    From: Zozin <Z...@m...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Lens Turbo
    Date: Mon, 20 Feb 2017 11:16:20 +0100

    Noszę się z zamiarem kupna jakiegoś bezlusterkowca (raczej coś w
    systemie 4/3) oraz konwertera typu "lens turbo" aby wykorzystać stare
    manualne obiektywy, które walają mi się po strychu. :) obiektywów mam
    kilka M42 i coś tam z bagnetem Pentaxa.
    Pewnie też kupię sobie okazyjnie na aledrogo trochę złomu po okazyjnej
    cenie.
    Teraz pytanie - czy lepiej kupić tego turbolensa dla Pentaxa +
    przejściówkę na M42, czy na M42+przejściówkę na Pentaxa, albo jeszcze w
    innej konfiguracji?
    Pytanie może wydawać się głupie, ale nie chciałbym po jakimś czasie
    dojść do wniosku, że gdybym podjął inną decyzję to miałbym więcej
    ciekawych możliwości.

    Pozdrawiam
    Z.