  • 71. Data: 2014-04-24 13:15:59
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 12:59:16 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > A co tu powiedzieć o tych co to pielęgnują potężne drzewa rosnące na
    > poboczach dróg? Mało tego - niektórzy nawet sadzą nowe...

    i te drzewa wybiegają na drogę i machają konarami. Z nienacka.
    I jeden walnął Cię w głowę.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2014-04-24 13:39:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    >Mam na mysli tylko sytuacje w ktorych zadziałaja.
    >juz nawet przyjmujac, ze gdyby nie było pasów, nie byloby tez
    >poduszek, to
    >jednak zderzen przy predkosciach powyzej 50 km na godzine jest na
    >drogach
    >całkiem sporo. A wtedy pasy wydaje sie sa juz narzedziem ratującym
    >zycie.
    >I jakos nie słyszę aby co 10 przypadek powodował, że ktos przez te
    >pasy nei
    >wydostał się z samochodu i zginął przez wode, pociąg, inny samochód
> [...]

    Ale juz wypadkow "wracali z dyskoteki i uderzyli w drzewo" troche sie
    zdarza.
    I roznie bywa - np tak ze trzy trupy, a jeden wylecial przez szybe i
    zyje.

    I tu Trybun ma troche racji - jak kto uwaza, tak niech jezdzi.

    J.

  • 73. Data: 2014-04-24 14:13:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-04-24 12:57, Trybun wrote:

    > Po prostu nie pozwoliły nawet na uniesienie głowy nad wodę przez sama
    > ofiarę ew, kierującą pojazdem. Pasy odegrały w tym wypadku kluczową
    > (negatywną) rolę.

    Byles na miejscu, czy zobaczyles to w szklanej kuli?
    Nie wiesz jak dzialaja pasy, jak sie je powoli napina? wyobraz sobie,
    juz od nowszych modeli fiata 126p rozwijaja sie!

    Poza tym to nie wiem skad ta fobia. Proponuje przyjac do wiadomosci,
    ze glownym czynnikiem (procz stosowania stref kontrolowanego zgniotu),
    ktory sprawil ze przez burzliwy rozwoj motoryzacji od lat 80 i caly
    wzrost ilosci samochodow ilosc smiertelnych ofiar od tego czasu spadla
    wrecz spektaularnie, jest wlasnie na obowiazek zapinania pasow.

    Tym bardziej ze i bez zapietych pasow, to z reguly nie zadziala zadna
    poduszka czy kurtyna. Wiec wyobraz sobie, ile osob zginelo kiedys
    glupio, przez zwykle uderzenie glowa o wnetrze pojazdu, bo nie uzywalo
    pasow. Albo zostalo roslinkami. A samochod wygladal na malo rozbity.
    Nie mowiac juz o pasazerach tylnego siedzenia, ktorzy zabijali swoja
    masa osoby siedzace z przodu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 74. Data: 2014-04-24 14:51:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:
    > I gdyby dano ten wybór fryzjerowi, koledze Zientarskiego, to nie
    > byłoby wątku na grupie dyskusyjnej o samochodach, pod tytułem
    > "Kolejna ofiara" nakazu zapinania pasów bezpieczeństwa.

    jakby nei miał pasów to być może zabiłby sie podczas wypadku...

  • 75. Data: 2014-04-24 15:05:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trybun,

    [.....................................]

    Nudzisz. *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 76. Data: 2014-04-24 15:08:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    [...]

    > I tu Trybun ma troche racji - jak kto uwaza, tak niech jezdzi.

    Ale niech się leczą za swoje albo za Twoje. Bo na pewno nie za moje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2014-04-24 15:35:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Twoje sądzenie tu nie ma nic do rzeczy, jest to tylko zwykłe
    > chciejstwo, i próba usprawiedliwiania zwykłego q*twa jakie się dzieje w
    > tym kraju.

    W tym kraju?
    A w innych panuje dowolnośc w tym temacie?

    A gdzież to władze są takie nieodpowiedzialne?

  • 77. Data: 2014-04-24 15:35:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > zyje.
    >
    > I tu Trybun ma troche racji - jak kto uwaza, tak niech jezdzi.

    Ale chodzi przeciez o prawdopodobienstwo!

  • 80. Data: 2014-04-24 15:35:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > ... I przeżył, podobnie jak kiedyś Zientarski.

    I z jednego przypadku czy dwóch chcesz wyciagać ogólne wnioski? Oj, braki w
    wykształceniu się kłaniają. Logika, panie, logika!

  • 81. Data: 2014-04-24 15:35:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Skąd wie? Przecież o tym nigdzie nie ma ani wzmianki, to przecież
    > "państwo" prowadzi nas za rączkę odgórnymi nakazami, a tu takie
    > uchybienie?

    Nawet jak nie wie to i tak bezpieczniej jest zapiąć pas.
    A skąd wiadomo - a skąt Ty wiesz?
    Sądząc po rabanie jaki zrobiłes - dopiero teraz sie dowiedziałes?