  • 31. Data: 2015-10-08 21:50:24
    Temat: Re: Korki na autostradzie
    Od: <2...@4...215024.invalid> (Tom N)

    Shrek w
    <news:mv6gjv$dj0$1@node2.news.atman.pl>:

    > tak:

    > Na wszystkich skrzyżowaniach w DC? Stawiam głowę, że 30 jednoczesnych
    > "ruszeń" sie znajdzie ;P

    Ale ty chciałeś *jednego* linka...

    > No napieraj.

    Nie, Ty napieraj i wykaż, że to co napisałem jest niemożliwe. Wysilisz się,
    czy pogrążysz -- Twój wybór.

    Natomiast "Typowy przebieg fazy na zielonej strzałce...Pierwsze trzy sekundy
    nic" nie jest prawdą -- sam to udowodniłeś, z moja skromna pomocą...

    --
    'Tom N'

  • 32. Data: 2015-10-08 22:03:41
    Od: <1...@5...220341.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > On 2015-10-08 20:33, (Tom N) wrote:
    > ps://youtu.be/rKOGuNzCHzU?t=713

    > https://youtu.be/B0sMIwmlwsI?t=1722

    > Masz (już było) - elka rusza po 5 sekundach.

    "Typowy przebieg fazy na zielonej strzałce bezkolizyjnej do lewoskrętu.
    Pierwsze trzy sekundy nic"

    Te na skrajnie lewym pasie:
    28:42 czerwono/zółte
    28:43 (pod koniec) zielone
    28:46 (początek) rusza
    czyli nie minęło 3 sek
    Dojeżdżający nawet sie nie zatrzymał

    Kombinuj dalej

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2015-10-08 22:53:23
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > "Typowy przebieg fazy na zielonej strzałce bezkolizyjnej do lewoskrętu.
    > Pierwsze trzy sekundy nic"
    >
    > Te na skrajnie lewym pasie:
    > 28:42 czerwono/zółte
    > 28:43 (pod koniec) zielone
    > 28:46 (początek) rusza
    > czyli nie minęło 3 sek
    > Dojeżdżający nawet sie nie zatrzymał
    >
    > Kombinuj dalej

    Uspokoj sie. Shrek ma racje

  • 34. Data: 2015-10-08 23:20:46
    Od: <2...@7...232046.invalid> (Tom N)

    Czesław Wiśniak w

    > Uspokoj sie. Shrek ma racje

    Owszem, nie ma, bo nie jest typowym "jak wyżej", tylko nagminnym jest
    chujowe ruszanie po zapaleniu się zielonego ... ;P

    --
    'Tom N'

  • 35. Data: 2015-10-09 00:51:42
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    Napisałeś:
    "Na wszystkich skrzyżowaniach w DC? Stawiam głowę, że 30 jednoczesnych
    "ruszeń" sie znajdzie ;P"

    Chyba nie lubisz wlasnej glowy.

  • 36. Data: 2015-10-09 01:11:59
    Od: <1...@4...011159.invalid> (Tom N)

    Czesław Wiśniak w

    > Napisałeś:
    > "Na wszystkich skrzyżowaniach w DC? Stawiam głowę, że 30 jednoczesnych
    > "ruszeń" sie znajdzie ;P"

    > Chyba nie lubisz wlasnej glowy.

    Postawisz swoja, ze to nie jest możliwe?

    --
    'Tom N'

  • 37. Data: 2015-10-09 01:35:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-09 o 01:11, (Tom N) pisze:
    > Czesław Wiśniak w

    > Postawisz swoja, ze to nie jest możliwe?

    Też bym się założył, że to jest i możliwe, i wielce prawdopodobne.

    Czesiek: o krzynkę browca? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 38. Data: 2015-10-09 06:37:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-10-08 22:03, (Tom N) wrote:

    > "Typowy przebieg fazy na zielonej strzałce bezkolizyjnej do lewoskrętu.
    > Pierwsze trzy sekundy nic"
    >
    > Te na skrajnie lewym pasie:
    > 28:42 czerwono/zółte
    > 28:43 (pod koniec) zielone
    > 28:46 (początek) rusza
    > czyli nie minęło 3 sek
    > Dojeżdżający nawet sie nie zatrzymał

    Zajmij się tym co na środkowym - lewy był praktycznie pusty.

    Shrek

  • 39. Data: 2015-10-09 08:43:14
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    Oczywiście, że jest możliwe. Pytanie czy widziałeś cos takiego?:)

    > Też bym się założył, że to jest i możliwe, i wielce prawdopodobne.
    >
    > Czesiek: o krzynkę browca? ;)

    Prosze bardzo, zakład stoi:) Udowodnij 30 jednoczesnych ruszeń. Ile chcesz
    czasu?:)

  • 40. Data: 2015-10-09 09:54:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-09 o 08:43, Czesław Wiśniak pisze:

    > Oczywiście, że jest możliwe. Pytanie czy widziałeś cos takiego?:)

    > Prosze bardzo, zakład stoi:) Udowodnij 30 jednoczesnych ruszeń. Ile
    > chcesz czasu?:)

    Słowo-klucz: na _wszystkich_ skrzyżowaniach w DC :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam