  • 51. Data: 2014-10-26 20:04:03
    Temat: Re: Laptop z Win 8.1
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    news:m2af1a$uko$1@node1.news.atman.pl...

    > Matryca błyszcząca, ja nastawiłem się na ekrany dotykowe

    Czyli na matryce błyszczące. ;-)

  • 52. Data: 2014-10-29 10:15:25
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-10-20 o 21:05, Poldek pisze:

    > Oj nieprawda, moda na javascript i flasza to była w latach ok. 2000 i
    > wtedy to była masakra, bo komputery wtedy miały po 200 MHz i 48 MB RAM.
    > Po paru latach sytuacja się uspokoiła.
    > Teraz owszem, można wciąż trafić na strony przeflaszowane, ale to są
    > głównie reklamy na badziewnych portalach o majtkach dody.

    To otwórz sobie sobie teraz wp.pl.
    Jakiś słodki idiota musiał to wymyślić.

    miab

  • 53. Data: 2014-10-29 10:17:58
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-29 10:15, miab pisze:

    > To otwórz sobie sobie teraz wp.pl.
    > Jakiś słodki idiota musiał to wymyślić.

    AddBlock i po problemie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 54. Data: 2014-10-29 10:23:38
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-10-29 o 10:17, Chris pisze:

    > AddBlock i po problemie :)

    AddBlock nie specjalnie pomaga(starają się być sprytni).
    Dopiero 4-rdzenie sobie z tym jakoś radzą.

    miab

  • 55. Data: 2014-10-30 19:15:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > To otwórz sobie sobie teraz wp.pl.
    > Jakiś słodki idiota musiał to wymyślić.

    Mój hit to portal TVN4.pl Potrafi tak przyciąć przeglądarkę, że nic się
    nie da zrobić. A komuś, kto wymyślił automatyczne odtwarzanie filmów
    (zarówno na takich newsowych portalach, jak i na YT) należałby się
    rozżarzony pręt w d...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 56. Data: 2014-10-30 19:29:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Krystek wrote:

> [...]
    > nie da zrobić. A komuś, kto wymyślił automatyczne odtwarzanie filmów
    > (zarówno na takich newsowych portalach, jak i na YT) należałby się

    Nie przesadzajmy. Zarówno wp.pl jak tvn4.pl przejrzałem przed chwilą na
    laptopie z 2006 roku, który posiada na pokładzie: a. Celeron M 1.5GHz,
    Windows XP, 2 GB RAM i spokojnie daje się te portale przeglądać bez
    patrzenia na zegarek.

  • 57. Data: 2014-10-30 23:40:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-30 19:29, Użytkownik Poldek napisał:

> [...]
    > laptopie z 2006 roku, który posiada na pokładzie: a. Celeron M 1.5GHz,
    > Windows XP, 2 GB RAM i spokojnie daje się te portale przeglądać bez

    Spokojnie czyli czekając. A większość woli na szybko czyli otworzyć
    przeczytać co go interesuje i zamknąć nie przerywając sobie w trakcie
    wyłączaniem filmiku czy dźwięku bo jakiś idiota wstawił głośny
    dźwięk.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2014-10-31 11:55:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > przeczytać co go interesuje i zamknąć nie przerywając sobie w trakcie
    > wyłączaniem filmiku czy dźwięku bo jakiś idiota wstawił głośny

    Głośny filmik będzie przeszkadzał tak samo na kompie z Core i7.

  • 59. Data: 2014-10-31 19:05:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-31 11:55, Użytkownik Poldek napisał:

    > Głośny filmik będzie przeszkadzał tak samo na kompie z Core i7.

    I tu jesteś w tzw. "mylnym błędzie".
    Na szybkim kompie i dobrej sieci usłyszę ten zbędny hałas zanim
    zacznę czytać interesujący mnie artykuł. Na wolnym zacznie hałasować
    w trakcie czytania. Trzeba przerwać czytanie i przewijać (powoli bo
    wolny komputer) stronę żeby dziadostwo wyłączyć.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2014-11-01 08:22:49
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

> [...]
    > w trakcie czytania. Trzeba przerwać czytanie i przewijać (powoli bo
    > wolny komputer) stronę żeby dziadostwo wyłączyć.

    Do tego, jeśli masz internet mobilny (szybki LTE), ale z limitem
    transferu, to nóż się w kieszeni otwiera gdy takie ścierwo transfer zżera.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor