  • 61. Data: 2014-11-02 01:18:02
    Temat: Re: Laptop z Win 8.1
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-01 08:22, Użytkownik Stregor napisał:

    > Do tego, jeśli masz internet mobilny (szybki LTE), ale z limitem
    > transferu, to nóż się w kieszeni otwiera gdy takie ścierwo transfer zżera.

    Przeciętny użytkownik komputera jest coraz głupszy i coraz
    wygodniejszy. Więc film tylko z lektorem lub dabingiem
    bo czytanie napisów za trudne. A jak przeglądanie wiadomości
    z interesującej dziedziny to coraz więcej materiału dźwiękowego
    lub nawet filmów żeby ten statystyczny idiota nie przeoczył
    tego wchodząc na stronę.

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2014-11-02 02:02:50
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-31 o 19:05, RadoslawF pisze:

> [...]
    > w trakcie czytania. Trzeba przerwać czytanie i przewijać (powoli bo
    > wolny komputer) stronę żeby dziadostwo wyłączyć.

    Ja od razu na klawiatura naciskam guzik do wyłczenia dźwieku, bo nie
    toleruję nachalności. Najlepiej zainstalować adblockplus, tylko jak
    chcesz słuchać to musisz zezwolić aplikacji na uruchomienie się. Pyta
    czy odblokować wtyczkę.

    --
    animka

  • 63. Data: 2014-11-02 11:22:53
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-11-02 o 02:02, animka pisze:
> [...]
    > toleruję nachalności. Najlepiej zainstalować adblockplus, tylko jak
    > chcesz słuchać to musisz zezwolić aplikacji na uruchomienie się. Pyta

    Wchodzę na NNN.salon24.pl i od razu włącza się Terlikowski mówiący o ...
    Bożym Ciele, wyłączam, chcę przejść do następnej strony, znowu się włącza.

  • 64. Data: 2014-11-02 11:35:55
    Temat: Re: [OT] Laptop z Win 8.1
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Borneq" napisał:

    > Wchodzę na NNN.salon24.pl i od razu włącza się Terlikowski

    Było takie przedwojenne powiedzenie:
    "Nie rusz psa
    to cię nie osra"
    Jak widać, nic nie straciło na aktualności, a nawet zyskało nowe znaczenia
    ;->

    JoteR

  • 65. Data: 2014-11-03 15:46:37
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Borneq wrote:

    > Czy warto Lenovo?

    Nie wiem, jak teraz, ale mam laptopa Lenovo, jeszcze z logo IBM na
    klapie. Kupiłem go w czerwcu 2006 roku. Cały czas jest w codziennym
    użyciu, jest też wożony tu i tam. Rozbudowałem RAM z oryginalnych 512 MB
    do maksymalnych 2GB, wymieniłem oryginalny dysk 40 GB na większy i ten
    komputer nie chce przestać normalnie działać i być potrzebny na co
    dzień. Po upadku ze stołu na podłogę miał małe pęknięcie obudowy, ale
    skleiłem epoxy i nie ma śladu. Zawiasy trzymają jak pancerne.

  • 66. Data: 2014-11-03 15:52:39
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Chris wrote:

    > Kilka sztuk i dwa już padły, a reklamuj na gwarancji to poczekasz ze 3
    > miesiące na naprawę :)

    Mam laptopa Lenovo, ale nigdy nie było potrzeby, aby oddać go do
    serwisu. Mam też tablet Lenovo, kupiłem 2 lata temu. Po paru miesiącach
    używania padło gniazdo słuchawkowe. Tzn. przestało być cokolwiek słychać
    w słuchawkach. W sumie, to nie jestem pewien, czy to wina tabletu, czy
    moja, ponieważ podłączałem to wyjście nie tylko do słuchawek, ale też do
    wzmacniacza stereo i być może zostało przeciążone, ale nie wiadomo. W
    sumie zgłosiłem na gwarancji na infolinię Lenovo. Następnego dnia
    przyjechał do domu kurier i zabrał tablet. Po ok. tygodniu kurier
    dostarczył naprawiony tablet do domu. Czyli złego słowa nie mogę
    powiedzieć na ich serwis. Tablet z niższej półki, nie żaden biznesowy.

  • 67. Data: 2014-11-03 17:25:36
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > w trakcie czytania. Trzeba przerwać czytanie i przewijać (powoli bo
    > wolny komputer) stronę żeby dziadostwo wyłączyć.

    Być może mój Celeron M 1.5 GHz jest jakiś wyjątkowo szybki, ale u mnie
    nie ma aż takich opóźnień. Natomiast na przeszkadzające wtręty dźwiękowe
    z reklam dobra rada, która działa zarówno na Celeronie, jak też na i7,
    przycisk mute (jest na większości laptopów) i odblokowoywać dźwięk tylko
    wtedy, kiedy potrzeba.

    Osobna sprawa, że kupowanie i7 po to, żeby można było szybciej wyciszać
    reklamy, czy to nie przerost? Może po prostu nie warto wchodzić na te
    portale, na których jest więcej irytujących reklam, niż właściwej treści?

  • 68. Data: 2014-11-03 17:52:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Osobna sprawa, że kupowanie i7 po to, żeby można było szybciej wyciszać
    > reklamy, czy to nie przerost? Może po prostu nie warto wchodzić na te
    > portale, na których jest więcej irytujących reklam, niż właściwej treści?

    Firefox+ Adblock i Noscript pozwalają zapomnieć o takich problemach :)

    --
    marfi

  • 69. Data: 2014-11-05 01:26:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-03 17:52, Użytkownik marfi napisał:

> [...]

    Powiedział bym że to dodatkowa korzyść z posiadanie szybkiego
    procesora.
    Wyciszanie głośników też ma wady, często siedzę obok włączonego kompa
    i jeśli ktoś mnie zawoła po jakimś komunikatorze to z wyłączonym
    dźwiękiem nie będę o tym wiedział.

    Omijanie takich stron jest dobrym rozwiązaniem ale nie do końca
    skutecznym, dostajesz linka na grupach, wchodzisz na stronę
    nieznaną a tam łubudu po głośnikach.

    > Firefox+ Adblock i Noscript pozwalają zapomnieć o takich problemach :)

    Nie pozwalają jeśli filmik czy nagranie jest elementem strony.