  • 21. Data: 2014-10-20 13:36:55
    Temat: Re: Laptop z Win 8.1
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-20 o 13:31, Chris pisze:
    > Przed wszystkim napisz czego wymagasz od tego lapka i do czego ma być
    > stosowany.

    Windows 8.1, Word/Excel/zamienniki, Firefox czy Chrome, jak gdy to przez
    WWW a nie wymagające super grafiki.

  • 22. Data: 2014-10-20 13:46:20
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 19.10.2014 10:29, G Nowak pisze:
    > bateria
    > padajaca tydzien po uplywie gwarancji;-)

    Przy czym na trzymanie pojemności baterii w takim HP gwarancji nie ma.

    p. m.

  • 23. Data: 2014-10-20 14:05:07
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-20 13:36, Borneq pisze:

    > Windows 8.1, Word/Excel/zamienniki, Firefox czy Chrome, jak gdy to przez
    > WWW a nie wymagające super grafiki.

    ASUS X550CA-XO127 1007U 4GB 15,6 LED HD 500GB INTHD BSY

    To może coś takiego ?? Intel Celeron + matryca 15.4" MATOWA + klawiatura
    numeryczna co jest bardzo wygodne.

    Tylko cena już ok 1400 zł ale taniej to nie wie czy warto.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2014-10-20 14:10:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-20 14:05, Chris pisze:

> [...]
    > numeryczna co jest bardzo wygodne.
    >
    > Tylko cena już ok 1400 zł ale taniej to nie wie czy warto.

    A może:

    TOSHIBA C50-A-1JM N2820 4GB 15,6 500GB INT W8.1

    http://www.x-kom.pl/p/174864-notebook-laptop-15-6-to
    shiba-satellite-c50-a-1jm-n2820-4gb-500-dvd-rw-win81
    .html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2014-10-20 15:18:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    miab wrote:
    > Zawsze to szybsze i stabilniejsze niż n-ka wifi.

    Tylko jaki kupować nowy komputer z technologią z przed 20 lat?
    Szczególnie, że 10 razy szybszy LAN jest w tej samej cenie, tylko trzeba
    uważać.

    > W rzeczy samej. Szczególnie wydajne detale jak procesor czy dysk.

    W dzisiejszych czasach każdy procesor daje radę w przeciętnym
    użytkowaniu. Przy przeglądaniu internetu i klikaniu w komórki arkusza
    kalkulacyjnego, czy Celeron, czy i7 nie zrobi wielkiej różnicy.

  • 26. Data: 2014-10-20 15:28:29
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-20 o 14:05, Chris pisze:
    > W dniu 2014-10-20 13:36, Borneq pisze:
    > To może coś takiego ?? Intel Celeron + matryca 15.4" MATOWA + klawiatura
    > numeryczna co jest bardzo wygodne.

    Tu jest
    http://allegro.pl/asus-x550ca-2x1-5ghz-4gb-15-6-500-
    torba-mysz-i4677151885.html
    za 1 193 zł ale brak systemu, choć może opłaca się taniej bez systemu a
    system porządnie na płytce a nie jak mają laptopy już wgrany?Ale z
    drugiej strony lepiej mieć dedykowany
    Klawiatura numeryczna to duży plus, tylko czy przez to pozaostła zwykła
    nie jest za mała.
    A i przydał by się ekran dotykowy

  • 27. Data: 2014-10-20 15:34:22
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-20 o 15:28, Borneq pisze:
    > A i przydał by się ekran dotykowy

    Może dotykową Toshibę, Asusy dotykowe zaczynają się od 1600

  • 28. Data: 2014-10-20 15:42:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-20 15:28, Borneq pisze:

> [...]
    >
    > za 1 193 zł ale brak systemu, choć może opłaca się taniej bez systemu a
    > system porządnie na płytce a nie jak mają laptopy już wgrany?Ale z

    System jest ten sam tylko tam gdzie masz wgrany masz jeszcze tonę śmieci
    od producenta a tak sam decydujesz co instalować :)

    > Klawiatura numeryczna to duży plus, tylko czy przez to pozaostła zwykła
    > nie jest za mała.

    A tym ASUS nie z czego co widzę ale zawsze warto zobaczyć fotki albo
    pomacać w jakimś sklepie nie dla idiotów :)

    > A i przydał by się ekran dotykowy

    Nie wiem jak tu ceny :( ja brałem tydzień temu coś takiego:
    HP ProBook 450 G2 i5-4210U 4GB 15,6" Touch 500GB Windows 8.1 Pro J4S95EA

    ale to już 2450 zł (można taniej ale to i tak w koszta firmy :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 29. Data: 2014-10-20 16:10:53
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-20 o 15:42, Chris pisze:
    > System jest ten sam tylko tam gdzie masz wgrany masz jeszcze tonę śmieci
    > od producenta a tak sam decydujesz co instalować :)

    Jak by był bez systemu dużo tańszy to tak, bo sam Windows to nie 300 zł
    jak kiedyś XP kosztował a dużo mniej.
    Ale
    - jak z zarządzaniem energią, hibernacją przy zwykłym systemie?
    - czasem laptopy mają też zainstalowany Office Starter

  • 30. Data: 2014-10-20 19:12:02
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-10-20 o 15:18, Poldek pisze:

> [...]
    > użytkowaniu. Przy przeglądaniu internetu i klikaniu w komórki arkusza
    > kalkulacyjnego, czy Celeron, czy i7 nie zrobi wielkiej różnicy.

    W początkach internetu, a nawet do dość niedawna to była prawda.
    Przy dzisiejszych wielomagabajtowych stronach przeładowanych flaszami
    robi wielką różnicę.

    miab