eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Kretynizmy... (było DPF)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 403

  • 181. Data: 2015-04-01 04:14:15
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 21:03, Marcin N pisze:

    >> Jak ktoś jedzie na pół sprzęgle to znaczy że jeździć nie potrafi
    >> a nie że potrzebny mu automat.
    >
    > Otóż jak ktoś nie potrafi jeździć - tym bardziej powinien jeździć
    > automatem. W ogóle uczenie się na manualu to tragedia. Ruszanie -
    > najtrudniejszy manewr budzący u nowicjusza nerwowe dreszcze - w
    > automacie jest czystą przyjemnością.
    >
    Masz rację. Tyle że to prowadzi do sytuacji że uczeń wybiera automat,
    ruszania i jazdy manualem nie opanuje i dostaje PJ tylko na automaty.
    Takie prawo jazdy jest niepełno wartościowe podobnie jak i posiadacz
    jest niepełnowartościowym kierowcą.
    Idziesz do pracy, w cv napisałeś że PJ masz i okazuje się że owszem
    masz ale tylko na te z automatyczną skrzynią. A w firmie służbowe
    pojazdy to Skody bez automatu. I nie popracujesz.


    Pozdrawiam


  • 182. Data: 2015-04-01 09:25:11
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-01 o 04:14, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2015-03-31 o 21:03, Marcin N pisze:
    >
    >>> Jak ktoś jedzie na pół sprzęgle to znaczy że jeździć nie potrafi
    >>> a nie że potrzebny mu automat.
    >>
    >> Otóż jak ktoś nie potrafi jeździć - tym bardziej powinien jeździć
    >> automatem. W ogóle uczenie się na manualu to tragedia. Ruszanie -
    >> najtrudniejszy manewr budzący u nowicjusza nerwowe dreszcze - w
    >> automacie jest czystą przyjemnością.
    >>
    > Masz rację. Tyle że to prowadzi do sytuacji że uczeń wybiera automat,
    > ruszania i jazdy manualem nie opanuje i dostaje PJ tylko na automaty.
    > Takie prawo jazdy jest niepełno wartościowe podobnie jak i posiadacz
    > jest niepełnowartościowym kierowcą.
    > Idziesz do pracy, w cv napisałeś że PJ masz i okazuje się że owszem
    > masz ale tylko na te z automatyczną skrzynią. A w firmie służbowe
    > pojazdy to Skody bez automatu. I nie popracujesz.

    Masz rację. Ale gdy już zrobisz to prawko na automacie, pojeździsz dwa
    lata - to zrobienie "upgrade'u" do manuala - będzie łatwe i bezstresowe.
    O ile ktoś poczuje potrzebę takiego upgrade'u.

    Tymczasem w Polsce wszystko bez sensu - ludzie męczą się manualem,
    skupiają się na kursie na samej obsłudze biegów (która na początku jest
    cholernie trudna) zamiast na innych aspektach jazdy. Po co? Bo taki mamy
    klimat?


    --
    MN


  • 183. Data: 2015-04-01 10:14:36
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 09:25, Marcin N pisze:

    >>>> Jak ktoś jedzie na pół sprzęgle to znaczy że jeździć nie potrafi
    >>>> a nie że potrzebny mu automat.
    >>>
    >>> Otóż jak ktoś nie potrafi jeździć - tym bardziej powinien jeździć
    >>> automatem. W ogóle uczenie się na manualu to tragedia. Ruszanie -
    >>> najtrudniejszy manewr budzący u nowicjusza nerwowe dreszcze - w
    >>> automacie jest czystą przyjemnością.
    >>>
    >> Masz rację. Tyle że to prowadzi do sytuacji że uczeń wybiera automat,
    >> ruszania i jazdy manualem nie opanuje i dostaje PJ tylko na automaty.
    >> Takie prawo jazdy jest niepełno wartościowe podobnie jak i posiadacz
    >> jest niepełnowartościowym kierowcą.
    >> Idziesz do pracy, w cv napisałeś że PJ masz i okazuje się że owszem
    >> masz ale tylko na te z automatyczną skrzynią. A w firmie służbowe
    >> pojazdy to Skody bez automatu. I nie popracujesz.
    >
    > Masz rację. Ale gdy już zrobisz to prawko na automacie, pojeździsz dwa
    > lata - to zrobienie "upgrade'u" do manuala - będzie łatwe i bezstresowe.
    > O ile ktoś poczuje potrzebę takiego upgrade'u.

    Z tego co mówią rozszerzający na A ani to łatwe ani bezstresowe.
    Rozszerzających na manual nie znam, w mojej okolicy WORDy
    maja manuale więc nie ma takiego problemu.

    > Tymczasem w Polsce wszystko bez sensu - ludzie męczą się manualem,
    > skupiają się na kursie na samej obsłudze biegów (która na początku jest
    > cholernie trudna) zamiast na innych aspektach jazdy. Po co? Bo taki mamy
    > klimat?
    >
    Bo PJ tylko na automat jest jak już napisałem niekompletne.
    Jak budujesz dom to stawiasz tylko parter i robisz dłuższą
    przerwę bo to tańsze i mniej stresujące ?


    Pozdrawiam


  • 184. Data: 2015-04-01 10:17:11
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 22:01, masti pisze:

    >> To dlaczego żaden z chwalących automaty nie poda nazw aut z tym
    >> cudownie działającym automatem tylko dopisuje dupochron w stylu
    >> "współczesny", "ze sprzęgłem hydraulicznym" czy jeszcze z czymś
    >> innym.
    >> Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
    >> przy okazji okaże się jaki procent automatów to te zachwalane
    >> oraz ile tak naprawdę kosztują.
    >
    > mercury Villager
    > Jeep Cheeroke - choć tu jest trochę bardziej wołowaty
    >
    Czyli mam cztery pojazdy z cudowną skrzynią z czego jeden Jeep
    ma niestety kiepską. Wiem bo miałem okazję tym jechać.
    W dodatku to była wersja z benzyniakiem ponad trzy litrowym.
    :-)


    Pozdrawiam


  • 185. Data: 2015-04-01 10:22:25
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał
    >
    > To dlaczego żaden z chwalących automaty nie poda nazw aut z tym
    > cudownie działającym automatem tylko dopisuje dupochron w stylu
    >"współczesny", "ze sprzęgłem hydraulicznym" czy jeszcze z czymś
    > innym.
    > Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
    >
    >
    Ty pojęcia nie masz o czym piszesz. Nie trzeba wsiadać do
    "współczesnych" automatów. Od dawna klasyczne hydrauliczne
    skrzynie miały mechanizm "kick down" Naciśnięcie pedału
    gazu do dechy powoduje natychmiastową redukcję o 1 lub 2
    biegi....Wsiądź do stareńkiego Jeepa XJ jakich sporo u nas jeździ.
    Ma on klasyczną skrzynię AW4 skonstruowane ze 40 lat temu i
    zobacz czy są jakieś problemy z wyprzedzaniem....Albo zobacz
    ruszając spod świateł jak daleko z tyłu zostają się różne TDiki :)

    --
    Hinek


  • 186. Data: 2015-04-01 10:44:03
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Hinek,

    Wednesday, April 1, 2015, 10:22:25 AM, you wrote:

    >> To dlaczego żaden z chwalących automaty nie poda nazw aut z tym
    >> cudownie działającym automatem tylko dopisuje dupochron w stylu
    >>"współczesny", "ze sprzęgłem hydraulicznym" czy jeszcze z czymś
    >> innym.
    >> Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
    > Ty pojęcia nie masz o czym piszesz. Nie trzeba wsiadać do
    > "współczesnych" automatów. Od dawna klasyczne hydrauliczne
    > skrzynie miały mechanizm "kick down" Naciśnięcie pedału
    > gazu do dechy powoduje natychmiastową redukcję o 1 lub 2
    > biegi....

    Mamy różne rozumienie pojęcia ,,natychmiastową" :P

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 187. Data: 2015-04-01 11:36:56
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > W dniu 2015-03-31 o 22:01, masti pisze:
    >
    >>> To dlaczego żaden z chwalących automaty nie poda nazw aut z tym
    >>> cudownie działającym automatem tylko dopisuje dupochron w stylu
    >>> "współczesny", "ze sprzęgłem hydraulicznym" czy jeszcze z czymś
    >>> innym.
    >>> Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
    >>> przy okazji okaże się jaki procent automatów to te zachwalane
    >>> oraz ile tak naprawdę kosztują.
    >>
    >> mercury Villager
    >> Jeep Cheeroke - choć tu jest trochę bardziej wołowaty
    >>
    > Czyli mam cztery pojazdy z cudowną skrzynią z czego jeden Jeep

    a ile tych pojazdów by cię zadowoliło?


    > ma niestety kiepską. Wiem bo miałem okazję tym jechać.
    > W dodatku to była wersja z benzyniakiem ponad trzy litrowym.

    cztero :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 188. Data: 2015-04-01 11:57:07
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: p...@g...com

    --Albo zobacz ruszając spod świateł jak daleko z tyłu zostają się różne TDiki :)

    no chyba ze TDI-k tez ma ASB :-) mnie osobiscie rozbawiaja te opowiesci o szybkim
    starcie aut z manualem ze swiatel ... a pozniej byle gospodyni domowa (paniom
    niepracujacym zawodowo nieujmujac) autem z DSG zostawia 90% "wachlowaczy drazkiem" na
    swiatlach ... jak dzieci normalnie, jak dzieci ...

    P.


  • 189. Data: 2015-04-01 12:33:19
    Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-31 o 22:04, masti pisze:
    >>>>>>> A na trasie w czasie manewrów wyprzedzania - to już w miażdżącej
    >>>>>>> większość wypadków automatem zrobi się to sprawniej. Bo zanim
    >>>>>>> typowy kierowca wykona te wszystkie czynności...
    >>>>>
    >>>>>> Ty to na poważnie napisałeś ?
    >>>>> Masz jakieś wątpliwości?
    >>>
    >>>> No coz, wielu posiadaczy automata pisze, ze oni w gaz, a samochod
    >>>> mysli, mysli, mysli az w koncu decyduje sie wyprzedzac. I to ich
    >>>> wk*.
    >>
    >>> Widac znasz rozwiazania z lat 50. Dzisiaj jest deko inaczej. Komputer
    >>
    >> No coz, te opinie zdarzaly sie jeszcze niedawno.
    >> Owszem, jak polskie - mogly dotyczyc aut sprzed 10-15 lat.
    >
    > zazwyczaj podawane przez ludzi, którzy w zyciu automatem nie jeździli.
    > ale za to są ekspierdami
    >

    to napisz jakie auta mają tak fantastyczne automaty, bo tiptronic w bmw
    ma zajebiście dużego laga (w porównaniu do skrzyni ręcznej)
    I nie mówię o normalnym przyspieszaniu - wtedy w ogóle nie odczuwa się
    zmian biegów - ale przy wyprzedzaniu lub szybkim ruszaniu "spod świateł"


    --
    Pozdrawiam
    Łukasz


  • 190. Data: 2015-04-01 12:33:33
    Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Od: masti <g...@t...hell>

    dddddddd wrote:

    > W dniu 2015-03-31 o 22:04, masti pisze:
    >>>>>>>> A na trasie w czasie manewrów wyprzedzania - to już w miażdżącej
    >>>>>>>> większość wypadków automatem zrobi się to sprawniej. Bo zanim
    >>>>>>>> typowy kierowca wykona te wszystkie czynności...
    >>>>>>
    >>>>>>> Ty to na poważnie napisałeś ?
    >>>>>> Masz jakieś wątpliwości?
    >>>>
    >>>>> No coz, wielu posiadaczy automata pisze, ze oni w gaz, a samochod
    >>>>> mysli, mysli, mysli az w koncu decyduje sie wyprzedzac. I to ich
    >>>>> wk*.
    >>>
    >>>> Widac znasz rozwiazania z lat 50. Dzisiaj jest deko inaczej. Komputer
    >>>
    >>> No coz, te opinie zdarzaly sie jeszcze niedawno.
    >>> Owszem, jak polskie - mogly dotyczyc aut sprzed 10-15 lat.
    >>
    >> zazwyczaj podawane przez ludzi, którzy w zyciu automatem nie jeździli.
    >> ale za to są ekspierdami
    >>
    >
    > to napisz jakie auta mają tak fantastyczne automaty, bo tiptronic w bmw
    > ma zajebiście dużego laga (w porównaniu do skrzyni ręcznej)
    > I nie mówię o normalnym przyspieszaniu - wtedy w ogóle nie odczuwa się
    > zmian biegów - ale przy wyprzedzaniu lub szybkim ruszaniu "spod świateł"

    takie które mają normalnego automata hydrokinetycznego a nie te
    zautomatyzowane podróbki

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

strony : 1 ... 10 ... 18 . [ 19 ] . 20 ... 30 ... 40 ... 41


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: