, ma pewnie już z
    15 lat (jak nie więcej, bo chyba oryginalnie miał jeszcze dużą wtyczkę
    DIN) ale coraz więcej klawiszy się zacina :( Mogę próbować regenerować
    mikrostyki poprzez podginanie blaszek wewnątrz nich lecz zdaję sobie
    sprawę, że to rozwiązanie tylko doraźne...
    GG#2400455 ICQ#320399066