  • 71. Data: 2020-03-29 19:34:08
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2020 18:54:57 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Jakaś podstawa tego twierdzenia?
    > Bo ja mam dokładnie te same podejrzenia co Budzik.

    Na razie krematoria nam wyrabiaja.

    Rzad moze i chcial by ukryc ... ale co - lekarze w spisku i tez
    ukrywaja?
    Moga nie miec wiedzy, moga nie miec testow, ale przy tej ilosci
    przypadkow, to latwo moga zweryfikowac, ze na oddziale pacjent zszedl,
    a minister mowi, ze wczoraj byla jedna ofiara i to w innym miescie.

    ... ale w zasadzie czemu rzad mialby klamac obecnie ?
    Bedzie lekki wzrost ofiar, to sie pochwala, jakie dobre decyzje
    podjeli za wczasu.

    A jeszcze sie mowi, ze od tej kwarantanny grypa nam spada, a wiec i
    ilosc komplikacji pogrypowych.

    J.

  • 72. Data: 2020-03-29 19:58:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2020 o 19:34, J.F. pisze:

    > Na razie krematoria nam wyrabiaja.

    No i?
    Ktoś mówił, że mamy drugie Włochy?
    Mnie chodzi raczej żebyśmy mieli drugą Szwecję.
    Lub Koreę Płd.

    > Rzad moze i chcial by ukryc ... ale co - lekarze w spisku i tez
    > ukrywaja?

    A kto powiedział że ukrywają?
    Codziennie pojawiają się informacje o śmierci osób których nie zalicza
    się do ofiar covid, nawet jeśli miały wirusa.

    > .... ale w zasadzie czemu rzad mialby klamac obecnie ?

    Pr przedwyborczy.

  • 73. Data: 2020-03-29 20:28:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Na razie krematoria nam wyrabiaja.

    Ale ja nie mowie ze ktos ukrywa 500 ciał...
    Ale jeżeli w Polsce umiera srednio 1100 osób dziennie a teraz 1200 to
    sadzisz ze ktos to, nie majac wgladu w statystyke, zauwazy?

> [...]
    > podjeli za wczasu.
    >
    > A jeszcze sie mowi, ze od tej kwarantanny grypa nam spada, a wiec i

    I ruch mniejszy, wiec ilosc wypadków pewnie mniejsza, chociaz mam
    wrazenie ze niektorych ten spokój na drogach osmiela...

    Podsumowujac - ja bym po prostu chciał znać dane.
    I nie wiem skąd problem z tymi danymi - covidy raportuja a normalnych
    danych o zgonach nie? Serio? W dobie gdzie juz chyba nawet ilosc
    wyproznien trzeba gdzies raportowac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 74. Data: 2020-03-29 21:10:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na kurierów z łapanki nie biorą. A jak wymyślili Rzymianie chcącemu nie dzieje się
    krzywda. Nie masz co próbować ukrywać że w przeciągu minuty napisałeś skrajnie różne
    odpowiedzi. A jak byś pomyślał przed napisaniem kolejnej to byś musiał wymyślić że
    zrobienie badania trwa dużo dłużej jak dostarczenie paczki. Zwłaszcza że teraz nie
    podpisuje się odbioru. Zamówiłem makaron, make, kurier przywiózł i zostawił na
    klatce. Przez domofon powiedział że tak zrobi i że nie muszę podpisywać. Inna sprawa
    że ludzie też by mogli wziąć na wstrzymanie i kupować z dostawą tylko to co jest
    niezbędne do przeżycia. Po to żeby maksymalnie oszczędzić kurierów.

  • 75. Data: 2020-03-29 21:15:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Mar 2020 18:28:53 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale ja nie mowie ze ktos ukrywa 500 ciał...
    > Ale jeżeli w Polsce umiera srednio 1100 osób dziennie a teraz 1200 to
    > sadzisz ze ktos to, nie majac wgladu w statystyke, zauwazy?

    W Bergamo wzroslo 4x ... podobno.

> [...]
    > I nie wiem skąd problem z tymi danymi - covidy raportuja a normalnych
    > danych o zgonach nie? Serio? W dobie gdzie juz chyba nawet ilosc

    A kogo interesuje ilosc zgonow ?
    Nie publikowali tego codziennie, to i nadal nie publikuja.

    Lekarze chyba raportuja do USC, USC do Pesel, i te dane tam sa,
    ale jak je wyciagnac ?
    Jakies tam mozliwosci sa.
    https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/udostepnianie-dany
    ch-z-rejestru-pesel1

    http://demografia.stat.gov.pl/bazademografia/Tables.
    aspx
    Ale oni dopiero 2018 opracowali.

    A moze
    http://demografia.stat.gov.pl/bazademografia/CustomS
    elect.aspx

    J.

  • 76. Data: 2020-03-29 21:15:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 29 Mar 2020 09:04:19 +0200, w <r5ph9h$fpd$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Do tego nasze straty gospodarcze już teraz są daleko większe niż koszt
    > tych wszystkich testów w Korei, a będą rosły tym bardziej, czym dłużej
    > będzie trwała ta szopka.
    > Która w efekcie i tak nic nie da, bo kto ma się zarazić i tak się
    > zarazi, do tego dojdą tysiące zmarłych i do leczenia z powodu
    > przymusowego braku ruchu, oraz pracy.

    Tak nawiasem, jakby kogoś interesował, to kuratoria zastanawiają się czy powrót
    dzieciaków do szkół będzie możliwy we wrześniu.
    To jakby ktoś myślał, że po świętach.

    PS. Jakby ktoś myślał, że trwają prace nad jakimś nauczaniem online, to...
    ahahhaah.

  • 77. Data: 2020-03-29 21:29:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2020 21:15:50 +0200, r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > To jakby ktoś myślał, że po świętach.
    >
    > PS. Jakby ktoś myślał, że trwają prace nad jakimś nauczaniem online, to...

    no jak nie - przeciez ucza.
    Chyba, ze masz na mysli jakies prace rozwojowe ... ale czy to
    kuratoria powinny, czy ministerstwo.

    J.

  • 78. Data: 2020-03-29 21:30:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Natychmiast zauważyły by tefaueny i inne gówna wyborcze żeby dokopać rządowi. Mały
    domek miałby doskonały powód do zapowietrzenia się.

  • 79. Data: 2020-03-29 21:34:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 29 Mar 2020 21:29:12 +0200, w <4otnq2yrqrd$.1bl91v5uqr41l.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > no jak nie - przeciez ucza.

    Kpisz?

    > Chyba, ze masz na mysli jakies prace rozwojowe ... ale czy to
    > kuratoria powinny, czy ministerstwo.

    No, a jak myślisz kto nic nie robi?

  • 80. Data: 2020-03-29 21:34:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A stanie się coś jak dzieci zawala pół roku. Wszystkie zawala a nie połowa.