  • 11. Data: 2015-04-18 22:26:19
    Temat: Re: Megalaser :))
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:mgtgt3$7f8$1@node1.news.atman.pl...

    > Nazwy własne piszemy zaczynając od wielkiej/dużej (1) litery.
    > A ja mam w dupie, czego używają.

    (1) Różne źródła różnie mówią, czasem sprzecznie, jak należy to opisać
    ("dużej/wielkiej").

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 12. Data: 2015-04-19 09:52:55
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Pszemol pisze:
    > "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> wrote in message

    > Cień to od lampy błyskowej w aparacie użytej do doświetlenia zdjęcia.
    > Inaczej statywu na zdjęciach byś w nocy nie widział, prawda?

    To nie jest od lampy błyskowej, tylko kawałek statywu jest oświetlony.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2015-04-19 10:43:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup

    >Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    >(będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

    Łał, to im dopieprzyłeś. Już się nie podniosą.

  • 14. Data: 2015-04-19 10:44:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    zielony-5000mw-i4840850384.html

    >Nazwy własne piszemy zaczynając od wielkiej/dużej (1) litery.

    O ile mosadie i sb to nazwy własne.

  • 15. Data: 2015-04-19 12:55:12
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup

    > Łał, to im dopieprzyłeś. Już się nie podniosą.

    Chuj mnie to obchodzi.

  • 16. Data: 2015-04-19 12:55:46
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > O ile mosadie i sb to nazwy własne.

    Do tego kulturalny człowiek ich nie zniekształca.

  • 17. Data: 2015-04-19 20:47:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

  • 18. Data: 2015-04-20 11:06:28
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 18.04.2015 um 01:57 schrieb Marek:
    > niczym nie
    >
    > Jak ja lubię takie nieprecyzyjne opisy :/.
    > Nie przeciąć bo co? Wybuchnie?

    Jeżeli światło lasera 4W jest skolimowane (bez rozproszenia) to mamy
    laser klasy 4. Światło odbite, nawet rozproszone, jest niebezpieczne dla
    oczu. Przy skolimowanym bezpośrednim też dla skóry. Dlatego ten, jak mu
    tam było, postępował racjonalnie.

    Waldek

    Do not stare into laser beam with the remaining eye!

  • 19. Data: 2015-04-20 13:26:18
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Chuj mnie to obchodzi.

    Tak jak mnie ty.

  • 20. Data: 2015-04-20 13:27:17
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości

> [...]
    > klasy 4. Światło odbite, nawet rozproszone, jest niebezpieczne dla oczu.
    > Przy skolimowanym bezpośrednim też dla skóry. Dlatego ten, jak mu tam

    Wiadomo, tylko, że fajno by było nie pokazywać ludziom takiej paniki w
    oczach.