  • 81. Data: 2020-03-29 21:39:44
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2020 21:34:39 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Kpisz?

    Cos tam znajomi mowia, ze ucza.

    Media narzekaja, ze w pierwszym dniu sie serwery przeciazyly itp.

    A jak siegne pamiecia ... gdzies tam w archiwach telewizji jest
    telewizyjne technikum rolnicze...

    > No, a jak myślisz kto nic nie robi?

    Jak masz info z kuratoriow, to nie wiesz co kombinuje ministerstwo.

    J.

  • 82. Data: 2020-03-29 22:16:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    >To jakby ktoś myślał, że po świętach

    Rok temu bachory podobną labe miały.
    Był czas przywyknąć

  • 83. Data: 2020-03-29 22:37:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 29.03.2020 o 21:39, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 29 Mar 2020 21:34:39 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    >
    > Cos tam znajomi mowia, ze ucza.

    Znajomi mówią, że to lepiej wychodzi na razie niż się obawiali.

    > Media narzekaja, ze w pierwszym dniu sie serwery przeciazyly itp.
    >
    > A jak siegne pamiecia ... gdzies tam w archiwach telewizji jest
    > telewizyjne technikum rolnicze...

    Żebyś się nie zdziwił:
    https://www.teleman.pl/program-tv/stacje/TVP-Histori
    a?date=2020-03-30

    MJ

  • 84. Data: 2020-03-29 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Na kurierów z łapanki nie biorą. A jak wymyślili Rzymianie chcącemu
    > nie dzieje się krzywda.

    Łatwo ci powiedziec bo nie masz pojecia o ich pracy.

    > Nie masz co próbować ukrywać że w przeciągu
    > minuty napisałeś skrajnie różne odpowiedzi.

    Nadal nie zrozumiałes wiec nadal pozostajesz przy swoim.
    Ale ze ostatnio pisałes ze nie jestes krowa...

    > A jak byś pomyślał przed
    > napisaniem kolejnej to byś musiał wymyślić że zrobienie badania trwa
    > dużo dłużej jak dostarczenie paczki.

    Nie musi. Dowod, wymaz i do widzenia.

    > Zwłaszcza że teraz nie
    > podpisuje się odbioru. Zamówiłem makaron, make, kurier przywiózł i
    > zostawił na klatce. Przez domofon powiedział że tak zrobi i że nie
    > muszę podpisywać. Inna sprawa że ludzie też by mogli wziąć na
    > wstrzymanie i kupować z dostawą tylko to co jest niezbędne do
    > przeżycia. Po to żeby maksymalnie oszczędzić kurierów.

    Bo zamowiłes makaron. A inni zamawiaja paczki po 10-20kg.
    kurier musi je wniesc na 2-3 pietro. Czasami 2-3 paczki.
    Duzo trudniej zachowac srodki ostroznosci niz takiemu technikowi co
    niesie przy sobie jakies małe pol kilogramowe opakowanie na probke.
    Pomijam to ze chyba nie sadzisz ze kurierzy dostali od firm 200
    rekawiczek na dzien o maseczkach nie wspominajac.

    Jeszcze raz powtorze - nie masz pojecia wiec wybaczam ci ze pleciesz trzy
    po trzy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 85. Data: 2020-03-29 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Natychmiast zauważyły by tefaueny i inne gówna wyborcze żeby dokopać
    > rządowi. Mały domek miałby doskonały powód do zapowietrzenia się.

    Nie interesuje mnie twoje spiskowe podejscie do informacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 86. Data: 2020-03-29 23:06:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2020 12:34:43 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > A stanie się coś jak dzieci zawala pół roku. Wszystkie zawala a nie połowa.

    W sumie ... nic sie nie stanie, i gdyby cos powaznego dzieciom
    grozilo, to pewnie bysmy sami nalegali, zeby zostaly w domu.

    Matury w grudniu i przyjecia na studia ... czemu nie.

    Tylko co z gospodarka, gdyby to mialo tyle potrwac ?
    Zasilki dla rodzicow, ktorzy sie musza opiekowac ... tylko pare lat,
    jakos zniesiemy.
    Osrodki wczasowe? Przerobic na hotele na kwarantanne, jakby ktos ne
    chcial rodzizny zarazac ? :-)

    J.

  • 87. Data: 2020-03-29 23:08:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Zamówiłem makaron, make, kurier przywiózł i zostawił na klatce.

    Kurcze bezpieczniej chyba gdybyś ten makaron z biedry przyniösł
    W uproszczeniu:
    Biedra: rolnik, młyn, sklep, Zenkowa reklamówka
    Kurier: rolnik, młyn sklep, sortownia, kurier, Zenkowy blok z żyrandolem na koatce

  • 88. Data: 2020-03-29 23:21:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2020 o 21:15, r...@k...pl pisze:

    > Tak nawiasem, jakby kogoś interesował, to kuratoria zastanawiają się czy powrót
    > dzieciaków do szkół będzie możliwy we wrześniu.
    > To jakby ktoś myślał, że po świętach.

    No ja nie mam złudzeń że szybko się nic nie poprawi, bo niby czemu miałoby?

    Chyba że ludzie się zbuntują i jednak stwierdzą, że jak mają ostatni rok
    życia spędzić w areszcie domowym, to wolą pół roku na wolności, z 99%
    szansą na własne przeżycie daleko dłużej.

  • 89. Data: 2020-03-29 23:22:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2020 o 21:29, J.F. pisze:

    > no jak nie - przeciez ucza.

    Kto uczy i czego?
    Bo zadawanie zadań domowych to koło nauki nawet nie leżało, wręcz
    przeciwnie - to jest jej zaprzeczenie.

  • 90. Data: 2020-03-29 23:24:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2020 o 22:37, Michal Jankowski pisze:

    > Znajomi mówią, że to lepiej wychodzi na razie niż się obawiali.

    Widać nie mają dzieci z młodszych klas...
    Jakbyś po 8 h pracy musiał poświęcić 6 na naukę własnego dziecka w
    zastępstwie nauczyciela, to nie miałbyś złudzeń co i jak wychodzi.