  • 21. Data: 2014-10-15 00:17:34
    Temat: Re: Mechanizm różnicowy
    Od: k...@g...com

    Ładziak napisał:

> [...]
    wprost 4 w stosunku do siebie się nie obracają. Specjalnie nie widzę żeby miało w
    mechanizmie różnicowym coś stukać pukać. Ale niemożliwe to nie jest. Jak reszta
    obstawiam sprzęgła popularnie zwane przegubami.

    > Kogutku - jak zwykle chrzanisz... Zapominasz o kamieniach półosi - koła
    >
    > zębate to raczej jęczą jak stukają, w dyferencjale najczęściej stukają
    >
    > kamienie półosi.
    >

    > --
    >
    > Darek

    Chciałeś zabłysnąć a jak ktoś przeczyta co napisałem to stwierdzi że jesteś idiotą.
    Przy okazji. Kamienie to część półośki a nie mechanizmu różnicowego. Mechanizm
    różnicowy to coś co jest stosowane też w samochodach.

  • 22. Data: 2014-10-17 00:03:14
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > No a nawet jak nikogo nie przygniecie, to się potem okazuje, że
    > zaskakująco trudno podnieść z ziemi samochód bez kół :)

    Godzina w plecy bo się na wiadukcie nad Broniewskiego poldek rozkraczył
    - lewe tylne koło wylazło mu z półosią i ciężko było go z miejsca
    ruszyć... Korek za szklarnie na trasie Toruńskiej wystawał.

    --
    Darek

  • 23. Data: 2014-10-17 10:56:42
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-13 21:33, ToMasz pisze:
    > tak, ale w aucie które miało 18 lat i ok pół miliona kilometrów.
    >
    > Podnieś auto na lewarku, wejdź pod nie, i spróbuj obracac kołem. luz
    > może być przy połączeniu:
    > koło półoś
    > półoś skrzynia ( w której jest mech. różn)
    > wewnątrz skrzyni
    >
    > Kolejność nieprzypadkowa. awarie skrzyni i mechanizmu różnicowego są
    > sporadyczne, w porównaniu do awarii półosi
    >
    > ToMasz

    Przed wkładaniem głowy ciała pod auto zabezpiecz auto żeby w razie
    awarii podnośnika nie zleciało Ci na głowę. np przez podłożenie innych
    kół pod np sanki zawieszenia (tam gdzie przykręca się zawieszenie).
    Może śmieszne ale wpisz w google przygnieciony przez auto;/ ile jest
    odnośników do gazet opisujących zdarzenia.

  • 24. Data: 2014-10-17 10:58:20
    Od: depros <d...@g...com>

> [...]
    > U mnie w warsztatcie chlopaki nawet nie proboja wlazic pod auto
    > niezabezpieczone koziolkami. Wiedzą, że mam na tym punkcie pierdolca.

    I dobrze! Lepiej mieć pierdolca niż trupy. Wbrew pozorom mało ludzi
    zdaje sobie z tego sprawę.

  • 25. Data: 2014-10-21 06:53:58
    Od: Einstein <e...@o...pl>

    W dniu 2014-10-17 o 10:56, depros pisze:

> [...]
    > Może śmieszne ale wpisz w google przygnieciony przez auto;/ ile jest
    > odnośników do gazet opisujących zdarzenia.

    Witam po przerwie
    Troszkę to trwało ale znalazł się winowajca. Mechanik na razie wymienił
    półoś lewą i jak na razie błoga cisza. Pozdrawiam zatem spokojniejszy.

  • 26. Data: 2014-10-21 08:33:03
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Witam po przerwie
    > Troszkę to trwało ale znalazł się winowajca. Mechanik na razie wymienił
    > półoś lewą i jak na razie błoga cisza. Pozdrawiam zatem spokojniejszy.

    Czyli przeguby. Spytaj się który, bo to jest ciekawsze.