  • 21. Data: 2019-02-17 10:59:52
    Temat: Re: Klucz elektryczny do odkręcania kół - polecicie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Problem z tym że do krzyżaka potrzebna jest gruba rura, do
    > oryginalnego klucza za dwa razy cieńsza.

    No i w czym problem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 22. Data: 2019-02-17 13:13:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 10:59, Budzik pisze:

    > No i w czym problem?

    Zajmuje więcej miejsca i użycie grubszej jest mniej wygodne.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2019-02-17 14:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zajmuje więcej miejsca i użycie grubszej jest mniej wygodne.

    W 126p to pewnie mogłby byc jakis problem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 24. Data: 2019-02-17 15:04:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 14:59, Budzik pisze:

    > W 126p to pewnie mogłby byc jakis problem...

    Dla wielu ludzi jest to problem nawet w dużych autach.
    Ja mam duże auto, a klucze mam dwa, oryginalny z odpowiednio
    długą rurką i krzyżak do kręcenia poluzowanymi śrubami.
    Krzyżak sporo ludzi zamienia na klucz elektryczny, droższy
    ale jeszcze szybszy i wygodniejszy.
    Z grubej rury pasującej do krzyżaka zrezygnowałem ze trzydzieści
    lat temu.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2019-02-17 19:49:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 15:04, RadoslawF pisze:

> [...]
    > ale jeszcze szybszy i wygodniejszy.
    > Z grubej rury pasującej do krzyżaka zrezygnowałem ze trzydzieści

    Przecież są krzyżaki składane.
    Ale po co przydłużki? Przecież klucze mają dość długie ramiona,
    spokojnie można odkręcić śruby, czy nawet podrdzewiałe nakrętki w
    terenówkach (bo tam zwykle na odwrót) zwykłymi krzyżakami bez żadnych
    przedłużek.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 26. Data: 2019-02-17 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dla wielu ludzi jest to problem nawet w dużych autach.

    Albowiem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 27. Data: 2019-02-17 20:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

> [...]
    > spokojnie można odkręcić śruby, czy nawet podrdzewiałe nakrętki w
    > terenówkach (bo tam zwykle na odwrót) zwykłymi krzyżakami bez żadnych

    Adam, kazdemu to co lubi.
    Ja nie lubie sie niepotrzebnie meczyc, wiec mam rurke.
    Pomijam to ze przy dobrych oponach pany praktycznie sie nie zdarzaja ale
    nigdy nie znasz dnia ani godziny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 28. Data: 2019-02-17 22:02:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 20:59, Budzik pisze:

    > Albowiem?

    Albowiem jest to nieelegancji i zajmujący miejsce złom w bagażniku.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2019-02-17 23:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Albowiem jest to nieelegancji i zajmujący miejsce złom w bagażniku.

    W przeciwienstwie to wszystkich innych eleganckich przedmiotów w
    bagazniku :)))
    Zwłaszcza koło zapasowe jest przykładem elegancji. A moze bardziej
    trójkąt? Hmm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 30. Data: 2019-02-18 01:39:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-17 o 23:59, Budzik pisze:

    > W przeciwienstwie to wszystkich innych eleganckich przedmiotów w
    > bagazniku :)))
    > Zwłaszcza koło zapasowe jest przykładem elegancji. A moze bardziej
    > trójkąt? Hmm...

    Nie wiem czym jeździsz ale w moich autach koło zapasowe było
    zawsze ładnie schowane. Trójkąt ma swoje przyzwoite opakowanie.
    A co zrobić z kawałkiem gołej grubej rury?

    Lepiej od razu przyznaj się że jesteś bałaganiarzem z pełnym
    bagażnikiem różnego szmelu więc gruba rura nie wnosi tam nic nowego.