  • 11. Data: 2017-09-20 21:26:28
    Temat: Re: Ładowarka iMAX B6
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Sep 2017 17:32:36 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > wpierniczają procesory 6502 (nie żartuje, firma MegaWin [1]) z
    > którymi

    ROTFL, jeszcze niedawno wmawiałeś jak to super, że ktoś ciągle
    masturbuje się 6502, jak widać bardzo płodne są tego efekty.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2017-09-20 21:28:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/20/2017 9:26 PM, Marek wrote:
    > ROTFL, jeszcze niedawno wmawiałeś jak to super, że ktoś ciągle
    > masturbuje się 6502, jak widać bardzo płodne są tego efekty.

    Gdzie ja pisałem coś o masturbacji 6502?

  • 13. Data: 2017-09-20 22:33:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Sep 2017 21:28:01 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Gdzie ja pisałem coś o masturbacji 6502?

    Słaba masz pamięć. Dyskusja z lipca na pl.misc.samochody o kamerach.
    Ale to nie był jedyny przypadek wskazywania zachwytu nad 6502 jako
    czymś wyjątkowym , skoro, cytuję, "idioci się tym zajmują".

    --
    Marek

  • 14. Data: 2017-09-20 22:36:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/20/2017 10:33 PM, Marek wrote:
    > Słaba masz pamięć. Dyskusja z lipca na pl.misc.samochody o kamerach. Ale
    > to nie był jedyny przypadek wskazywania zachwytu nad 6502 jako czymś
    > wyjątkowym , skoro, cytuję, "idioci się tym zajmują".

    Dalej śladu masturbacji brak. Znowu urojenia?