  • 79. Data: 2014-04-24 15:35:13
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Czego chcę? W pierwszej kolejności uchylenia przepisów nakazujących pod
    > rygorem kar zapinanie pasów "bezpoeczeństwa". Jak żaden szkodnik nie
    > jest w stanie wyjść do rodzin zabitych ludzi w wypadkach drogowych na
    > skutek nakazu zapinania pasów i przeprosić za skutek swojego ukazu to
    > chyba nie ma co do tego wątpliwości że jest to szkodliwy zapis?

    Będziesz za to płacił?

  • 83. Data: 2014-04-24 15:35:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > takim jesteś specem, że wiesz z opisu, że niemozliwe jest by zginął
    > waląc w deskę rozdzielczą bez zapiętych pasów?

    Jemu to jest obojetne.
    Wazne, ze ma jakiegos wroga, na którego moze naciskac, ze mu wolnosc
    zabiera.
    to pewnie ten sam wróg, co mu kazał kupic telewizor na ktory go nie stać...

  • 82. Data: 2014-04-24 15:35:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Nie mam pojęcia o co ci chodzi, jeden i drugi to ofiary nakazu
    > jeżdżenia z zapiętymi pasami "bezpieczeństwa"..

    Nie, fryzjer miał pecha, kolega Zientarskiego to tylko i wyłącznie ofiara
    idiotyzmu. Jak ktos leci 200 po miescie, to nie moze sie dziwic, ze sa
    ofiary...

    > A rodziny fryzjera, pasażera w Ferrari redaktora Zientarskiego i wielu
    > innych? Wyjdzie do nich ta dyktatorska swołocz z swojej nory i
    > przeprosi za śmierć tych ludzi?

    To tylko kilku w stosunku do setek którym pasy uratowały zdrowie czy zycie.

    > Zgadza się, np. ja nie ruszę autem zanim nie zapnę pasów, bo uważam że
    > w erze poduszek powietrznych, jest to bardzo wskazane, ale są tacy
    > kierowcy co uważają że jazda bez pasów jest dla nich bezpieczniejsza,
    > i w moim odczuciu mają pełne prawo tak uważać i tak jeździć.

    Ale uważać tak to głupota.
    Ale jestem za - pod warunkiem, że będą się od tej głupoty dodatkowo
    ubezpieczać. Przeciez chodzi o ogólne koszty spoleczne leczenia
    konsekwencji takiej głupoty.

    > Jasne, nie cofaj się do średniowiecza - zabierz ludziom jedną z
    > ostatnich namiastek wolności osobistej - podejmowania decyzji o
    > bezpieczeństwie własnym - nakaż im pod groźba zapinanie pasów w swoim
    > własnym aucie.

    Niesamowite - jestes w stanie krytykowac absolutnie wszystko, nawet to co
    ma sens.
    Nie boisz się, że jak kiedys bedziesz miał rację, to i tak nikt ci nie
    uweurzy pamietajac głupoty jakie wypisywałes wczesniej?

  • 85. Data: 2014-04-24 15:35:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek Dyjor m...@p...onet.pl ...

    > jakby nei miał pasów to być może zabiłby sie podczas wypadku...

    Ale zginłaby wolny... według Trybuna...

  • 84. Data: 2014-04-24 15:35:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > A co tu powiedzieć o tych co to pielęgnują potężne drzewa rosnące na
    > poboczach dróg? Mało tego - niektórzy nawet sadzą nowe...

    Alez to jest oczywisty błąd...

  • 86. Data: 2014-04-24 15:35:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > I gdyby dano ten wybór fryzjerowi, koledze Zientarskiego, to nie byłoby
    > wątku na grupie dyskusyjnej o samochodach, pod tytułem "Kolejna ofiara"
    > nakazu zapinania pasów bezpieczeństwa.

    ?
    Przeciez i tak kazdy rozsadny ten pas by zapiął.
    Byłoby za to mnóstwo komentarzy - kolejna ofiara nie zapiecia pasów -
    dlaczego to nie jest obowiazek...

    Zreszta - nikt nic sensowniejszego niz elmer radi nei napisze!
    Pasy uratowały zycie setkom tysiecy osób.
    A ze przy okazji jakiemuś odsetkowi zycia nie uratowały? Nie sa
    rozwiazaniem doskonałym...

  • 87. Data: 2014-04-24 15:37:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    w Somalii :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 88. Data: 2014-04-24 16:10:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
> [...]

    >Pasy uratowały zycie setkom tysiecy osób.
    >A ze przy okazji jakiemuś odsetkowi zycia nie uratowały?

    Nie nie - jakis odsetek zabily.

    I w tym momencie mamy nakaz zabojczy w skutkach ... czyli najprosciej
    jakby kierowca sam decydowal.

    J.

  • 89. Data: 2014-04-24 16:15:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    >Hello J.F,
    >Ale niech się leczą za swoje albo za Twoje. Bo na pewno nie za moje.

    Ale koszty leczenia moga nawet spasc :-)

    No coz, jak sami spowoduja wypadek, to w sporej czesci "za swoje".
    Jak kto inny spowoduje wypadek ... tez sie czesciowo na nich samych
    koszta rozkladaja.

    Ale mozna zostawic sprawe ubezpieczycielowi - zawsze obnizy
    odszkodowanie - jednym za niezapiete pasy, drugim za zapiete, ale za
    to bedzie taniej :-)

    Gdzies tam na koncu jest kodeks karny - wole odpowiadac za polamanie
    delikwenta niz za usmiercenie ...

    J.

  • 90. Data: 2014-04-24 16:37:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

    > Nie nie - jakis odsetek zabily.
    >
    > I w tym momencie mamy nakaz zabojczy w skutkach ... czyli najprosciej
    > jakby kierowca sam decydowal.

    jezu... naprawdę ilość osób którym pasy podczas kolizji zaszkodzą gdy bez
    pasów by nie zaszkodziły to margines...

    prawda jest taka że powinno sie jako zasadnicze wyposażenie samochodu
    ustanowić młotek do szyb i nóż do pasów.

    tak aby każdy mógł łatwo udzielić pomocy osobom znajdującym sie w
    uszkodzonym pojeździe.

    Generalnie to juz sam zapłon pojazdów uczestniczących w kolizji jest bardzo
    rzadkim zjawiskiem.