  • 21. Data: 2018-09-20 08:28:00
    Temat: Re: Likwidacja zielonych strzałek?
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-09-18 o 11:50, Akarm pisze:
> [...]
    > zatrzymania się samochodu przed sygnalizatorem. Tak, jakby to miało
    > jakiś wpływ na wjazd w bok samochodu przejeżdżającego prawidłowo.
    > Podobnie, jak niedawny wypadek kursantki na torach - niektórzy piali, że
    > zatrzymanie przed torami uchroniłoby przed postojem na torach.
    > No i teraz ma się znów zacząć rozważanie likwidacji strzałek w prawo.
    > Dodatkowym argumentem za ich likwidacją mają być przejazdy rowerowe. Tak
    > jakby one miały coś wspólnego z tymi strzałkami. Ale wydaje mi się, że
    > to tylko taka idiotyczna sugestia dziennikarki telewizyjnej opisującej

    U mnie w mieście 90% zielonych strzałek to zwykłe bezkolizyjne zielone
    światło, gdzie bez sensu jest się zatrzymywać. To powoduje, że potem
    właściwie umiejscowione zielone strzałki są ignorowane.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2018-09-26 19:47:02
    Od: Yeti Siedzinski <y...@s...com>

    On Wednesday, September 19, 2018 at 3:49:54 PM UTC-7, kk wrote:
> [...]
    przepuszczeniu wszystkich innych uczestnikow ruchu (w tym pieszych). Strzalki sa
    niepotrzebne.

    > Czemu w prawo a nie prosto albo w lewo?

    Dobre pytanie. Mysle ze przy pewnym poziomie kultury jazdy Twoja propozycja tez
    mialaby sens.

    yeti

  • 23. Data: 2018-09-27 18:33:48
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-26 o 19:47, Yeti Siedzinski pisze:

> [...]
    niepotrzebne.

    > Dobre pytanie. Mysle ze przy pewnym poziomie kultury jazdy Twoja propozycja tez

    Nie ma czasu. Proste zasady, sprawny ruch.