  • Data: 2018-04-23 16:34:40
    Temat: Liczniki energii ze zdalnym odczytem
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przed chwilą wysłuchałem w radio audycji o ustawie chroniącej dane
    osobowe, która ma wejść w życie od maja.
    Facet powiedział, że liczniki ze zdalnym odczytem są źródłem wrażliwej
    wiedzy o użytkowniku.
    Mogą odnotować każde użycie telewizora i rozpoznać rodzaj używanego
    przez nas sprzętu elektrycznego.
    Czy na pewno są liczniki które tak działają?
    Odczyt jest zdalny, ale chyba raz w miesiącu, a nie przez cały czas?

    --
    WM