  • 11. Data: 2019-09-08 14:52:03
    Temat: Re: Movano/Master 2017 2.3 96kW/130KM
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.09.2019 20:34, RadoslawF wrote:
    > Większość dzisiaj używanych aut ma takie klamki jak tamta nexia.
    > A ta historia nie jest dowodem, jest przykładem że każda nowość
    > czy pseudonowoczesne udziwnienie może być w pewnych okolicznościach
    > powodom do problemów. A tesla takich powodów ma aktualne najwięcej.

    Jakby nic nie robili, to i problemów by nie było. Wnioski co do
    konkurencji można wyciągnąć oczywiste.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2019-09-08 18:22:01
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Jakby nic nie robili, to i problemów by nie było. Wnioski co do
    > konkurencji można wyciągnąć oczywiste.

    Jakby zamiast durnych reklam była informacja gdzie jest klamka
    i jak ją użyć nie było by problemu. A tak to można wyciągnąć
    oczywiste wnioski że sprawy bezpieczeństwa pasażerów firma ma
    w dupie.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2019-09-08 21:24:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 08.09.2019 18:22, RadoslawF wrote:
> [...]
    > i jak ją użyć nie było by problemu. A tak to można wyciągnąć
    > oczywiste wnioski że sprawy bezpieczeństwa pasażerów firma ma

    Nie masz Tesli, a jak Cię ona boli... Dla sąsiadów też jesteś taki miły?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2019-09-09 13:50:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-09-06 11:06, T. wrote:
    >[..]

    Nie widzę oryginalnego postu więc doczepię tu:

    The filler neck for AdBlue is located
    behind the filler flap located on the
    right-hand side of the vehicle.

    Wg instrukcji do Movano wlew jest pod klapką wlewu paliwa.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 15. Data: 2019-09-09 14:19:12
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Nie masz Tesli, a jak Cię ona boli... Dla sąsiadów też jesteś taki miły?

    A ty jesteś miły dla jakiegoś samochodu lub firmy go produkującej?

    Bo dla ludzi to miły nie jesteś, czego dowodem to co do mnie właśnie
    napisałeś. Więc najlepiej zarzucić rozmówcy swoją wadę. Prawda?
    A to że o czymś rozmawiam nie znaczy że musi mnie boleć.
    Ty rozmawiasz tylko o tym co cię boli?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2019-09-09 16:10:20
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-09-06 o 18:42, nadir pisze:

    > Nie zacząłeś od instrukcji? ;)
    Niestety nie dali, a miałem go tylko na dwa dni - nie chciało mi się
    szukać w necie. :-)
    W końcu znalazłem. Potem miałem stres, bo wtyczka się zacięła i nie
    chciała dać si wypiąć. Po kilku próbach dopiero odpowiedni bolec odpuścił.
    T.

  • 17. Data: 2019-09-09 19:37:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.09.2019 14:19, RadoslawF wrote:
    > Ty rozmawiasz tylko o tym co cię boli?

    A widziałeś żeby w Internecie ludzie zachwalali to co mają? Bo zazwyczaj
    piszą gdy coś im nie pasuje, czego dobitnym przykładem jest ta dyskusja.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2019-09-09 20:34:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-09 19:37, Mateusz Bogusz wrote:

    > A widziałeś żeby w Internecie ludzie zachwalali to co mają? Bo zazwyczaj
    > piszą gdy coś im nie pasuje, czego dobitnym przykładem jest ta dyskusja.

    Zachwalają, ale ile można mówić o jednym.

  • 19. Data: 2019-09-10 00:38:33
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > A widziałeś żeby w Internecie ludzie zachwalali to co mają? Bo zazwyczaj
    > piszą gdy coś im nie pasuje, czego dobitnym przykładem jest ta dyskusja.

    Tak widziałem i słyszałem.
    Ale jak rozumiem ty tylko odzywasz się w temacie tego co cie boli.
    Krytyka złych rozwiązań technicznych też cie boli?
    Czy boli tylko krytyka rozwiązań stosowanych w tesli?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2019-09-10 16:57:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > A widziałeś żeby w Internecie ludzie zachwalali to co mają?

    Na forum Dacii tylko tak robią.
    I jeszcze się ciężko indyczą, jak ktoś śmie mieć inne zdanie.