  • 11. Data: 2017-02-19 22:59:48
    Temat: Re: LiveCD vs pendrive
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-18 o 15:20, Trybun pisze:

    > Też mi się tak wydawało że to wsio ryba.. Spróbuję nagrać płytę na
    > innym kompie. Dzięki za odzew.

    Sprawdż w BioS-ie co bootuje przy starcie. Jako pierwszy powinien być
    ustawiony DVD ROM (czy jak tam masz), potem dysk twardy.
    Pendriva mam ustawionego jako trzeciego (w razie przywracania systemu
    jest potrzbny).

    --
    animka

  • 12. Data: 2017-02-19 23:01:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Też mi się tak wydawało że to wsio ryba.. Spróbuję nagrać płytę na
    > innym kompie. Dzięki za odzew.
    Dodam jeszcze, że na pewno utworzyłeś dysk/płytę jako niebootowalną.

    --
    animka

  • 13. Data: 2017-02-19 23:11:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 14. Data: 2017-02-19 23:11:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 15. Data: 2017-02-19 23:12:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 16. Data: 2017-02-19 23:12:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 17. Data: 2017-02-19 23:22:31
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Trybun napisał w Sunday 19 of February 2017 08:41:

    > Zresztą to był powód dla którego chciałem wypróbować tą dystrybucję,
    > chwytliwy tytuł w necie - "rewolucyjne zmiany w Fedorze 25", jak tu
    > nie zobaczyć co jest grane.

    To lepiej się upewnij, czy aby na pewno ściągałeś te iso z
    oficjalnego repozytorium. Może jestem przeczulony, ale mi to śmierdzi
    phishingiem - więc istnieje pewne ryzyko, że Twój komputer już nie
    jest Twój.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 18. Data: 2017-02-20 09:31:39
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-19 o 23:22, Jan Stożek pisze:

> [...]
    > oficjalnego repozytorium. Może jestem przeczulony, ale mi to śmierdzi
    > phishingiem - więc istnieje pewne ryzyko, że Twój komputer już nie

    Tylko jak to sprawdzić.. Nie pamiętam skąd były pobierane.,

    Oj, bez przesady, to tylko płyta/pen live do wypróbowania, a poza tym
    choć na tym kompie tylko stary win XP i OpenSuse Leap, to cały ruch
    sieciowy mam monitorowany.

  • 19. Data: 2017-02-20 09:32:39
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-19 o 22:59, Animka pisze:

> [...]
    > ustawiony DVD ROM (czy jak tam masz), potem dysk twardy.
    > Pendriva mam ustawionego jako trzeciego (w razie przywracania systemu

    Oczywiście że start ustawiony na CD, przecie inaczej płyta w ogóle by
    nie wystartowała.

    Tak z ciekawości - jak startujesz z pena przy takim ustawieniu?

  • 20. Data: 2017-02-20 09:33:27
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-19 o 23:01, Animka pisze:

    > Dodam jeszcze, że na pewno utworzyłeś dysk/płytę jako niebootowalną.

    Tak jak w odpowiedzi powyżej - wtedy rozruch z płyty by nie był możliwy.