  • 91. Data: 2019-02-17 18:44:01
    Temat: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > A to mnie dziwi, bo ten Passat ma taki gruby ocynk że nie powinien
    > szybko znikać z rynku... Na moim nie ma wcale rdzy - a tam gdzie
    > lakier zarysowałem przypadkiem okazało się że powłoki liczne i grube.

    Tak passat B5 i B5.5 ma rewelacyjne zabezpieczenie antykorozyjne. Nie
    do wiary ale jednak można.

    Tu ludzie są bogaci to kupują jednak nowe wozy Toyota Prius, Auris.
    Jest bardzo dużo mercedesów i bmw. Proletariat kupuje nowe Fordy.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 92. Data: 2019-02-17 19:21:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 14:52, Pszemol pisze:

    > W USA niemieckie auta się kupuje dla przyjemności jazdy i każdy wie, że ta
    > przyjemność okupiona jest większa awaryjnością od nudnych ale niezawodnych
    > japońców.

    No to ciekawie tam macie że accord jest nudny w stosunku do passata;)

    Shrek

  • 93. Data: 2019-02-17 19:23:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 14:59, Budzik pisze:

    > Mysle ze nie w tresci odpowiedzi jest problem tylko w stylu i tonie.
    > Co innego doradzic ze naprawa jest nieopłacalna, co innego przegadywać od
    > szrota i zagladac w czyjs portfel radzac zeby kupił jakas "fajna fure".

    Przemol też jest specyficznym dyskutantem. Dobra - jak kogoś uraziłem to
    przepraszam. Po prostu jak przeczytałem, że passat to samochód z duszą z
    klawiatury jankesa, to chciałem się dowiedzieć na czym to polega.

    Shrek

  • 94. Data: 2019-02-17 19:25:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 17:07, Pszemol pisze:

    > Nie wiesz, że Polacy oceniają wzajemnie swoją zasobność po roczniku
    > i modelu samochodu? :-)
    LOL - dopiero co wymieniłem poobijaną pełnoletnią hondę. I to tylko
    dlatego, że po prostu przestało się opłacać ją naprawiać. Samochód jest
    do wożenia dupy (przynajmniej te które są w moim zasięgu). Co innego
    motocykl;)

    Shrek

  • 95. Data: 2019-02-17 20:02:27
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-02-17 14:52, Pszemol wrote:
    [...]
> [...]
    > przyjemność okupiona jest większa awaryjnością od nudnych ale niezawodnych
    Ale to chyba merce i beemy, a nie ,,samochody dla ludu". :-) A co do
    niemieckiej niezawodności, to moja siostra (mieszkająca właśnie w
    Stanach) po przygodach z X3 stwierdziła, ze nigdy więcej BMW. :-)

  • 96. Data: 2019-02-17 20:08:15
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-02-17 14:06, Pszemol wrote:
    [...]
    > A wiesz, że ta przedpłata na Teslę to było zaledwie $1000?
    > Jakie to "fajne" auto kupię za $1000 + $300, bo więcej niż
    > $300 za Passata na szrocie nie dostanę? :-)))
    > Nawet ten Jaguar opisany obok na tym szrocie wystawiony
    > za $2500 a trzeba pewnie w niego sporo kasy włożyć :-)))
    > Za $1300 nic fajnego nie kupisz... nawet w Stanach, nic z tego.
    No. To po potarguj się ze złomiarzem, może weźmie paseratti + $1000 za
    jaga i będziesz miał wyzwanie. :-) Chociaż do jaga to bardziej V12
    pasuje. Ale i V8 IMO może być. :-)

  • 97. Data: 2019-02-17 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Nie wiesz, że Polacy oceniają wzajemnie swoją zasobność po roczniku
    > i modelu samochodu? :-) To jest jedyny sposób jaki znają...

    Prosze, nie generalizuj, ja tez jestem Polakiem. Ty tez, z tego co
    ruzumiem.
    A ze ostatnie posiadane przeze mnie prywatnie auta to citroen zx roxcznik
    95 a obecnie multipla to jakbytentegopowiedziec... :)

    > A że są tacy co lubią na narty i wycieczki wydawać więcej niż na
    > samochód to się im trochę statystyki psują...

    No własnie tez wole sobie skoczyc na narty plus jakis rejs plus letnie
    rodzinne wakacje niz pozowac autem.
    Chociaz pewnie by starczyło i na to i na to ale najpierw zx kupiony na
    przeczekanie nie chciał się psuc a teraz multipla tez jakas taka
    bezawaryjna...
    To po co zmieniac... złwaszcza ze wózek wchodzi bez składania...
    Chociaz ostatnio kumpel kupił amerykanskiego vana rodzinnego i podoba mi
    sie ta idea.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 98. Data: 2019-02-17 20:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Przemol też jest specyficznym dyskutantem.

    A to prawda, tez sie kilka razy scielismy :)

    > Dobra - jak kogoś
    > uraziłem to przepraszam. Po prostu jak przeczytałem, że passat to
    > samochód z duszą z klawiatury jankesa, to chciałem się dowiedzieć na
    > czym to polega.

    To jest chyba tak ze na tle obecnej elektroniki i zapełnionego w 100%
    miejsca pod maska samochody sprzed lat 10+ wszystkie maja dusze :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 99. Data: 2019-02-17 21:10:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2019 o 20:59, Budzik pisze:

    > To jest chyba tak ze na tle obecnej elektroniki i zapełnionego w 100%
    > miejsca pod maska samochody sprzed lat 10+ wszystkie maja dusze :)

    Nie wydaje mnie się;)

    Shrek

  • 100. Data: 2019-02-17 21:19:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 17 Feb 2019 19:59:52 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
    >
    > To jest chyba tak ze na tle obecnej elektroniki i zapełnionego w 100%
    > miejsca pod maska samochody sprzed lat 10+ wszystkie maja dusze :)

    Pamietam Trans Am z lat 80-tych ... tez nie bylo wolnego miejsca pod
    maska ...

    J.