    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Montaż pasa 3-pkt zamiast biodrowego
    Date: Thu, 22 Sep 2016 21:12:27 +0200

    Czołem,

    Czy są firmy montujące pasy 3-punktowe w samochodach, w których producent
    nie zapewnił punktów mocowania?

    Jest auto - Hyundai Santa Fe - które ma z tyłu pośrodku tylko pas biodrowy.
    Czy dałoby się w jakiś sposób wyposażyć to auto w pas 3-punktowy, ale tak,
    żeby to nie było druciarstwo, tylko żeby zabezpieczał tak samo dobrze jak
    fabryczny?
    Zakup samego pasa ze zwijaczem to nie problem, są różne długości, nawet na
    zamówienie.

    Czytałem, że w oldtimerach ludzie montują czasem pasy (mam na myśli
    oldtimery bez fabrycznych punktów mocowania), ale konkretów nie mogę
    znaleźć.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl