  • 11. Data: 2014-10-20 11:06:55
    Temat: Re: Laptop z Win 8.1
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Borneq wrote:

    > Na co patrzeć? Ceny zaczynają się od 1000 zł, ale chyba jakiś lepszy
    > jest dużo droższy.

    Do czego ten laptop Ci potrzebny?
    Do grania w najnowsze gry?
    Do pisania w edytorze tekstu?
    Do przeglądania popularnych serwisów z filmikami?
    Do arkusza kalkulacyjnego, czy też do programu magazynowego?
    Będziesz go używał więcej jako mobiliny, na baterii, czy cały czas w
    domu i tak podpięty do sieci zasilania?

    Jeżeli ma być uniwersalny, to bym zwrócił uwagę, czy posiada kartę
    graficzną oddzielną, czy tylko zintegrowaną? Oddzielna chyba jednak
    wciąż lepsza przy wyświetlaniu filmików z youtube. Do pakietu biurowego
    spokojnie wystarcza zintegrowana.
    Sprawdziłbym też, czy jest karta sieciowa LAN (przewodowa) i jaka.
    Jeżeli 100 Mbit, to żenua. Dla mnie musi być w dzisiejszych czasach
    gigabit LAN.
    Reszta, to już detale ;-)

  • 12. Data: 2014-10-20 11:11:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Chris wrote:

    > Kilka sztuk i dwa już padły, a reklamuj na gwarancji to poczekasz ze 3
    > miesiące na naprawę :)

    > Lenowo to Chińczyk idący na ilość więc nie wiem gdzie tu jakość ..

    Lenovo jest jak Ikea. Możesz kupić kanapę za 499 zł i da się na niej
    siedzieć. Mają też kanapy po 6999 zł i też da się siedzieć. Zależy, co
    kto potrzebuje i ile chce na to wydać.

  • 13. Data: 2014-10-20 11:17:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-20 11:01, Borneq pisze:

    > Jakie lepsze? Acer,HP,Toshiba?

    HP (seria PROBOOK, ELITEBOOK), Toshiba, DELL, ASUS, ACER podobno też się
    dużo poprawił.
    Każdy i tak zrobi co chce ale ja prywatnie bym nie kupił Lenovo.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-10-20 12:20:22
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-10-20 o 11:06, Poldek pisze:

> [...]
    > graficzną oddzielną, czy tylko zintegrowaną? Oddzielna chyba jednak
    > wciąż lepsza przy wyświetlaniu filmików z youtube. Do pakietu biurowego

    Ja bym powiedział że odwrotnie INTEL nawet na płycie (a nie w procku)
    znacznie lepiej sobie radzi z filmikami z youtube niż tanie popierdułki
    "gigantów" karto-graficznych.

    > Sprawdziłbym też, czy jest karta sieciowa LAN (przewodowa) i jaka.
    > Jeżeli 100 Mbit, to żenua. Dla mnie musi być w dzisiejszych czasach
    > gigabit LAN.

    Zawsze to szybsze i stabilniejsze niż n-ka wifi.

    > Reszta, to już detale ;-)

    W rzeczy samej. Szczególnie wydajne detale jak procesor czy dysk.

    miab

  • 15. Data: 2014-10-20 12:31:27
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-20 o 11:17, Chris pisze:
    > HP (seria PROBOOK, ELITEBOOK), Toshiba, DELL, ASUS, ACER podobno też się
    > dużo poprawił.
    > Każdy i tak zrobi co chce ale ja prywatnie bym nie kupił Lenovo.

    Chyba nie Lenovo, ale gdy oferty Allegro posortuję po cenie, to Lenovo
    dominuje

  • 16. Data: 2014-10-20 12:39:50
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-20 o 12:31, Borneq pisze:

    > Chyba nie Lenovo, ale gdy oferty Allegro posortuję po cenie, to Lenovo
    > dominuje

    Ciekawa sprawa, ekrany dotykowe niewiele droższe a z klawiaturami
    podświetlanymi dużo droższe laptopy.

  • 17. Data: 2014-10-20 13:04:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-20 12:31, Borneq pisze:

    > Chyba nie Lenovo, ale gdy oferty Allegro posortuję po cenie, to Lenovo
    > dominuje

    Jedzmy gówno, miliardy much nie mogą się mylić :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 18. Data: 2014-10-20 13:05:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-20 12:39, Borneq pisze:

    > Ciekawa sprawa, ekrany dotykowe niewiele droższe a z klawiaturami
    > podświetlanymi dużo droższe laptopy.

    Bo pewnie podświetlane to albo gaming albo bussines.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2014-10-20 13:17:29
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-20 o 13:05, Chris pisze:

    > Bo pewnie podświetlane to albo gaming albo bussines.

    Jeśli chodzi o 4-rdzeniowe procesory to Toshiba ma AMD, czy lepsze 2
    -rdzeniowe Intele czy 4-drdzeniowe AMD? Chyba zę 4-rdzeniowe Intele ma
    nieznana firma Medion

  • 20. Data: 2014-10-20 13:31:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-20 13:17, Borneq pisze:

    > Jeśli chodzi o 4-rdzeniowe procesory to Toshiba ma AMD, czy lepsze 2
    > -rdzeniowe Intele czy 4-drdzeniowe AMD? Chyba zę 4-rdzeniowe Intele ma
    > nieznana firma Medion

    Zdecydowanie jeśli chodzi o lapki to Intel.

    Medion to taki składak z gotowych tanich Chińskich kafelków :)

    Przed wszystkim napisz czego wymagasz od tego lapka i do czego ma być
    stosowany.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl