  • 21. Data: 2018-06-26 15:02:38
    Temat: Re: Kynar, płytki uniwersalne i stabilność - ten typ tak ma?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-06-26 o 14:26, Marek pisze:

    > Ale moment, kynar jest czarny (izolacja),.

    Rze co?

    Kynar to jest nazwa handlowa jednego z producentów polifluorku
    winylidenu (PVDF). Plastik, jak to plastik, może być barwiony w zasadzie
    dowolnie...

    https://www.ebay.com/itm/30-AWG-KYNAR-wire-wrap-30-g
    auge-Kynar-500-feet-of-any-color-/200406828268

    MJ

  • 22. Data: 2018-06-26 16:26:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale moment, kynar jest czarny (izolacja),.

    Izolacja to jest w dowolnym kolorze, ale ja o drucie mowie.

    Miedz czyms pokrywana.

    J.

  • 23. Data: 2018-06-27 13:45:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Jun 2018 16:26:48 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Miedz czyms pokrywana.

    No ale kynar to tylko izolacja, drut raczej jest dowolny. Widziałem
    stebrne, widziałem też kynar z normalną miedzią (sprzedawane przez
    chińczyka jako kynar miedziowy).

    --
    Marek