  • 11. Data: 2020-03-31 18:59:54
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Tak to dokładnie było, osoba podlegająca kwarantannie siedziała na
    > dupie, a reszta domowników róbta co chceta. Z drugiej strony, te
    > osoby były i są poddawane kwarantannie bo tak, bez żadnych badań czy
    > innych przesłanek. Po prostu, przekroczyły granicę w nieodpowiednim
    > czasie.

    Powody kwarantanny jak rozumiem sa rozne bo na kwarantannie sa równiez
    osoby które miały kontakt z chorymi i sa potencjalnie zarazone.

    Wczesniej tłumaczono ze dobrze zamknieto granice bo TAM wiecej chorych.
    No to akurat kwarantanna dla wracajacych to akurat przejaw bycia
    konsekwentnym.

    Nie czepiam się samej idei kwarantanny ale skoro ona wygladała tak jak
    mowisz (to znaczy ze wspołmieszkajacy nie byli nia objeci) to uwazam ze
    to był pic na wode fotomontaz.
    Sam nie roznosiłes ale juz domownicy jak najbardziej.

    Swoja droga to jest dowód ze dziennikarze to w dzisiejszych czasach
    matoły - zadają na tych konferencjach po 10 razy te same pytania ale
    jakos o to nikt nie pytał...

    > Kto niby miałby dowozić żarcie? Z tym dowozem jest jak z płynem
    > odkażającym od Orlenu, Mateusz ogłosił i to wszystko.

    No to jak ktos samotny ma dochowac kwarantanny?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 12. Data: 2020-03-31 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Było tak wcześniej ale głupi ludzie nie przestrzegali. To musieli
    > głupim skrócić smycze. Bardzo dobre jest że małolaty mogą być na
    > zewnątrz tylko z kimś kto ma dowód. Prosili żeby bez potrzeby nie
    > łazić po parkach itp. a i tak debile poszli. Jak prosili to nie
    > można było karac a jak jest przepis to teraz będą wysokie mandaty.

    nie pierwszy raz z duzą łatwościa przechodzisz od nieudolnosci urzedników
    do odpowiedzialnosci zbiorowej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 13. Data: 2020-03-31 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > i tak nie ..

    > Ale nie chora, nawet nie podejrzana, tylko o zwiekszonym ryzyku
    > zachorowania, bo np wrocila z Niemiec.

    No ale podlega kwarantannie.
    skoro ta kwarantanna jest z załozenia nieskuteczna to jest niepotrzebna.
    Przeciez własnie o to chodzi zeby odizolowac POTENCJALNIE zarazonych...

    > Tzn w teorii, bo w praktyce bywa tak
    > https://www.eluban.pl/wiadomosci/24119,przedluzono-i
    m-kwarantanne-bo-
    > nikt-nie-zrobil-testow-system-jest-niewydolny

    A to to juz pomijam bo Cavallino pokazał pare ciekawych przypadków na to
    jak działa cały ten system testowania.

    Z ciekawości - jak zadzwonie do sanepidu ze nie mam goraczki, ogolnie
    dobrze sie czuje ale mam kaszel to mnie przetestuja czy nie?
    Bo rozmawiajac ze znajomymi zastanawiam sie w ktorym momencie (pomijajac
    jakis ostry przebieg chroby) człowiek powinien sie sam zgłosic na
    badanie.

    > Jakos tak musi byc, ale moze byc nagle potrzeba znacznie wiekszej
    > ilosci, skoro nikt nie moze wychodzic.
    > I gdzie maja kupowac - wejscie do sklepu poza kolejka ?

    > Jedno z drugim zazwyczaj sie wiaze.

    Czyli te wszystkie dino gdzie sa 2-3 kasy a sklepy ogromne to ja pewnie
    na westernach tylko widziałem...

    > Jak tylko patrze na pobliski Kaufland ... przy kasie jestem kasowany
    > powiedzmy 2 minuty srednio.
    > A to duze bydle, w 6 minut trudno caly obejsc, szczegolnie jak sie w
    > towarze przebiera.
    >
    > Czyli beda kasjerki czekaly na klienta ... a inni klienci beda
    > czekac przed sklepem na wybrednego :-(
    > Ale ... zazwyczaj byla tylko czesc kas czynna, to moze w sam raz
    > wyjdzie.

    Wyjdzie tak ze zamiast załozyc maseczki i rekawiczki to bedziemy stac jak
    osły w kolejkach.
    No ale w sumie to logiczne skoro maseczek nie ma.
    A moze klienci w maseczkach ffp2 powinni wchodzic poza kolejka,
    dodatkowo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 14. Data: 2020-03-31 19:33:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-03-2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > No to jak ktos samotny ma dochowac kwarantanny?

    A co to obchodzi Matołusza?
    Wydał rozporządzenie i po sprawie, przecież nie będzie się przejmował
    jego skutecznością i skutkami.

    A że za parę lat będzie trzeba leczy ofiary dzisiejszych aresztów
    domowych ze skutków bezruchu - przecież to nie on będzie płacić.

  • 15. Data: 2020-03-31 19:39:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    >

    > Z ciekawości - jak zadzwonie do sanepidu ze nie mam goraczki, ogolnie
    > dobrze sie czuje ale mam kaszel to mnie przetestuja czy nie?

