    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Kochertalbrucke
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 16 Jul 2014 11:57:15 +0200

    Taki sobie most,czy bardziej wiadukt
    http://de.wikipedia.org/wiki/Kochertalbr%C3%BCcke

    Czy mi sie wydaje, czy to zaprzeczenie wszystkich mostow ?
    Zadnych lukow, lin, czy modnych ostatnio want ... tam jednak przeslo
    ma ponad 100m, czy mi sie wydaje, czy to nieoptymalna konstrukcja ?

    Swoja droga - jaki jest stosunek masy wlasnej mostu do maksymalnego
    obciazenia (sumarycznego) ? Bo w Millau tez najpierw nasuneli przeslo
    na podpory, a potem ustawili maszty i podlaczyli wanty ...

    J.