  • 71. Data: 2017-06-20 06:13:11
    Temat: Re: Myjk do tablicy.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.06.2017 o 22:20, r...@k...pl pisze:

    > Pewnie jest znak "ustąp" wcześniej, więc nie można.
    > Ale jakby nie było znaku i trójkątów to oczywiście -- nic nie zabrania. Jesteś
    > z prawej, możesz zająć dowolny pas na skrzyżowaniu itd.

    Oddaj PJ. Możliwość zajęcia dowolnego pasa nie daje ci pierwszeńtwa.
    Zmieniasz pas - musisz ustąpić znajdującym się na nim.

    > Oczywiście ci na 3-pasmowej mieliby by wtedy linie zatrzymania,

    Jasne. A jakby nie mieli?

    > ale jakby
    > zapomnieli je namalować... to sorry, ich problem wiedzieć jak się zachować na
    > kolizyjnym skrzyżowaniu :)

    Z tym, że ten typ skrzyżowania nazywa się bezkolizyjne.

    > (Chyba że jest jakiś fragment ciągłej za powierzchnią wyłączoną, to jest z
    > sensem.)

    ????

    Shrek

  • 72. Data: 2017-06-20 08:59:08
    Temat: Re: Myjk. autobus winny.
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 18:46:21 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

> [...]
    > Przypomnę pytanie:
    > Czy autobus ma pierwszeństwo w tym miejscu?
    > I odpowiedź udzielona przez podpisującego się WoMa:
    > 1. Ma.
    > 2. Nie ma.
    >
    > Zatem jeśli uważasz to za prawidłowe odpowiedzi, to wytłumacz jak można
    > mieć pierwszeństwo i jednocześnie go nie mieć. Inaczej wyjdzie, że
    > jesteś kretynem. Podobnie jak udzielający takiej idiotycznej odpowiedzi.
    > Jeśli zaś wyjaśnisz, jak ma się pierwszeństwo i jednocześnie się go nie
    > ma, to przyznam że to ja jestem niedorozwinięty.

    Nie poddawaj sie. Po prostu zacznij czytać że zrozumieniem.
    Ten autobus ma pierwszeństwo na skrzyżowaniu. Czyli w miejcu gdzie się _przecinają_
    tory jazdy.
    I tam jest takie miejce, nieco na lewo od miejsca gdzie sie sytuacja wydarzyła.
    Tu ma pierwszeństwo:
    https://www.google.pl/maps/@52.1188835,21.1026503,3a
    ,25.2y,133.09h,79.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgO-4eM0h7-
    xUd2JE0aLmjg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Ale tam gdzie się wydarzyła ta sytuacja autobus pierwszeństwa nie ma bo tory nie są
    kolizyjne.
    Czyli tu:
    https://www.google.pl/maps/@52.1188835,21.1026503,3a
    ,25.2y,100.4h,73.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgO-4eM0h7-x
    Ud2JE0aLmjg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Powyżej wypowiedź której nie rozumiesz odnosi się do tego ze na skrzyżowaniu autobus
    ma pierwszeństwo ale te dwa pojazdy w poprawnym ruchu się nie powinny były wogóle
    spotkać/kolidować.

    Napij sie kawy, poczytaj bo widze ze słabo przyswajasz mysli wyrażone przez innych na
    piśmie.

    I naprawde sie ciesze ze kontynuujesz ten wątek i pyszczysz do innych per "kretyn" bo
    bez użycia brzydkich słów mogę pokazać całemu światu jaki poziom intelektualny i
    kulturalny reprezentujesz.

  • 73. Data: 2017-06-20 10:30:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Jun 2017 22:41:25 +0200, w <594836f7$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    ,75y,245.71h,92.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAnD
    xALLPotV4g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > Ale po co - wszak widzisz linie i wiesz, ze zmieniajac pas trzeba
    > ustapic pierwszenstwa.

    Ty nie zmieniasz pasa ruchu, ty zajmujesz na skrzyżowaniu swój pas ruchu.

    > W takiej sytuacji tez ?

    W tej, bo masz znak "ustąp".

    > Ale czemu tylko na rownorzednym ? Na nierownorzednym tez mozesz
    > dowolny.

    Możesz, ale nie masz wówczas pierwszeństwa.

    > Dlaczego ? pas jest pas, od razu mozesz go zmieniac :-)

    Jeżeli masz ciągłą poza obszar skrzyżowania, to możesz tylko zmieniać pas.
    Jeżeli masz przerywaną na skrzyżowaniu, to zajmujesz pas i możesz mieć
    pierwszeństwo w zajmowaniu w zależności od oznakowania.

  • 74. Data: 2017-06-20 10:42:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 20 Jun 2017 06:13:11 +0200, w <oia7cm$thu$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Oddaj PJ. Możliwość zajęcia dowolnego pasa nie daje ci pierwszeńtwa.
    > Zmieniasz pas - musisz ustąpić znajdującym się na nim.

    Widzę, że jesteś nad wyraz oporny i nawet masz kłopoty z logiką :D.
    To nie możliwość zajęcia pasa daje ci pierwszeństwo tylko odwrotnie --
    pierwszeństwo daje ci możliwość zajęcia dowolnego pasa.

