  • 161. Data: 2014-05-06 23:00:42
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Nie mam zielonego pojęcia.
    > Idę po piwo, ale podejrzewam, że nie pomoże w zrozumieniu tego
    > co napisałeś ;) (chyba, że chodzi o to że zielone i czerwone
    > zapalają się jednocześnie, bo to jedyne przychodzące mi na
    > myśl fizycznie możliwe rozwiązanie dla Twojego opisu ;))

    Chodzi mi o to że swiatła najczesciej ratują zycie. Uspokajaja ruch na
    skrzyzowaniu ,sprawiaja ze przejazd jest bezpieczny etc.
    Ale czasami jest odwrotnie. Jestesmy przekonani ze mamy pierwszenstwo bo
    jest zielone wiec jedziemy nie upewniajac sie czy cos nie jedzie z
    poprzecznej. I jedzie jakis wariat na drodze poprzecznej, wjezdza na
    skrzyzowanie pomimo sygnału czerwonego ze swojej strony i zabija.
    Mimo to nikt nie mówi, żeby zlikwidować swaitła bo zabijają.
    Taka analogia do sytuacji z pasami.

  • 162. Data: 2014-05-07 23:56:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 May 2014, Budzik wrote:

    > Chodzi mi o to że swiatła najczesciej ratują zycie. Uspokajaja ruch na
    > skrzyzowaniu ,sprawiaja ze przejazd jest bezpieczny etc.

    Wiem, wiem, ale przeczytaj LITERALNIE zostawiony cytat :D
    +++
    Bo czasami jadac na zielonym ktos wyjedzie z poprzecznej
    majac czerwone swiatło
    ---
    (tam jest JEDEN podmiot domyślny, który ma czerwone światło
    i jedzie na zielonym)

    pzdr, Gotfryd

  • 163. Data: 2014-05-08 09:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > majac czerwone swiatło
    > ---
    > (tam jest JEDEN podmiot domyślny, który ma czerwone światło

    Najważniejsze że wiadomo, o co chodzi :)
    Wybacz nieprecyzyjne sformułowanie.

  • 164. Data: 2014-05-10 03:54:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-05-04 23:40, mlodz pisze:

    > Zapachniało czarną magią. Jakiż to rytuał ma tak wielką moc sprawczą?

    Przecież on nigdy nie zrozumie tego co napisałeś.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl