  • 11. Data: 2019-02-15 12:46:21
    Temat: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:q45r5p$jou$1@node2.news.atman.pl...

    > A może po prostu zrywa przyczepność :)

    Nie, napewno nie - droga sucha i lampka od traction się nie świeci.

  • 12. Data: 2019-02-15 12:47:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Peter" <p...@o...pl> wrote in message

    > może być
    >
    > trzepało bo zbiornik jakoś się słabo odpowietrzał, jak odkręciłem korek
    > paliwa to przez 50km było ok

    Że co? :-) Trzepało bo silnik nierówno pracował bez dostępu do paliwa?

  • 13. Data: 2019-02-15 12:49:20
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 15-02-2019 o 03:55, Pszemol pisze:
    > Jeśli wibracje są cały czas to chyba wskazywałoby to na niewyważone opony
    > albo krzywe alu-felgi...
    > Jeśli wibracje są mocne w czasie przyspieszania auta a jak się puści pedał
    > gazu to wtedy ledwie zauważalne to co to może być?
    >
    > Kulminacja jest przy 40-50mph (65-80km/h).
    > Trzepie wtedy przodem że widać.
    >
    > Pacjent: 2004 Passat, napęd na przód.
    > Sprawdzone/wyważone koła...
    >
    > Ma ktoś kryształową kulę pod ręką?
    > To innego może to być niż koła?
    >
    > Poduszki gumowe pod silnikiem/skrzynią?
    > Półośki?
    > Elementy zawieszenia?

    Czasem na półosiach są nałożone gumowe wałki jako tłumiki drgań, może
    kawałek tej gumy odpadł?

    yabba

  • 14. Data: 2019-02-15 12:55:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 20:55:23 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Jeśli wibracje są mocne w czasie przyspieszania auta a jak się puści pedał
    > gazu to wtedy ledwie zauważalne to co to może być?

    Ja bym się dobrze przyjrzał poduszkom i zawieszeniu, tak z łomem w
    garści.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2019-02-15 14:22:51
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Że co? :-) Trzepało bo silnik nierówno pracował bez dostępu do paliwa?

    z tego wynika że właśnie coś się działo albo z zaworem par paliwa albo z
    ciśnieniem paliwa...

    całość od początku do końca wraz z rozwiązaniem
    https://fiatklubpolska.pl/stilo-444/stilo-1-6-trzepi
    e-podczas-ruszania-40221/

  • 16. Data: 2019-02-15 14:31:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-15 o 03:55, Pszemol pisze:
> [...]
    > gazu to wtedy ledwie zauważalne to co to może być?
    >
    > Kulminacja jest przy 40-50mph (65-80km/h).

    Felgi alu czy stalowe?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 17. Data: 2019-02-15 15:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Widzę, że trzeba założyć grupę alt.pl.fan.pszemol... a może już jest
    > taka?

    Przemol, mi kiedys Zenek tez tak napisał.
    To dobra wrozba - od tego czasu auto ponad 100k zrobiło praktycznie bez
    awarii :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 18. Data: 2019-02-15 16:07:56
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-02-15 12:43, Pszemol wrote:
    > "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > No co Ty... to jest samochód-wyzwanie!
    Mieszkasz w Stanach, jak chcesz wyzwania, to kup sobie jakiegoś muscle
    cara z lat 60.-70. do kapitalnego remontu albo jakiegoś klasycznego
    merca SL, a nie pospolitego paseratti bez polotu. Stare paseratti to nie
    jest wyzwanie i nigdy nie będzie, to zwykłe rzeźbienie w gównie. :-)

  • 19. Data: 2019-02-15 16:51:36
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lutego 2019 03:55:24 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > gazu to wtedy ledwie zauważalne to co to może być?
    >
    > Kulminacja jest przy 40-50mph (65-80km/h).

    Mogą to być przeguby wewnętrzne półosi.

  • 20. Data: 2019-02-15 18:21:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-02-15 o 12:47, Pszemol pisze:
    > "Peter" <p...@o...pl> wrote in message

    > Że co? :-) Trzepało bo silnik nierówno pracował bez dostępu do paliwa?
    Może być, ja mam tak jak mi gaz za szybko przełączy na ledwo letnim
    silniku, brak gazu bo reduktor jeszcze za zimny i silnik szarpie.
    Ale u Ciebie to chyba będą przeguby.

    --
    Pozdr
    Janusz