  • 31. Data: 2019-02-18 08:32:39
    Temat: Re: Klucz elektryczny do odkręcania kół - polecicie?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lutego 2019 20:59:54 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Adam, kazdemu to co lubi.
    > Ja nie lubie sie niepotrzebnie meczyc, wiec mam rurke.
    > Pomijam to ze przy dobrych oponach pany praktycznie sie nie zdarzaja ale
    > nigdy nie znasz dnia ani godziny.

    A ja tam od jakiegoś czasu przestałem się interesować tym czy mam lewarek i klucz do
    kół w aucie
    Wykupiłem w mBanku za ok 20zł miesięcznie asisstance i tam miedzy innymi jest pomoc
    przy wymianie koła. Przez 3 lata bodajże dwa razy skorzystałem z tej opcji. Telefon
    na infolinie, w ciągu pół godziny podjechał gość co to miał wszystkie niezbędne
    narzędzia i koło zrobił.

  • 32. Data: 2019-02-18 09:20:56
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 18 Feb 2019 01:39:08 +0100, RadoslawF wrote:
    > Nie wiem czym jeździsz ale w moich autach koło zapasowe było zawsze
    > ładnie schowane. Trójkąt ma swoje przyzwoite opakowanie.
    > A co zrobić z kawałkiem gołej grubej rury?
    >
    > Lepiej od razu przyznaj się że jesteś bałaganiarzem z pełnym bagażnikiem
    > różnego szmelu więc gruba rura nie wnosi tam nic nowego.

    Nie wszyscy żyją jednakowo... Ja jakimś bałaganiarzem nie jestem
    (aczkolwiek małżonka jest innego zdania), ale bagażnik mam z reguły
    pełen. I to nie dlatego że mam w nim koło zapasowe, bo to wożę pod
    przednią klapą, na silniku. W bagażniku natomiast mam skrzynkę z
    narzędziami do samochodu, kanister 5l z benzyną, litr oleju, 2 litry
    płynu do chłodnicy, kable rozruchowe, linę holowniczą, kilka podstawowych
    części zamiennych jak kable HV / żarówki / kilka czujników, zestaw do
    łatania dętek (jeszcze produkcji NRD - i działa!) i jakieś dwie szmaty do
    wytarcia rąk. No i klucz do kół, długi teleskopowy. I może coś jeszcze, o
    czym zapomniałem :) A bagażnik duży nie jest...

    Mateusz

  • 33. Data: 2019-02-18 12:20:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 08:32, Kris pisze:

> [...]
    na infolinie, w ciągu pół godziny podjechał gość co to miał wszystkie niezbędne

    U mnie mógłby być problem: czasem do najbliższej drogi gruntowej
    istniejącej na mapie mam kilkanaście kilometrów albo więcej. Albo
    przejeżdżam przez drogę gruntową po deszczu, gdzie nie da się zwykłym
    osobowym czy dostawczakiem dojechać.
    Natomiast na samochody mam wykupione maksymalne możliwe zestawy AC z
    assistance. Nawet się przydawało, jak wąż chłodnicy pękł, albo jak koło
    pasowe się "rozwulkanizowało".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 34. Data: 2019-02-18 13:40:42
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-02-16 o 08:40, Jacek pisze:

    > Dobra rada.
    > Tu znalazłem taki, który spełnia wymagania na 67%:
    > https://tinyurl.com/y4rqur96
    > Jacek
    No to sie nazywa klucz!

  • 35. Data: 2019-02-18 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    >
    > Lepiej od razu przyznaj się że jesteś bałaganiarzem z pełnym
    > bagażnikiem różnego szmelu więc gruba rura nie wnosi tam nic nowego.

    Dziekuje ci Radosławie za jak zwykle celny i kulturalny komentarz.
    Tak, masz racje, jestem bałaganiarzem. Poczułes sie lepiej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 36. Data: 2019-02-18 18:08:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 17:59, Budzik pisze:

    > Dziekuje ci Radosławie za jak zwykle celny i kulturalny komentarz.
    > Tak, masz racje, jestem bałaganiarzem. Poczułes sie lepiej?

    Nie.
    Bo to kim jesteś było widoczne zanim się przyznałeś.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2019-02-18 22:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie.
    > Bo to kim jesteś było widoczne zanim się przyznałeś.

    A teraz pomogło?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 38. Data: 2019-02-19 01:30:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 22:59, Budzik pisze:

    > A teraz pomogło?

    Tobie jak widać nie.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2019-02-19 14:42:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marcin N <m...@o...pl> wrote:
    > Szukam niedrogiego klucza udarowego elektrycznego do odkręcania kół w
    > samochodzie.
    >
    > Polecicie jakiś?

    Zmień gumiarza/mechanika.
    Ten do ktorego teraz chodzisz nie używa klucza dynamometrycznego.
    Sruby w kołach normalnie się odkręca fajką dostarczoną przez producenta
    auta. Udaru tam wcale nie trzeba.

  • 40. Data: 2019-02-19 20:15:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-15 22:28, Jacek wrote: