  • 111. Data: 2020-03-30 15:39:07
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-03-30 o 12:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Wystarczy zrobic 24h kwarantanne.

    Chcesz makaron zostawić na bałuckiej klatce dłużej niż trzy minuty?
    Nie ma szans żeby na drugi dzień jeszcze tam leżał. Poza tym, w radio
    mówili wczoraj że wirus może "przeżyć" na plastikowym opakowaniu do
    trzech dni przy kilkustopniowej temperaturze.

    Mateusz

  • 112. Data: 2020-03-30 15:41:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Spoko, jestem ciekaw szczegółów.
    >Zwłaszcza w temacie technikaliów, rozplanowania, radzenia sobie z
    >wiecej
    >niz jednym dzieckiem etc

    dwoje dzieci, dwa komputery, dwa pokoje - nie ma problemow.

    info dzisiejsze - lekcje trwaja. Zadania przez e-dziennik, ale tez
    przez Skype i Teams.
    Dokladnie nie wiadomo, bo rodzice maja nie przeszkadzac :-)

    Za to o inicjatywie TVP jakos rodzice nie wiedza. Ktos chyba zapomnial
    poinformowac ... nauczycieli, dzieci, rodzicow :-)

    J.

  • 113. Data: 2020-03-30 15:44:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >No to własnie mowie ze takie dane dawałyby jakis szerszy obraz.

    Ale moze nie ma co sie podniecac przykladowymi liczbami wyssanymi z
    palca.

    >A gdzie umiera te 1100 regularne?

    Wiekszosc gdzies tam w spokojnie w domu ... ale zakladam, ze jak maja
    goraczke, kaszel i klopoty z plucami, to ktos ich do szpitala wysle.
    I juz nie jest anonimowy zgon, tylko nierozpoznanie przez lekarza ...

    J.

  • 114. Data: 2020-03-30 16:37:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

> [...]
    > mówili wczoraj że wirus może "przeżyć" na plastikowym opakowaniu do
    > trzech dni przy kilkustopniowej temperaturze.

    Ok, wczesniej mowili ze na plastiku 9h.

    Ale niech bedzie 3dni.
    No to wkładasz na 3 dni do jakiegoś zakamarka i masz spokój.
    Powiem wiecej - o ile nie jesz makaronu na surowo to przeciez bedziesz go
    gotował.
    A otwierajac paczke która dotarła do domu z zewnatrz to chyba juz kazdy
    zachowuje srodki bezpieczenstwa i nie lize paczek tak jak wczesniej? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 116. Data: 2020-03-30 16:37:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > dwoje dzieci, dwa komputery, dwa pokoje - nie ma problemow.

    No tak, standard w polskich rodzinach...

    > info dzisiejsze - lekcje trwaja. Zadania przez e-dziennik, ale tez
    > przez Skype i Teams.
    > Dokladnie nie wiadomo, bo rodzice maja nie przeszkadzac :-)

    A jak dzieci nie maja kazdy swojego komputera, kazdy swojego pokoju?
    A jak w domu w ogole nie ma komputera?
    I jeszcze o internet mogłbym zapytac...

    > Za to o inicjatywie TVP jakos rodzice nie wiedza. Ktos chyba zapomnial
    > poinformowac ... nauczycieli, dzieci, rodzicow :-)

    Jaka inicjatywa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 115. Data: 2020-03-30 16:37:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale moze nie ma co sie podniecac przykladowymi liczbami wyssanymi z
    > palca.

    A kto sie podnieca?

    > Wiekszosc gdzies tam w spokojnie w domu ... ale zakladam, ze jak maja
    > goraczke, kaszel i klopoty z plucami, to ktos ich do szpitala wysle.
    > I juz nie jest anonimowy zgon, tylko nierozpoznanie przez lekarza ...

    W tym temacie Cavallino przytaczał ciekawy artykuł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 117. Data: 2020-03-30 16:43:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-03-2020 o 16:37, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No tak, standard w polskich rodzinach...

    Dodaj jeszcze dwa kolejne dla rodziców pracujących z domu...

    > Jaka inicjatywa?

    Na większości programów tematycznych tvp lecą jakieś lekcje.

  • 118. Data: 2020-03-30 16:43:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czwarty dzień baranie paczki leżą na klatce. Pies z kulawą noga tego nie ruszy.
    Szybciej podpierdola twoja ulubiona koze co ja ryćkasz niż mnie paczkę albo hulajnogę
    z klatki.

  • 119. Data: 2020-03-30 16:59:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >No tak, standard w polskich rodzinach...

    A coz ja poradze, ze akurat takich mam znajomych.

    PRzy czym ... z uwagi na wiek dzieci, to dwa komputery to koniecznosc.
    Plus rodzicow.

    >A jak dzieci nie maja kazdy swojego komputera, kazdy swojego pokoju?
    >A jak w domu w ogole nie ma komputera?

    No to maja ... czytac podreczniki :-)

    >I jeszcze o internet mogłbym zapytac...

    https://www.spidersweb.pl/2019/10/polska-dostep-do-i
    nternetu.html

    99% gospodarstw w ktorych sa dzieci, internet ma.

    A za 30 zl moze miec, chyba, ze gdzies daleko poza zasiegiem komorki

    >Jaka inicjatywa?

    Nie masz znajomych w wieku szkolnym ? Czy oni tez nie wiedza ? :-)

    J.

  • 120. Data: 2020-03-30 17:02:10
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-30 o 16:59, J.F. pisze:

    > A coz ja poradze, ze akurat takich mam znajomych.
    >
    > PRzy czym ... z uwagi na wiek dzieci, to dwa komputery to koniecznosc.
    > Plus rodzicow.

    Mam siostrzeńca w pierwszej klasie podstawówki.
    Komputer stał się koniecznością dopiero teraz.
    Rodzice na szybko zamówili złożenie jakiegoś.
    A co mają zrobić rodzice którzy nie zarabiają bo
    pracują w firmie zamkniętej z powodu wirusa?

    pozdrawiam