    > Jasne. A jakby nie mieli?

    > Z tym, że ten typ skrzyżowania nazywa się bezkolizyjne.

    Jeżeli masz przerywaną w obrębie skrzyżowania, to jest kolizyjne jak
    najbardziej.
    Wersja dla opornych wygląda tak:
    http://nr.waw.pl/wp-content/uploads/2013/04/Rys.-6.-
    Wyjaz-z-lacznicy-z-pierwszenstwem-Kopiowanie.jpg

    > ????

    To jest teraz linia ciągła za powierzchnią wyłączoną z ruchu?

  • 75. Data: 2017-06-20 14:25:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-06-19 o 09:43, r...@k...pl pisze:
    > Aż się prosi o podesłanie do warszawskiego MPK (nawet nie za wymuszenie, tylko
    > za niezdolność do prowadzenia autobusu).
    Już wiedzą.
    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,grozny-m
    anewr-autobusu-potem-wyzwiska-kierowca-na-dywaniku,2
    34744.html

    Robert

  • 76. Data: 2017-06-20 15:54:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-20 o 08:59, s...@g...com pisze:

    > Napij sie kawy, poczytaj bo widze ze słabo przyswajasz mysli wyrażone przez innych
    na piśmie.

    Ja?
    No to geniuszu, wskaż mi które zdanie odpowiedzi odnosi się do pytania
    dość precyzyjnie sformułowanego. Dla jasności przytoczę jeszcze raz:

    ^^^^^^^^^^^^^
    Pytanie chyba dość precyzyjnie zadane odnoszące się do sytuacji "w tym
    miejscu".
    I teraz czas, żebyś wykazał się rozumieniem słowa pisanego a mnie
    wykazał moją nieporadność intelektualną. Odpowiedź:

    > I naprawde sie ciesze ze kontynuujesz ten wątek i pyszczysz do innych per "kretyn"
    bo bez użycia brzydkich słów mogę pokazać całemu światu jaki poziom intelektualny i
    kulturalny reprezentujesz.

    Masz pole do popisu, możesz jasno wskazać mój (albo swój) poziom
    intelektualny.
    :D
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 77. Data: 2017-06-20 18:43:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.06.2017 o 10:42, r...@k...pl pisze:

    > Widzę, że jesteś nad wyraz oporny i nawet masz kłopoty z logiką :D.
    > To nie możliwość zajęcia pasa daje ci pierwszeństwo tylko odwrotnie --
    > pierwszeństwo daje ci możliwość zajęcia dowolnego pasa.

    A jak nie masz pierwszeństwa, to nie wolno ci zająć dowolnego pasa po
    skręcie? Musi być jakaś nowelizacja była i nie doczytałem:P

> [...]
    > Wersja dla opornych wygląda tak:
    > http://nr.waw.pl/wp-content/uploads/2013/04/Rys.-6.-
    Wyjaz-z-lacznicy-z-pierwszenstwem-Kopiowanie.jpg

    Z tym że akurat żaden z wymienionych w wątku tak nie wygląda.

    > To jest teraz linia ciągła za powierzchnią wyłączoną z ruchu?

    Nie wiem. A co to zmienia? Twoje prywatne zdanie gdzie się kończy
    skrzyżowanie?

    Shrek

  • 78. Data: 2017-06-20 19:36:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 20 Jun 2017 18:43:46 +0200, w <oibjc1$60l$6@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > A jak nie masz pierwszeństwa, to nie wolno ci zająć dowolnego pasa po
    > skręcie? Musi być jakaś nowelizacja była i nie doczytałem:P

    Wolno -- ale wtedy nie masz pierwszeństwa.

    Wyjaz-z-lacznicy-z-pierwszenstwem-Kopiowanie.jpg

    > Z tym że akurat żaden z wymienionych w wątku tak nie wygląda.

    To wygląda właśnie tak -- za wyjątkiem zmienionego pierwszeństwa.

    > Nie wiem. A co to zmienia? Twoje prywatne zdanie gdzie się kończy
    > skrzyżowanie?

    To daj znać jak się dowiesz :P.
    Skrzyżowanie kończy się za powierzchnią wyłączoną z ruchu.

  • 79. Data: 2017-06-20 20:25:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.06.2017 o 19:36, r...@k...pl pisze:

    > Wolno -- ale wtedy nie masz pierwszeństwa.

    Aha... Ale masz wsparcie?

    > To daj znać jak się dowiesz :P.
    > Skrzyżowanie kończy się za powierzchnią wyłączoną z ruchu.

    Ale masz wsparcie?

    Shrek

  • 80. Data: 2017-06-20 20:34:52

    Tue, 20 Jun 2017 20:25:54 +0200, w <oibpbg$e2h$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Aha... Ale masz wsparcie?

    Ty chyba całkiem się pogubiłeś. Skoro nie masz pierwszeństwa, to możesz zająć
    dowolny pas po ustąpieniu pierwszeństwa.

    > Ale masz wsparcie?

    W definicji skrzyżowania.