  • 21. Data: 2018-12-11 10:22:41
    Temat: Re: Miernik 220V
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Kupiłem na polskim All za ok. 41zł (razem z wysyłką).
    Ano działa, na razie pokazuje jakieś gigantyczną opłatę roczną -- chyba
    najpierw trzeba było ustawić godzinę, a potem podłączać sprzęt :)

    Trzeba poczekać aż się zaktualizuje roczny koszt (nie wiem co jaki czas).

  • 22. Data: 2018-12-14 18:17:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Instrukcji jak prawdziwy Polak oczywiscie nie przeczytales. Mam dwa takie liczniki. W
    obydwu jest przycisk do zerowania nastaw. Zerujesz i wprowadzasz cene
    kilowatogodziny, jesli ma liczyc kase. Jesli sa dwie taryfy i kupiony licznik ma
    opcje liczenia w dwoch taryfach to wprowadza sie, w moich, date, tanie godziny i cene
    za tanie godziny.

  • 23. Data: 2018-12-14 18:31:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-04 o 20:53, J.F. pisze:

    > A swoja droga - skad ludzie to maja ?
    > Dosc nowy, nowoczesny, czesto legalizowany - przeciez nie ze zlomu czy
    > demontazu...

    Chodzi o czas życia, po 8 latach elektroniczne muszą przejść ponowną
    legalizację.
    A ponieważ elektrownie idą w "smart" to zamiast legalizować wymieniają
    na te ze zdalnym odczytem.
    Przecież i tak to my za to płacimy, a elektrownie mają w dup..e że
    chciałbyś jednak mniej płacić i szastają naszą kasą jak tylko mogą, oby
    tylko CBA lub inne nie wpadło do nich.

    --
    Irokez