    A byłeś za granicą, albo miałeś kontakt z kimś zakażonym?
    Jeśli nie, to nie przetestują.
    Jeśli tak, to też nie przetestują, za to możesz załapać się na kwarantannę.

    > Wyjdzie tak ze zamiast załozyc maseczki i rekawiczki to bedziemy stac jak
    > osły w kolejkach.

    No ja już dzisiaj stałem parę razy.
    Co się tak dziwisz, przecież wiadomo do czego dąży kaczafi - to mu się
    kojarzy z pięknym okresem młodości, były kolejki, to i teraz mają być.

    Zakazy dla ludzi wprowadzić łatwo, ale kurna żeby ktoś raczył zmusić np.
    operatora kablówki do przyjmowania wypowiedzeń drogą elektroniczną, to
    już tak dobrze nie ma.
    Nawet jak masz podpis kwalifikowany.
    Żeby było trudniej, to operator pozamykał wszystkie salony i zostawił
    jeden na całe miasto, a datę stempla pocztowego olewa.
    A nawet jakby nie olewał, to z pocztą jest ten sam problem.

  • 16. Data: 2020-03-31 20:00:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 31.03.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > Powody kwarantanny jak rozumiem sa rozne bo na kwarantannie sa równiez
    > osoby które miały kontakt z chorymi i sa potencjalnie zarazone.

    Jeszcze kontakt z osobami zakażonymi lub potencjalnie zakażonymi to ja
    rozumiem, ale samo przekroczenie granicy a dodatkowo niedotyczące
    wszystkich, to jakoś średnio do mnie przemawia.

    > Wczesniej tłumaczono ze dobrze zamknieto granice bo TAM wiecej chorych.
    > No to akurat kwarantanna dla wracajacych to akurat przejaw bycia
    > konsekwentnym.

    No, tylko, że do piątku nie dotyczyło to osób ze strefy przygranicznej.
    Teraz każdy, chyba poza kierowcami w transporcie międzynarodowym,
    podlegają kwarantannie.
    Wygląda na to, że wcześniej zamieszkiwanie nad granicą uodparniało na
    koronowirusa. Teraz już nie.

> [...]

    > Swoja droga to jest dowód ze dziennikarze to w dzisiejszych czasach
    > matoły - zadają na tych konferencjach po 10 razy te same pytania ale

    Wszystko jest OK, mamy taki sam poziom dziennikarzy jak rządzących.

    > No to jak ktos samotny ma dochowac kwarantanny?

    Zamówić kurierem, byle nie do paczkomatu.;)

  • 17. Data: 2020-03-31 20:26:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-03-31 o 16:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup
    > [...]
    >
    > Hm, gdzie ?
    > Bo owszem, troche ciszej, ale to zawsze jest strefa, gdzie samochody sa
    > glosniejsze ... albo nie.
    > No i okna mozna miec szczelne i ptak nie bedzie halasowal :-)

    Okna mam szczelne, ale jak zapierdala co minutę młotocyklista, albo
    paru, którym się wydaje, że głośny wydech rekompensuje braki w innych
    obszarach, to nic nie daje. Dzieci się budzą z drzemki przy zamkniętych
    oknach.

    > To sie przeprowadz w Bieszczady, czy jak kto woli - w Karkonosze :-)

    Dawno nie byłeś w górach. W obecnych czasach góry to miejsce szaleństwa
    na kładach motokrosach i dla peletonów bardziej lub mniej
    zorganizowanych "ofrołdów" - wpieprzają się wszędzie, gdzie ich nikt nie
    prosi i z tego czerpią radość.

  • 18. Data: 2020-03-31 21:23:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2020 o 21:08, lleeoo pisze:

    > No właśnie, takich kretynów co uważają że krzywda im się dzieje w
    > kwarantannie powinni automatycznie ustawiać na koniec kolejki do
    > respiratorów jeśli im będą potrzebne. Albo do Włoch czy innej
    > Hiszpanii jako wolontariuszy do szpitali wysyłać.
    >
    > Banda debili.

    Ty jesteś debilem. Możesz mi wyjaśnieć dlaczego myślący człowiek
    chciałby uczestniczyć w rządowym programie kwarantanny, jeśli jedyną
    różnicą między programem prywatnym a rządowym jest wizyta kulsownów i
    ewentualna kara? Kwarantanna powinna skutkować co najmniej testami dla
    wszystkich domowników. Jedyne czym skutkuje to groźba kary. To ja się
    wole izolować samodzielnie. Dlaczego uważasz, że jestem debilem, skoro
    to jak najbardziej ma sens. Debilem jest ten, kto tego nie wiedzi. I ten
    kto to wymyślił, że bardziej opłaca się z tego interesu wymigać, bo nic
    w zamian nie dostajesz oprócz gróźb.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-03-31 21:42:00
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    33803,hiszpania-najwyzsza-dobowa-liczba-zmarlych-od-
    poczatku-epidemii.html#s=BoxMMtImg1

    To samo co w Niemczech. Średnia wieku 79 lat czyli następnym razem izolatka dla
    seniorów zamiast globalnej paniki.

  • 20. Data: 2020-03-31 21:42:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeśli Budzik lzesz jak stara pomarszczona cyganka to chociaż dowody rzeczowe byś
    usunął. Dałeś cytat a z cytatu nie chuja nie wynika związek przyczynowo skutkowy z
    tym co napisałem. Wychodzi że IQ=85 wystarcza do bycia kurierem.